Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 312693 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1710 dnia: Nd, 13 Czerwiec 2021, 07:54:52 »
„Jeżeli będziemy dalej działali w czerwcu 2021 to implementacja niektórych wniosków z tych analiz może wywołać w Was takie zaskoczenie jakie ostatnio czuliście pierwszy raz czytając lub oglądając Krwawe Gody w Grze o Tron.”
Gość po prostu dotrzymał słowa – spora, bardzo fajna część oferty wyrżnięta w pień, a na resztę poszły podwyżki :)

Nie ukrywam, że bardzo skorzystałem na niedawnych promocjach i jestem jak dotychczas super zadowolony z jakości i pakowania, natomiast teraz (zakupy komiksowe robię od niedawna) na własnej skórze dostrzegam, jak kuriozalna polityka sklepu odbija się na jego opinii. Nie znam meandrów dystrybucji komiksów, ale skoro udało się osiągnąć te wyśrubowane limity sprzedaży, to chyba warto byłoby utrzymać w ofercie to, co się sprzedawało, choćby z niewielką podwyżką cen? Tymczasem w ofercie został tylko stock i niewielki preorder, co bardzo zawęziło możliwości zakupów, w dodatku nawet stock będzie droższy. Przedziwna polityka.

Wkręciłem się już w zakupy, zacząłem robić sobie plany, czego nie pozamawiam z tych dalszych preorderów, wyszukiwałem kolejne tytuły, które mnie interesują, i wszystko – pyk – przepadło, bo nie można już sprowadzać z USA. Kuriozum.

Jeśli coś się zmieni, nadal będę tam kupować, bo cena jest dla mnie ważna, a jakość obsługi była bez zarzutu, ale liczę na jakieś konkretne zmiany, bo na razie oferta jest po prostu bardzo okrojona, a wkrótce mniej konkurencyjna cenowo.

Offline Global

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1711 dnia: Nd, 13 Czerwiec 2021, 12:51:10 »
Hejtujecie, ale kupujecie  :)
Palacz to ekspert psychologii poznawczo-behawioralnej i stosowanej, a manipulacyjne techniki marketingu czerpał z prywatnych notatek samego Goebbelsa, przemyconych przez dziadka z Wehrmachtu.
Gdyby nie musztra Pana Rafala, to juz dawno sklep by padl.

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1712 dnia: Pn, 14 Czerwiec 2021, 00:11:00 »
Hejtujecie, ale kupujecie  :)
Palacz to ekspert psychologii poznawczo-behawioralnej i stosowanej, a manipulacyjne techniki marketingu czerpał z prywatnych notatek samego Goebbelsa, przemyconych przez dziadka z Wehrmachtu.

W zeszłym miesiącu zamówiłem 1 omniaka bo faktycznie był dużo tańszy niż na Atomie, a na dodatek nic innego nie zamawiałem w tamtym miesiącu. Ale poprzednie zamówienie jakie złożyłem w MVM pochodzi z uwaga października 2020. A zakupy robię raz w miesiącu. Więc nie, nie kupujecie.

I w tym miesiącu pre-order już złożony oczywiście na Atomie. I opłacony.

Może nie jestem klientem strategicznym, który zostawia średnio 10K u Pana Pałacza co miech, ale jednak myślę, że w jakimś zakresie odczuł moją nieobecność przez te pół roku. Niestety ale podejście i obsługa klienta pozostawia sporo do życzenia, a korzystne niegdyś ceny stały się po prostu normalne. Obecnie wolę dopłacić kilka, kilkanaście zł na tomie i dać zarobić chłopakom z Atoma, którzy mają też lepszą ofertę na zeszytówki, nie ma ceregieli z przelicznikami, dziwnymi, niezrozumiałymi akcjami, z których trzeba się doktoryzować itd. Można mieć wyższe ceny jeżeli nie jest się w stanie konkurować z masówką i nadrabiać to podejściem do klienta, zaangażowaniem i kulturą osobistą.

