Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 94028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bogumil

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #105 dnia: So, 23 Marzec 2019, 01:16:37 »
Czy tak najeżdżający na ten sklep mogą mi jednak konkretnie powiedzieć, gdzie indziej będę mógł kupić na przykład nowe Epiki za 84 - 90 zł, jeśli z powodu urazy do czytania o sobie niemerytorycznych ataków ad personam w stylu "brednie", "wariat", "nachapie się", "używanie mózgu" MVM zwinie działalność?

W Atomie średnia cena to jakieś 140 zł, na Amazonie UK z dostawą do Polski też koło 140, na Book Depository ok 120. Kupuję w MVM od wielu lat [głównie epiki (mam je prawie wszystkie) i omniaki, mam ich ponad 80) i nie zdarzyło mi się jeszcze dostać od nich egzemplarza, który musiałbym zwracać.


Offline Szekak

  • Wiadomości: 2226
  • Polubień: 1426
  • Zwyrodniały i godny pogardy bękart natury.
    • Zobacz profil
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #106 dnia: So, 23 Marzec 2019, 07:55:56 »
Merytoryczne jest tylko gadanie o cenie? Gratuluje pierwszego postu.
Czerwone ślepia wpatrywały się w niego, tlące się jeszcze wstrętnym życiem, by po chwili zaszklić się i znieruchomieć.

Offline Teli

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #107 dnia: So, 23 Marzec 2019, 08:06:33 »
Ja to odbieram tak. Nie neguję istnienia MVM, nie krytykuję ich polityki cenowej, ba, nawet nie mam nic do "stanu dostatecznego". Osobiście mam z MVM kilkanaście egzemplarzy na półkach i nie wypieram się tego bawiąc się w hipokrytę. Sprawa jest prosta - w zakupach kieruję się ceną albo jakością. Hipotetycznie, jeśli chcę kupić egzemplarz, który zabiorę z sobą np. MFKiG do strefy autografów a potem oprawię go w ramkę i powieszę na ścianie jak trofeum chcę mieć zapewnioną jak najlepszą jakość nie patrząc na cenę. Jeśli szukam egzemplarza do poczytania do poduchy, który potem wyląduje na półce lub w pudle w archiwum będę kierował się tylko ceną. Dlatego jako klient cieszę się zarówno z istnienia MVM jak i ATOMU a ich wzajemnie relacje naprawdę mnie nie obchodzą.

I tu dochodzimy do meritum - jako usługobiorcę takiego sklepu nie interesuje mnie co sobie właściciel myśli na temat konkurencji, świata i jakim on to nie jest mesjaszem narodu. Jest to niesmaczne i ubliża mojej inteligencji, gdyż mam wrażenie, że prowadzący sklep traktuje mnie jak trzylatka.
Też prowadzę firmę, też walczę o klienta, biorę udział w przetargach - raz wygrywam, raz przegrywam, płacę podatki i mam na utrzymaniu rodzinę jednak jeszcze nigdy przez 15 lat prowadzenia firmy przez myśl mi nie przeszło, żeby robić takie wycieczki do konkurencji i świata na forum publicznym. To co myślę to moja sporawa i mogę sobie o tym z żoną przy winie pogadać a nie uświadamiać każdego klienta, który wchodzi do mojej firmy, że "oto zbawił swą nieśmiertelną duszę przychodząc do mnie, a nie do tej spiskującej z samym diabłem konkurencji". Ja i tak podziwiam ludzi z Atomu, że jeszcze mu pozwu o mowę nienawiści (ostatnio popularny temat) nie wystosowali.
Reasumując życzę MVM jak najlepiej, bo robi dobrą pracę, zapełniając rynkową niszę komiksu "do poczytania" wyjazdy do ATOMU, który specjalizuje się w komiksie "do oglądania okładki" są głupie, bezsensowne i świadczą tylko o braku profesjonalizmu właściciela. Będę kupował u niego dalej w kwietniu, kiedy kurz opadnie i będę wiedział na czym stoję choć niesmak pozostał i z pewnością dla bezpieczeństwa będą to mniejsze partie towaru.

