Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 315850 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Online jotkwadrat

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #630 dnia: Wt, 17 Wrzesień 2019, 22:39:59 »
Promocja po byku. Przelicznik 3,0, czyli standardowy dla większości. Może na te pozycje był większy?

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #631 dnia: Wt, 17 Wrzesień 2019, 23:05:12 »
Bardzo możliwe, ale aktualnie przeliczniki są outdated  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Hood

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #632 dnia: So, 21 Wrzesień 2019, 00:37:50 »

Online jotkwadrat

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #633 dnia: Śr, 02 Październik 2019, 11:09:19 »
Kolejne podwyżki  ;D
W ramach podziękowań za MFKiG przyspieszone o 3,5 tygodnia  ;D

https://multiversum.pl/_blog/278-OSTATNI_TYDZIEN_PRZED_ZMIANA.html

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #634 dnia: Śr, 02 Październik 2019, 11:27:54 »
Jest lepszy numer, wczoraj na facebooku pojawiło "Do 6.10.2019 wstrzymujemy podwyżki przeliczników",
ale w nocy już podskoczyły te produkty, których nie ma na stanie i preorderowe z przelicznika 3,0 na 3,1  ;D
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline robbirob

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #635 dnia: Śr, 02 Październik 2019, 11:29:37 »
Jest lepszy numer, wczoraj na facebooku pojawiło "Do 6.10.2019 wstrzymujemy podwyżki przeliczników",
ale w nocy już podskoczyły te produkty, których nie ma na stanie i preorderowe z przelicznika 3,0 na 3,1  ;D
Dokładnie, tez zauważyłem. Niby 4 zł na trejdzie, ale jednak

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #636 dnia: Śr, 02 Październik 2019, 18:11:04 »
Heh.

Taka sytuacja z ostatnich dni, która pokazuje kolosalną różnicę między 2 konkurującymi ze sobą sklepami w kwestii kontaktu z klientem.

Mam kilka zamówień w obu sklepach i część pozycji jest na stanie, a na inne będę sobie czekał do 2020.

Atom sam napisał, że mają to i to skompletowane i czy nie ŻYCZĘ sobie wysyłki. A warto zaznaczyć, że mam opłacone u nich z 2 wysyłki (zamówień więcej, bo dokładane) No i super, wysyłajcie, piątka za pamięć i chęć działania.

Więc napisałem dzisiaj do MVM z pytaniem czy nie można by wysłać 1 przesyłki z kilkoma tomami bo na dokończenie 1 zamówienia będę jeszcze czekał 2 miesiące. Odpowiedź średnio przyjemna. Okazało się, że 1 z tomów nie jest jeszcze na stanie, więc dopiero po jej skompletowaniu można myśleć o jakimś cytuję "KOMBINOWANIU" z wysyłką. Warto dodać, że w odróżnieniu do Atoma, w MVM mam opłacone 4 wysyłki.

Czyli zastanówmy się. Klient idzie na rękę sklepowi, pewnie finalnie nadałby mniej przesyłek niż jest opłacone i dowiaduje się, że "kombinuje". Plus sugerowanie jakichś systemów PPS o których nic nie wiem i szczerze mówiąc jako klient nie chcę wiedzieć. Procedura zakupowa ma być maksymalnie uproszczona, nie interesuje mnie doktoryzowanie się z zakupów w sklepie nafaszerowanym dziwnymi przelicznikami, systemami do których trzeba się osobno zapisywać itd.

Żeby było śmiesznie dosłownie kilka minut po mailu od MVM doszedł mail od Atoma, w którym z przyjemnością informuje o wysyłce.

Różnica kolosalna naprawdę.

John

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #637 dnia: Śr, 02 Październik 2019, 18:16:10 »
Szef MvM miał pisać bloga o chytrych zagrywkach konkurencji, a nic nie opublikował. Będąc na dniu otwartym Multiverusm widziałem jak big boss smaży coś z pasją na klawiaturze - sądziłem że nowy wpis o konkurencji, który ze szklaneczką whiskey przeczytam w domu. Niestety się zawiodłem, nic takiego się nie pojawiło wtedy ani teraz :(

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #638 dnia: Śr, 02 Październik 2019, 19:26:39 »
To już dawno nie aktualne od marca :)

Ale może nie cen podrożą $ dziś spadł, aktualnie jest 3,9790  ;) Zresztą i tak za bardzo nie może drożyć  :), już teraz niektóre rzeczy są tańsze w BD.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #639 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 08:40:45 »
Kolejne podwyżki  ;D
W ramach podziękowań za MFKiG przyspieszone o 3,5 tygodnia  ;D

https://multiversum.pl/_blog/278-OSTATNI_TYDZIEN_PRZED_ZMIANA.html

Też chciałem o tym tu wspomnieć, ale wnioskuję, że to tzw literówka (cyfrówka ;) ) i pewnie chodziło o 30 września. Nie sądzę by aż tak MVM strzelało sobie w kolano :))