A odnośnie jeszcze Pana z FB, to nie rozumiem narzekań. Znam go i jest to człowiek wysokiej kultury. Na zakupy jest wystawiany paragon lub faktura, więc pełen legal. Swego czasu kupowałem u niego to, co miał na stanie i po zapytaniu o rabat, oczywiście się zgodził. Wyszło sporo taniej za komplet omniaków i o wiele szybciej niż lawirować między sklepami. A paczkę miałem za kilka dni. Jeżeli sprowadzacie jakiś konkretny, niedostępny na stanie tytuł to chyba oczywiste, że nie pojawi się w Paczkomacie za tydzień, zwłaszcza w obecnej sytuacji. Ja byłbym wdzięczny za to, że w ogóle mu się chce w to bawić. Jeżeli ktoś myśli inaczej to zapraszam do takiej zabawy z "zawraczami du*y", którzy potem jeszcze udają, że nie istnieją bo po miesiącu im się odwidziało. Przez takich frajerów gość teraz ma problem i będzie kombinował ze zmianą systemu, co uderzy w normalnych klientów. Dla mnie żaden problem, bo i tak zawsze opłacam z góry.
« Ostatnia zmiana: Pn, 14 Czerwiec 2021, 00:14:24 wysłana przez Antari »

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1713 dnia: Pn, 14 Czerwiec 2021, 11:20:45 »
Porównywanie sytuacji kupowania tego co ma na stanie do tego co sprowadza/preorderuje jest nietrafione. Czas oczekiwania też nie jest problemem jeżeli jest z góry zapowiedziany +/- (a jest), problemem jest gdy się coś zamawia i kontaktu nagle brak. Jasne, można pisać ciągle do niego czy jest coś w realizacji czy nie ale szczerze to wolę dopłacić te 10-20zł, zamówić w sklepie i się nie martwić o nic.

Co do padania na kolana bo mu się chce... Przypomina mi to podejście 'Pana MVM' który by chciał, żeby go klienci nosili w lektyce za każde zrealizowane zamówienie. Dajcie spokój z tą wdzięcznością, my płacimy a oni realizują zamówienia i tyle. Jasne, że można docenić jeśli pójdzie ktoś na rękę (jak w przypadku rabatu dla Ciebie) ale nikt nikomu tu nie powinien pierścieni całować. Sprzedawcy nie istnieją bez klientów i klienci nie istnieją bez sprzedawców, wystarczy wzajemny szacunek.

Zanim zacznie się przypieprzanie do tego co napisałem - tak, do 'wzajemnego szacunku' wliczam świadome zamawianie i nie zostawianie sprzedawcy na lodzie jak coś zamówi.

Online Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1714 dnia: Pn, 14 Czerwiec 2021, 19:40:15 »
„Pan z FB” wtf? Dlaczego tak enigmatycznie piszecie tutaj o Nicku Jackolsnonie? Przecież to stary forumowicz. Po prostu nie przeniósł się tutaj z forum Gildii, ale to wciąż on. 🙂

Co do MVM - niech już zamknie wreszcie ten biznes i przestanie biadolić. To już jest kuriozalne!

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1715 dnia: Pn, 14 Czerwiec 2021, 20:32:06 »
„Pan z FB” wtf? Dlaczego tak enigmatycznie piszecie tutaj o Nicku Jackolsnonie? Przecież to stary forumowicz. Po prostu nie przeniósł się tutaj z forum Gildii, ale to wciąż on. 🙂

To prawda Gazza, jednakże nowi forumowicze mogą go nie kojarzyć z tego pseudonimu, a nie wiem też czy życzy sobie aby go oficjalnie wymieniano na forum (może niesłuszne założenie).

Co do padania na kolana bo mu się chce... Przypomina mi to podejście 'Pana MVM' który by chciał, żeby go klienci nosili w lektyce za każde zrealizowane zamówienie. Dajcie spokój z tą wdzięcznością, my płacimy a oni realizują zamówienia i tyle. Jasne, że można docenić jeśli pójdzie ktoś na rękę (jak w przypadku rabatu dla Ciebie) ale nikt nikomu tu nie powinien pierścieni całować. Sprzedawcy nie istnieją bez klientów i klienci nie istnieją bez sprzedawców, wystarczy wzajemny szacunek.