A abstrahując już od tego. Taka darmowa porada dla właściciela MVM: W komunikacji z klientem trzeba mówić konkretnie, merytorycznie i na temat. Powiesz mniej - zarobisz więcej ;)

Offline SawiK

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #108 dnia: So, 23 Marzec 2019, 08:44:26 »
Cytuj
A wiesz, że mogłeś do sklepu napisać i komiks wymienić/jakoś sprawę dogadać? Działa, polecam.
Wiem, wiem ze moglem pisac i odeslac, ale jakos nie mialem ochoty na takie akcje. Wiele razy mi sie zdazalo zostawiac komiksy takie jakie dostalem. Wyjatkiem sa reklamacje kolekcjowych komiksow , tu w miare na bieżącą reklamuje jak jest zmoka.

MvM zawsze dobrze sie wywiazywalo z roboty. Nawet oplacalo mi sie przejechac ponad 100km do jego chawiry na dni otwarte. Komiksy w super cenach i bdb stanach nabywac mozna bylo. Po powrocie przeliczajac koszty i tak bylem na plusie niz gdybym kupil gdzie indziej z wysylka. Takze same dobre wspomnienia i byl to dla mnie 100% pewniak.Szkoda ze tak sie porobilo.
« Ostatnia zmiana: So, 23 Marzec 2019, 08:50:47 wysłana przez SawiK »

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #109 dnia: So, 23 Marzec 2019, 10:15:29 »
Wall of text. Mógł chociaż dać jakieś śmieszne obrazki, bo faktycznie ciężko łyknąć na jeden raz ten manifest.

Z tego całego wywodu bije jedna rzecz - BRAK PROFESJONALIZMU. Nawet jeżeli faktycznie dzieje się źle, to w żadnym wypadku nie powinien tego wywlekać na forum publiczne. Żaden z dużych, wieloletnich sklepów tak nie robi. A już mieszanie z błotem konkurencji i jakieś prywatne wycieczki osobiste to działania poniżej krytyki. Traci w oczach klientów. Trzeba umieć trzymać klasę a nie rozklejać się z byle powodu. Jak na kogoś kto prowadzi ten biznes 13 lat to naprawdę dziwne. Może jakaś choroba?

Offline Bogumil

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #110 dnia: So, 23 Marzec 2019, 10:22:01 »
Merytoryczne jest tylko gadanie o cenie? Gratuluje pierwszego postu.

Poruszylem tylko aspekt cenowy i domyślnie jakościowy (nigdy nie miałem zastrzeżeń co do jakości komiksów kupuionych w MVM). Jak dla mnie cena i jakość są najważniejsze. Obsługa klienta była moim zdaniem standartowa. To mi wystarcza.

Miałem jednak nadzieję na odpowiedź na moje pytanie.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #111 dnia: So, 23 Marzec 2019, 10:28:46 »
W odpowiedzi na twoje pytanie, nowe "używane" epicki to chyba nigdzie. Te używane epicki zaraz będą kosztować po 100 + wysyłka.
« Ostatnia zmiana: So, 23 Marzec 2019, 10:33:28 wysłana przez xanar »

Offline Red Fury

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #112 dnia: So, 23 Marzec 2019, 10:28:59 »
Ja kupuje w MvM od wielkiego święta, bo mam rzut beretem od Atomu, ale nie potrafię powiedzieć słowa złego na obsługę, dla mnie pełny profesjonalizm. Dostałem komiksy za niezbyt wygórowaną  cenę, dobrej jakości w bardzo szybkim czasie. Jeśli będzie jeszcze sklep istniał w czerwcu to z pewnością znowu u nich coś zakupię. Niezbyt podoba mi się ten wymuszony na klientach szantażyk kupujcie bo inaczej zamykamy sklep. Jeśli rzeczywiście sklep przynosi starty, lub przynosi minimalny zysk na granicy opłacalności to nie wiem dlaczego jeszcze istnieje z sentymentu. Jak się zakłada firmę to po to by przynosiła dochód. Jeśli nie przynosi firmę się zamyka proste i logiczne. Trzymam jednak kciuki za MvM by przetrwał ten dziwny sezon burz i dalej istniał na polskim rynku.
It's too late...you had your chance...and I'm just getting started.

