Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 312703 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1545 dnia: Wt, 13 Kwiecień 2021, 21:20:28 »
kontakt na targach - miodzio, kontakt przez maila - słabo. czasami maile opryskliwe, czasami normalne. wymieniałem kiedyś omnibusa któremu brakowało materiałowej wkładki w grzbiecie i odbyło się to bez problemu. chyba nawet kurier ode mnie odebrał, ale nie pamietam bo to było z 5 lat temu.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1546 dnia: Wt, 13 Kwiecień 2021, 21:22:45 »
Jak się odeśle za dużo razy np. 3, to można spodziewać się telefonu  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1547 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 09:05:17 »
Z tego co piszecie rysuje się trochę kuriozalna sytuacja - jakość otrzymanych przez Was egzemplarzy w zasadzie okej, a cały obraz psują te obszerne opisy możliwych wad i brak kontaktu z człowiekiem. Smutne trochę, bo gdy przejrzałem ofertę i przeczytałem, że sklep może upaść, to od razu pomyślałem "wow, super sklep, chętnie będę go wspierać regularnymi zakupami", a teraz mam w głowie plątaninę wątpliwości. Podejrzewam, że gdyby właściciel parę rzeczy poprawił/wyjaśnił, to nie musiałby się teraz martwić o przetrwanie sklepu. Ale cóż, nie będę pouczać kogoś, kto siedzi w tym biznesie kilkanaście lat :)

Online perek82

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1548 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 09:16:49 »
Ja robię tak że jak jest dobra cena to kupuję. Nie czytam wpisów rozważań i filozofii. Nigdy nie dostałem używanego komiksu, zawsze pancerne pakowanie.
W piekarni też kupuje bułki bez względu na to czy jest tam miła czy opryskliwa osoba. Interesuje mnie tam pieczywo.
Trwa zabawa w wybieranie komiksów, które koniecznie trzeba przeczytać. Jeśli lubisz takie akcje, to zajrzyj tutaj:
https://forum.komikspec.pl/komiksowe-top-listy/100-komiksow-ktore-musisz-przeczytac-(przed-smiercia)/

Bender

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1549 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 09:23:30 »
Ale jak już ktoś Ci serwuje zagmatwaną instrukcję obsługi do zakupu tej bułki, która w dodatku co tydzień ma inną treść, wtedy sprawy już nie są tak oczywiste.  Komplikowanie prostych spraw to nigdy nie jest dobry pomysł.

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1550 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 09:24:22 »
ja zamawiam w mvm z różną częstotliwościa od ponad 10 lat. miałem tylko2 komiksy z defektami:
essential x-force - oderwany kawalek tylkej okladki - dostalem zwrot czesci kasy, ale to było lata temu
omnibus z brakującym materiałem na grzbiecie jak opisywałem powyżej - wymieniłem bez problemu

w momencie jak chcesz cos wymieniac, modyfikowac zamowienie, dolozyc do zamowienia, masz jakies uwagi - mialem ze 3 razy na przestrzeni lat niezbyt miłą wymianę maili.

mimo tego zamawiam tam cały czas.

komunikacyjnie azyl komiksu jest dużo lepszy, możesz do nich zadzwonić itd. ceny podobne jak w mvm.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1551 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 09:26:33 »
Ja robię tak że jak jest dobra cena to kupuję. Nie czytam wpisów rozważań i filozofii. Nigdy nie dostałem używanego komiksu, zawsze pancerne pakowanie.
W piekarni też kupuje bułki bez względu na to czy jest tam miła czy opryskliwa osoba. Interesuje mnie tam pieczywo.

Bułkę kupujesz po 100,300 albo 500 zł, szacun  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1552 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 09:28:12 »
No bułka niby tańsza, ale z opisu wynika, że jest spore prawdopodobieństwo, że w środku znajdziesz robaki czy żwir :P
Spoko, dzięki Wam wiem już, że problemy z jakością występują raczej sporadycznie. Na podstawie tych informacji mogę już podjąć decyzję :)

Online perek82

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1553 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 09:44:19 »
@Bender
Oczywiście gmatwanie prostych rzeczy jest irytujące ale wtedy to ignoruję tak długo aż nadal komiks do mnie przychodzi albo mam bułkę którą lubię. Jeśli to się przestanie udawać to wtedy zabieram pieniążki gdzie indziej.
Lubię dobrą obsługę wtedy gdy to ma jakieś znaczenie. Komiks wrzucam do koszyka i zazwyczaj nie muszę się z człowiekiem kontaktować. Więc też nie wnikam w jakieś inne kwestie. Reklamacji na szczęście tam nie miałem.
Trwa zabawa w wybieranie komiksów, które koniecznie trzeba przeczytać. Jeśli lubisz takie akcje, to zajrzyj tutaj:
https://forum.komikspec.pl/komiksowe-top-listy/100-komiksow-ktore-musisz-przeczytac-(przed-smiercia)/