No i tu się właśnie mylisz kolego bo Nick nie prowadzi działalności stricte nastawionej na komiksy tylko jest pasjonatem, który także sprzedaje i pomaga w sytuacjach gdy inni rozkładali ręce. Na dodatek jest znanym użytkownikiem z innego forum i wiele osób ma do niego spore zaufanie. I za to należy mu się szacunek i nic więcej. Bzdury o jakimś padaniu na kolana tylko obrazuje jaki masz kompleks wyższości. Jeżeli myślisz inaczej to zapraszam, sam spróbuj i dorób się kokosów na tym biznesie. Mały protip - to nie są kokosy, a robota bez logistyki na poziomie sklepów wcale nie przyjemna.

Nawiasem mówiąc ciekawe jak w kontekście sytuacji opisanej parę postów wyżej zinterpretujesz ten "wzajemny szacunek". Nick wykłada swoją prywatną kasę na sprowadzenie czegoś pod konkretne zamówienie, a klient nie daje znaku życia. Jaki jest tutaj stopień ryzyka z jednej i drugiej strony? Byłbyś gotowy na takie coś? Szczerze mówiąc nie spotkałem takich wielu w swoim życiu. Nawet profesjonalne sklepy zabezpieczają się przed takimi scenariuszami właśnie dlatego, ze szacunek ze strony kupujących podejrzanie często jest dość "kiepski".  8)

Sklepy typu Atom czy MVM to niestety biznes przede wszystkim. Dodatkowo w przypadku tego co ma Nick na stanie masz real foto, widzisz co kupujesz, można dostać dodatkowe zdjęcia i zawsze rzetelny opis, a nie opis producenta i kota w worku jak w ww. sklepach.

No i rozgraniczenie zamawiania tego co jest na stanie, a tego co się zamawia jest oczywiście tutaj kluczowe. Nie rozśmieszaj mnie, że oczekujesz, że wysyłka jednego i drugiego odbędzie się w podobnym terminie :D Zamawiasz to co jest na stanie - jest sporo tańsze. Zamawiasz coś czego nie ma w Atomie czy MVM, jest trudno dostępne, nie oczekuj że będzie na jutro i w cenie dużo niższej niż rynkowa.

Nawet gloryfikowany Atom też nie jest tak krystalicznie czysty jak ci się wydaje. Kupiłem u nich jakieś prawie 2 lata temu gradowany variant Artgerma VAMPIRELLA #6 za ponad 3 stówki. Do dziś go nie mam. Jak myślisz, pisali maile w tej sprawie? Ani razu. Sam napisałem do nich w tej sprawie w styczniu 21' i dostalem info, że TBD. Oczywiście mogę w dowolnym momencie zrezygnować. Problem w tym, że teraz już tego komiksu nie dostanę. Gdybym otrzymał informację wcześniej może mógłbym go inaczej skombinować. Oczywiście nie mam pretensji do Atoma i rozumiem sytuację, bo jestem klientem, ktory ma szerszą perspektywę. Nie wpisuję tutaj na forum swoich żali pod adresem sklepu. Przeciwnie, zawsze go chwalę. Podobnie zresztą jest z omniakiem Batwoman J H WILLAMSa który chyba w końcu wyjdzie. Choć czekam na niego już też z 2 lata bez konkretnego update'u ze strony Atoma. Ale rozumiem, są trudne sytuacje, a ilość zamówień uniemożliwia częsty kontakt ze strony sklepu. Niepotrzebny zresztą moim zdaniem.
« Ostatnia zmiana: Pn, 14 Czerwiec 2021, 20:39:20 wysłana przez Antari »

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1716 dnia: Pn, 14 Czerwiec 2021, 22:13:26 »
Chyba musisz jeszcze raz przeczytać co pisałem w komentarzach. To, że sobie coś dopowiesz nie oznacza, że tak było.