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #113 dnia: So, 23 Marzec 2019, 10:46:27 »
@Bogumil: Nikt tutaj nie neguje, że ceny ma najlepsze. Nikt na to nie narzekał tutaj.

Narzekanie zaczęło się mniej więcej od czasu tej "rewolucji" gdy zaczęły się pojawiać dziwne wpisy na FB i blogu sklepowym. I narzekania nie dotyczyły tego "to źle że jest tak tanio" :) Tylko innych kwestii typu czemu tak jedzie po konkurencji, czemu stosuje dziwne szantaże emocjonalne itd. Narzekamy też na część usług, które uległy uwstecznieniu względem tego co było kiedyś. Pomińmy na ten moment kontrowersyjny "stan produktu". Np. dlaczego kiedyś można było dobierać do zamówienia w toku np. 1 komiks bez dopłaty a teraz za każdy, nawet malutki zeszyt trzeba płacić pełną kwotę? A na Atomie bez problemu można sobie dobrać i nic nie płacić. Przez to zakupy robi się tam wygodniej bo czasami coś ci się przypomni w trakcie miesiąca i możesz naprawić swój błąd składając dodatkowe zamówienie bez płacenia za wysyłkę. Na MVM musisz wszystko mieć przemyślane albo płacić wielokrotność wysyłki.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #114 dnia: So, 23 Marzec 2019, 11:33:34 »
To chyba w ogóle ewenement na skale światową, jechać po konkurencji bo ma drożej  :)

Offline Cypher

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #115 dnia: So, 23 Marzec 2019, 13:05:47 »
On jedzie po konkurencji po to, by kokietować samego siebie (i kilku wyznawców).

Offline Adolf

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #116 dnia: So, 23 Marzec 2019, 13:55:35 »
Jest mi przykro, że Rafał nie powstrzymał emocji. Robi on dobrą robotę i cenowo wygrywa z konkurencją. To w połączeniu z dobrym kontaktem z klientem, szacunkiem dla niego, wystarczyłoby żeby konkurencja zaczęła się bać. Poza tym Rafał zapomina, że konkurencja jest dla niego motorem napędowym, żeby stać się lepszym. Bez niej nie byłby znacznie mnie pozytywnie odbierany. Osobiście chciałbym żeby powstał nawet trzeci biznes tego typu, co by sprawiło duże nastawienie na klienta.

Offline starcek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #117 dnia: So, 23 Marzec 2019, 20:10:55 »
Ale jaki trzeci biznes? Już był -  w Krakowie - i się zawinął. Będzie ze dwa, trzy lata temu.

Offline celtic

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #118 dnia: So, 23 Marzec 2019, 21:36:47 »
Był taki sklep jak komiksy.com i wtedy właściciel obecnego multiversum wykończył go swoimi promocjami. Gdy stał się monopolistą zaczął windować ceny o kilkanaście do kilkudziesięciu procent w górę. Praktycznie codziennie ceny przelicznika do dolara się zmieniały. Całe szczęście że pojawił się atom.
Trzy Cienie - 10/10
Opowieści z czasów Kobry -8/10
Twierdzi Pereira -10/10
Bezprawie - 7/10
Locke & Key #1-6 - 9/10
Niezwyciężony - 7/10

Offline starcek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #119 dnia: So, 23 Marzec 2019, 23:07:18 »
Jeśli ktoś celuje w zeszyty to zapewne tak. Przy zbiorczych albumach to już inna bajka. Co nie zmienia faktu, że te zmiany przeliczników w MvM to od zawsze są jak hiszpańska Inkwizycja.  ;)