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1554 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 10:04:47 »
dokładnie - wrzucasz do koszyka, wybierasz metode wysyłki i płacisz. koniec filozofii. pakowanie za to jest zawsze świetne.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1555 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 10:12:24 »
Wszystko jest dobrze jak jest dobrze.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1556 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 10:31:03 »
Zostawiłem w MVM masę pieniędzy. Problem z jakością przytrafił się dosłownie 1 raz, w ubiegłym roku - pisałem o tym szerzej w stosownym wątku - chodziło o virgin variant z uszkodzeniem. Poza tym nigdy nie przytrafił mi się większy bubel. Pakowanie zawsze wzorowe.
Jednakże przeniosłem swoje regularne zeszytowe zakupy do Atomu. Dlaczego? Rozumiem politykę gwarantowanego stanu jako dupochron właściciela, ale komunikacja (mailowo zazwyczaj opryskliwa), kuriozalny model PPS, pogmatwany system promocji i rabatów, skasowanie kilku zamówień (tytułem "skasowania przez dystrybutora" - na szczęście Atom sprawnie sprowadził wszystko bez problemów), manipulacje i traktowanie klientów jak naiwne dojne krowy przelało czarę goryczy. Trawestując powiedzenie "lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć" - wolę te 10% drożej ale w miłej i partnerskiej atmosferze z Atomem.
Paradoksalnie - mimo, że żyję w tym samym mieście i na żywo właściciel MVM jest sympatycznym człowiekiem - postanowiłem definitywnie zaprzestać wspierania tego sklepu. Ile można.
« Ostatnia zmiana: Śr, 14 Kwiecień 2021, 11:44:54 wysłana przez Gazza »

Offline tB

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1557 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 10:52:11 »
Ja przy pierwszym i jedynym zamówieniu miałem obite rogi w HC. Napisałem maila, a gość oddzwonił i zaproponował zwrot konsumencki albo rabat na kolejne zamówienie. Rozmowa brzmiała tak, jakby nie miał ochoty jej prowadzić, ale nie było nieuprzejmie i chyba nawet padło "przepraszamy" :)

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1558 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 10:58:31 »
Zostawiłem w MVM masę pieniędzy. Problem z jakością przytrafił się dosłownie 1 raz, w ubiegłym roku - pisałem o tym szerzej w stosownym wątku - chodziło o virgin variant z uszkodzeniem. Poza tym nigdy nie przytrafił mi się większy bubel. Pakowanie zawsze wzorowe.
Jednakże przeniosłem swoje regularne zeszytowe zakupy do Atomu. Dlaczego? Rozumiem politykę gwarantowanego stanu jako dupochron właściciela, ale komunikacja (mailowo zazwyczaj opryskliwa), kuriozalny model PPS, pogmatwany system promocji i rabatów, skasowanie kilku zamówień (tytułem "skasowania przez dystrybutora" - na szczęście Atom sprawnie sprowadził wszystko bez problemów), manipulacje i traktowanie klientów jak naiwne dojne krowy przelało czarę goryczy. Trawerstując powiedzenie "lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć" - wolę te 10% drożej ale w miłej i partnerskiej atmosferze z Atomem.
Paradoksalnie - mimo, że żyję w tym samym mieście i na żywo właściciel MVM jest sympatycznym człowiekiem - postanowiłem definitywnie zaprzestać wspierania tego sklepu. Ile można.

Mądre powiedzenie :) To tylko potwierdza, że produkt jest w ogromnej mierze OK, tylko otoczka trąci trochę myszką, co z jednej strony bardzo dziwi w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach, z drugiej strony sam widzę, że konkurencja na tym akurat rynku jest niewielka. Tzn. spodziewałem się co najmniej 5 sporych sklepów obsługujących rynek komiksów obcojęzycznych.

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1559 dnia: Śr, 14 Kwiecień 2021, 11:51:37 »
Wiesz, to tak jak z zakupami krajowych wydań - można szarpać się z różnymi dyskontami/empikami/etc za niższą cenę i loterię w pakowaniu/dostawie, albo dać ciut więcej Gildii i mieć święty spokój, a w przypadku wtopy (marginalnej) - zero problemu z rozwiązaniem.
Osobiście o ile nie kupię czegoś sporadycznie w stacjonarnym poznańskim KiK'u to korzystam już tylko z Atomu (USA) i Gildii (PL), a życie staje się prostsze. ;)