Zresztą o "dniach otwartych" autor pisze o sierpniu, a poniżej podaje daty październikowe... :)

Edit:
Różnica kolosalna naprawdę.
Dokładnie. Chłopaki z Atomu zachowują się jak najlepsi koledzy. A tu coś zdobędą trudnego, a tu zadzwonią z pytaniem o szczegóły, albo bez problemu spełnią prośbę. To właśnie szanuję i cenię wyżej niż drobne różnice cenowe. Sorry ale tak działa wolny rynek i zdrowa konkurencja. Sama cena to za mało.
« Ostatnia zmiana: Cz, 03 Październik 2019, 08:44:59 wysłana przez Gazza »

Użytkownik usunięty53490

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #640 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 12:49:30 »
Nie od dziś wiadomo, że Palacz jest prostakiem, więc w ogóle nie jestem zdziwiony tym co piszesz Antari. Z nim jedyny kulturalny kontakt odbywa się wyłącznie za pomocą klikania w dodawanie do koszyka i realizowania zamówienia. Jak tylko dochodzi o wymiany mailowej, człowiek zaczyna się zastanawiać jak to w ogóle możliwe, że on przez tyle lat jeszcze nie zbankrutował z powodu zrażenia do siebie klientów  ;D

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #641 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 14:50:01 »
Mimo wszystko warto docenić jego umiejętności zarządzania biznesem. Działalność prowadzi od 13 lat i nadal trzyma się na rynku. Szczerze mówiąc zazdroszczę takiego biznesu. Jest w pewien sposób niezależny i nie ulega presji klientów. Gdyby prowadził sklep na allegro byłby malutki i szybko musiałby nauczyć się, że "klient ma zawsze rację" bo błyskawicznie by zniknął z portalu pod natłokiem negatywów i ocen, na które sprzedawca nie ma żadnego wpływu.

Także wszystko fajnie ale na jego miejscu korespondencję mailową przekazał bym w ręce jakiegoś pracownika. Wiadomo, nie każdy ma cierpliwość ale takie odpowiedzi wyglądają po prostu nieprofesjonalnie.

Użytkownik usunięty53490

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #642 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 15:41:33 »
Rzeczywiście faktem jest, że prawo konsumenckie strasznie polskich konsumentów rozpuściło i mają oni postawę wyjątkowo roszczeniową. Irytuje mnie to szczególnie wtedy, gdy coś prywatnie sprzedaję na Allegro, a kupującemu się wydaje, że obowiązują mnie te same zasady, co przedsiębiorców. Tym współczuję i podziwiam, że chce im się użerać z tyloma Januszami. Ale jednak Palacz to przesada w drugą stronę. Przekazanie komunikacji w ręce kogoś innego pewnie nie byłoby dobrym pomysłem, bo nie sądzę, żeby z tego biznesu miał takie kokosy, żeby stać go było na utrzymanie siebie i zapłacenie pensji pracownikowi. Ale też i potrzeby takiej raczej nie ma, wystarczyłyby podstawy kultury i obycia.

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #643 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 18:22:25 »
Jak się za bardzo konkurencji nie ma, to wielkiej filozofii nie ma żeby się na rynku utrzymać.
Ma chyba dwójkę dzieci to coś tam musi zarabiać, chyba, że żona/dziewczyna ich utrzymuje.  :)

Dolar już 3,9413 - ciekawe czy podroży  ;D
 



« Ostatnia zmiana: Cz, 03 Październik 2019, 18:27:32 wysłana przez xanar »
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Grzmichuj

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #644 dnia: Pt, 04 Październik 2019, 11:45:42 »
Co ciekawe, będąc na stoisku MVM wydawało mi się, że przynajmniej dwie z osób zatrudnionych przez Palacza są bardziej ogarnięte niż on. Jeden z nich fachowo doradził bez zaglądania w google'a i wbrew temu, co mówił Palacz, a drugi znalazł błąd cenowy na moją korzyść.
Szkoda, że to nie oni prowadzą ten sklep, wydaje mi się, że byłoby znacznie lepiej. U Palacza wyczuć można, że zwyczajnie nie lubi ludzi i jest lekko aspołeczny, stąd już dawno BOK powinien przekazać komuś innemu.
jeżeli nadal będzie opowiadał takie bzdury, to skontaktuję się z odpowiednimi organami odnośnie pomawiania mnie, Egmontu i jeszcze kilku innych polskich wydawnictw. Ciekawe, czy wówczas będziesz takim kozakiem?