Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 312736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tymon Nadany

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #30 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 12:34:25 »
z fejsa
"Są takie chwile w życiu kiedy trzeba postawić wszystko na jedną kartę.
To jedna z takich sytuacji.
1.03.2019 rozpoczęła się jedna z największych komiksowych rewolucji w Polsce.
Gigantyczna oferta oryginalnych amerykańskich komiksów stała się niewyobrażalnie wręcz tania.
Decyzja o rozpoczęciu tej rewolucji jest dla mnie osobiście drogą bez powrotu - będzie wóz albo przewóz.
Po ponad 13 latach ciężkiej, zawsze uczciwej pracy i tworzenia największego sklepu z oryginalnymi amerykańskimi w Polsce zapadła decyzja - trzeba pójść w kierunku totalnej rewolucji i zrobienia czegoś absolutnie wyjątkowego na co nie odważył się do tej pory nikt.
W tym miesiącu - marcu 2019 - zadecydujecie o tym czy MULTIVERSUM będzie dalej towarzyszyło Wam na polskim rynku z ofertą która zostawia o lata świetlne w tyle ekstremalnie drogie oferty konkurencji, bazując na unikatowym modelu sprzedaży.
Nie zdecydujecie o tym polubieniami na Facebooku, nie zdecydujecie o tym komentarzami w jakimkolwiek miejscu.
Zdecydujecie o tym po prostu Waszymi zakupami, których skala musi być ogromna żeby to wszystko miało sens - pracujemy na śmiesznie niskiej marży, w skrajnych przypadkach musimy sprzedać 20 egzemplarzy jakiegoś komiksu żeby zarobić na nich łącznie tyle samo ile konkurencja zarabia na jednym egzemplarzu.
Zdecydujecie czy ekstremalnie tania oferta MULTIVERSUM w ramach której możecie nabyć gigantyczne ilości oryginalnych amerykańskich komiksów jest Wam potrzebna, czy też wolicie żeby na polskim rynku zostały same drogie oferty.
31.03.2019 zostanie podjęta przez Was decyzja której skutki bardzo szybko odczujecie.
Od razu uspokajam: wszystkie zamówienia złożone do końca marca 2019- czy to z oferty przedpremierowej czy to z oferty dostępnej w naszym magazynie - zostaną w pełni zrealizowane.
Jak już wspomniałem na wstępie - prowadzę jedną z najbardziej uczciwych firm na polskim rynku, od ponad 13 lat znajdziecie naszą siedzibę pod tym samym adresem, od ponad 13 lat możecie kontaktować się z nami pod tym samym numerem telefonu.
Jeżeli zdarzy się tak że od kwietnia 2019 pewien etap w moim życiu się zakończy życzę Wam, żebyście trafiali w swoim życiu wyłącznie na tak uczciwych sprzedawców jak ja.
Bardzo chciałbym jednak żebyście dali mi wyraźny powód do tego żeby obecność MULTIVERSUM na polskim rynku była kontynuowana.
Decydujcie - z niecierpliwością i pokorą czekam na Wasz werdykt."

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #31 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 12:52:04 »
Ogólnie to człowiek jest "specyficzny" wystarczy obejrzeć film jaki wrzucił na 8 marca.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Małpisyn

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #32 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 13:28:31 »
"Ja, ja, acha i jeszcze raz ja".

Offline Pawelek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #33 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 13:35:25 »
Taki Superman komiksowa. Uczciwy, uczynny, ratuje całe komiksowo z opresji, no i ewidentnie ma słabość do "zielonych".

sum41

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #34 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 14:05:26 »
Schizujecie a on się dobrze bawi i trolluje - przecież teraz takie zachowania dobrze sie sprzedają --> patrz film Cap Marvel :D

Offline Teli

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #35 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 15:35:09 »
Znaczy co? Rzutem na taśmę mamy wykupić pół sklepu? Fajnie już biegnę po drodze pakując do niszczarki moje kwartalne plany zakupowe. O ile cała ta "rewolucja" nawet mnie bawiła i nie ukrywam że sam z niej skorzystałem, to teraz zaczyna być to nieco żałosne i raczej zniechęca mnie do dalszych zakupów - bo skąd mam wiedzieć że jutro na FB nie pojawi się wpis że sklep ogłasza upadłość, właściciel zwiał z kasą do bananowego raju a o zwrot przedpłat proszę się zgłaszać do Wenantego Katarzyńca ;)

Także życzę powodzenia, postoję i poczekam na koniec "rewolucji", najwyżej brakujące tomy dociągnę z Atomu w dłuższym okresie czasu ale bez stresu i ruletki.