No i tu się właśnie mylisz kolego bo Nick nie prowadzi działalności stricte nastawionej na komiksy tylko jest pasjonatem, który także sprzedaje i pomaga w sytuacjach gdy inni rozkładali ręce.

Świetnie, pozwolę sobie przypomnieć, że Pan MvM mówił dokładnie to samo. 'Jestem pasjonatem'. Co to zmienia, to nie wiem, zawieramy transakcje i tyle.

Nawiasem mówiąc ciekawe jak w kontekście sytuacji opisanej parę postów wyżej zinterpretujesz ten "wzajemny szacunek".

Jakbyś przeczytał moją wiadomość do końca to byś wiedział.

No i rozgraniczenie zamawiania tego co jest na stanie, a tego co się zamawia jest oczywiście tutaj kluczowe. Nie rozśmieszaj mnie, że oczekujesz, że wysyłka jednego i drugiego odbędzie się w podobnym terminie :D Zamawiasz to co jest na stanie - jest sporo tańsze.

Nie oczekuję, nigdzie tak nie napisałem. To Ty wziąłeś go w obronę podając swój przykład zamawiania tego co miał na stanie co skomentowałem jako nietrafione porównanie w tym przypadku. Czyli napisałem, że nie ma porównania.

Choć czekam na niego już też z 2 lata bez konkretnego update'u ze strony Atoma. Ale rozumiem, są trudne sytuacje, a ilość zamówień uniemożliwia częsty kontakt ze strony sklepu. Niepotrzebny zresztą moim zdaniem.

Świetnie, nie wiem co Ci mam na to odpowiedzieć. Nie wiem dlaczego założyłeś, że w moim przypadku chodziło o jakiś mitycznie niedostępny tom, który na pewno po roku jest nadal sprowadzany dla mnie i poszukiwany przez sprzedawcę niczym Indiana Jones poszukujący zaginionej arki. Chodziło o normalną pozycję, spokojnie dostępną z różnych źródeł. Nie piszę nigdzie, że to go przekreśla w jakikolwiek sposób, chyba trochę nadinterpretujesz i dopowiadasz sobie coś czego nie ma w moich wypowiedziach.

Jak chcesz wielbić sprzedawców za to, że możesz u nich coś kupić to proszę bardzo - droga wolna. Nie pisz tylko, że wszyscy tak powinni robić bo byśmy bez nich spadli w przepaść i dostali depresji komiksowej.


-- EDIT

co do używania 'Pan z FB' to ktoś tak napisał gdzieś wcześniej i mi się określenie spodobało więc kontynuuje

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1717 dnia: Wt, 15 Czerwiec 2021, 10:50:11 »
„Pan z FB” wtf? Dlaczego tak enigmatycznie piszecie tutaj o Nicku Jackolsnonie? Przecież to stary forumowicz. Po prostu nie przeniósł się tutaj z forum Gildii, ale to wciąż on. 🙂

Co do MVM - niech już zamknie wreszcie ten biznes i przestanie biadolić. To już jest kuriozalne!

Robiłem zakupu u tego Pana. Bardzo polecam, miły, konkretny i z dobrymi cenami. Pakuję idealnie, wysyła szybko.
Jest czerwiec 2021, a w MvN nadal nie ma opcji "za pobraniem" przy zamówieniach preorderowych. Od lat dlatego wybieram Atom. Nie lubię mrozić pieniędzy na miesiące w przód, nie lubię być obarczany całym ryzykiem transakcyjnym, nie lubię komplikacji. Atom wygrywa z MvN pod każdym względem, jedynie na niektóre rzeczy mają troszkę drożej.

Offline Damballa

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1718 dnia: Pt, 16 Lipiec 2021, 08:47:10 »
Na Azylu wiele ciekawych omnibusów. Dodatkowo Spider-Gwen Omnibus
https://azylkomiksu.pl/c/149/dorzutka.html

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1719 dnia: Pt, 20 Sierpień 2021, 00:24:11 »
Chyba przespałem moment w którym wyłączono możliwość zamawiania nowości na MVM.