Offline carnivale

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #36 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 15:43:41 »
31.03.2019 zostanie podjęta przez Was decyzja której skutki bardzo szybko odczujecie.

Brzmi jak data premiery jakiegoś horroru. Brakuje jedynie dopisku " W kinach w całej Polsce".

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #37 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 16:25:04 »
No jakby faktycznie się zamknęli i zwracali kasę z pre-orderów to bym się trochę wkurzył. Na sporo pozycji czekam.

Offline carnivale

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #38 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 16:44:17 »
Napisał, że wszystkie zamówienia złożone do końca marca będą realizowane wiec chyba możesz być spokojny.

Online Voitas

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #39 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 16:48:36 »
Po to zmieniał szatę graficzną strony, żeby zamknąć interes? Nie sądzę. Raczej to po prostu nieudolny marketing.

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #40 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 17:04:08 »
ma cięższe chwile po prostu a czytelnicy komiksów to specjalny gatunek klientów. kupuje w mvm ponad 10 lat, były chwile gdzie jakość obsługi była kiepska, ale dużo więcej tych momentów gdy była na prawdę dobra. spotkania f2f tez oceniam bardzo pozytywnie.


Małpisyn

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #41 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 17:16:15 »
Post z 11 marca 2019 r.: „Od 1.03.2019 nieprzerwany ciąg nowych zamówień po prostu nie ma końca. Bardzo nas to cieszy i powinno cieszyć rownież i Was. Dzięki takiej aktywności z Waszej strony już na ten moment mogę śmiało nazwać naszą rewolucję ogromnym sukcesem i postaram się żeby została z nami jak najdłużej”. Dokładnie 7 dni pózniej: „oj biada mi, biada, nie ma zamówień”. To nie jest uczciwe wobec klienta takie wprowadzanie w błąd, żeby uzyskać więcej zamówień. Przecież to najuczciwszy przedsiębiorca w kraju!

Swoją drogą to sama przyjemność oglądać „z boku” nowe pomysły i posty właściciela Multiversum. I te jego dyskusje z klientami na FB. Mógłby prowadzić spokojny biznes: sprzedawać komiksy za dobrą cenę i nic więcej. Przecież jego oferta obecnie to komiksy taniej niż w USA (kupując w PLN). Ale woli zamiast tego ustanawiać jakieś dziwne zasady, regulaminy, których prawnik nie rozumie i publikować mało znośne posty.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #42 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 18:47:21 »
Nowy termin wprowadzenia przelicznika docelowego dla tomów 1 USD = 2,5 PLN zmienia się z 31.03.2019 na 26.03.2019.

Obecnie dla tomów obowiązuje jeszcze przelicznik 1 USD = 2,3 PLN, 21.03.2019 nastąpi jego zmiana na 1 USD = 2,4 PLN a 26.03.2019 wprowadzony zostanie przelicznik docelowy dla tomów: 1 USD = 2,5 PLN.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline komiksowe_warianty

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #43 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 18:53:39 »
błaznowanie wychodzi mu idealnie

Offline isteklistek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #44 dnia: Pn, 18 Marzec 2019, 19:04:01 »
Jeżeli mu dobrze nie schodzi, to po co tak szybko zmienia przeliczniki? Wydaje mi się, że jak coś ci słabo idzie, to obniżasz cenę, ewentualnie idziesz na przeczekanie, ale tutaj zwiększasz w pospiechu przelicznik. Ludzie jakoś w tych terminach zaczynają dostawać wypłaty.... 0,2 na dolarze to i tak dalej rewelacyjna okazja.
« Ostatnia zmiana: Pn, 18 Marzec 2019, 19:06:05 wysłana przez isteklistek »