Rozumiem, że od teraz preordery tylko na Azylu? Cenowo wychodzi tam o wiele gorzej niż na Atomie. Jak dla mnie strzał w stopę właściciela. Może już mu się znudziło prowadzenie sklepu.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1720 dnia: Pt, 20 Sierpień 2021, 00:29:59 »
Info z wczoraj :

MVM UPDATE 21-08-19
2021-08-19 15:34:53
1. Nowa dostawa z USA (#2021-25) jest już w naszym magazynie. To gigantyczna kilkutygodniowa dostawa, jej przetworzenie zajmuje sporo czasu. W pierwszej kolejności zajmujemy się częścią dostawy związaną z realizowanymi zamówieniami. Część magazynowa dostawy będzie przetwarzana w piątek. Po przetworzeniu części magazynowej dostawy pojawi się ona jak zwykle w osobnej kategorii na stronie sklepu.

2. 23.08.2021 nastąpi aktualizacja przeliczników. Po aktualizacji część cen zmieni się na wyższe, część uda się na ten moment utrzymać jeszcze bez zmian. Zalecamy składanie zamówień przed aktualizacją przeliczników.

3. W piątek w godzinach popołudniowych wystartuje specjalna weekendowa promocja z okazji 40 urodzin szefa firmy MULTIVERSUM która potrwa do niedzieli, 22.08.2021. Bądźcie czujni :)


Także chyba dalej będzie handel, na to wychodzi, że preodery tylko w Azylu.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1721 dnia: Pt, 20 Sierpień 2021, 15:03:29 »
Na ich stronce wystartowało to promo – ja się nie skuszę, ale są rzeczywiście fajne ciekawostki cenowe. Jednak nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to wszystko pomału zmierza do zamknięcia sklepu – zmiany przeliczników, wycofanie naprawdę ciekawej oferty komiksów sprowadzanych, wycofanie preorderów. Zostaje tylko stock magazynowy, uzupełniany dostawami, czyli oferta „zwija się”, zamiast się rozwijać. Fajnie byłoby, gdyby to jednak zaczęło iść w drugą stronę.

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1722 dnia: Pt, 20 Sierpień 2021, 15:30:35 »
Także chyba dalej będzie handel, na to wychodzi, że preodery tylko w Azylu.

Handel tylko tym co jest na magazynie ale to przecież niewielka część tego co było kiedyś można sprowadzić na zamówienie, nie wspominając o tym, że odpadają preordery, które trzymały starych wyjadaczy. Bo ja np. nie mam już co kupować z ich "oferty", bo wszystkie starocie albo mam albo mnie nie interesują. W skrócie mam co chciałem i jedyne co mogłoby mnie przekonać do ich oferty do nowości w dobrych cenach lub szerokość asortymentu np. na zeszytówki w wariantach lub grade'owane.

Praktycznie nie znalazłem zbiorczych w preorderze, które byłyby tańsze na Azylu niż na Atomie. Dla mnie to spory spadek oferty MVM i pozostaje jeden wybór - Atom.

Offline sad_drone

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1723 dnia: Pt, 20 Sierpień 2021, 16:17:11 »
@nicolascage Potwierdzam, sam kupiłem 21 komiksów przed chwilą, jak sie pogrzebie to można znaleźć tanio coś dla siebie, ale to raczej starsze komiksy zalegające im po parę lat niż nowości.
If I Had More Time, I Would Have Written a Shorter Letter.

Online perek82

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1724 dnia: Pt, 20 Sierpień 2021, 18:17:44 »
Dwie godziny temu przeglądałem i nawet coś w oko wpadło. Teraz siadłem do zamówienia i po ptokach. Ktoś mnie uprzedził. Jak żyć?
Trwa zabawa w wybieranie komiksów, które koniecznie trzeba przeczytać. Jeśli lubisz takie akcje, to zajrzyj tutaj:
https://forum.komikspec.pl/komiksowe-top-listy/100-komiksow-ktore-musisz-przeczytac-(przed-smiercia)/