Autor Wątek: Livro.pl  (Przeczytany 20727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lipa

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #15 dnia: Śr, 25 Marzec 2020, 16:23:01 »
Czy komuś was wysłano już pakiet Egmontu z marca 2020?

Jak masz tam tom 2 wujka Sknerusa, to może być kłopot z szybką wysyłką, bo produkt u nich jest niedostępny

sum41

  • Gość
Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #16 dnia: Śr, 25 Marzec 2020, 19:55:48 »
Cytat:

Sam pracuje jako kurier.

Ludzie traktuja nas jak gorsze zło co roznosi chorobę. Ale i tak nas zamawiają.

A i my mamy domy i rodziny

Ostatnio miałem kwiatki dla osoby na kwarantannie.

Popukajcie się co niektórzy w puste łby...

Offline Jaxx

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #17 dnia: Śr, 25 Marzec 2020, 20:40:38 »
Czy komuś was wysłano już pakiet Egmontu z marca 2020?

W moim mieście otworzyli punkt odbioru osobistego. Z ciekawości wypróbowałem ten rodzaj wysyłki, mając na uwadze, jak wyglądają ich pakowania byłem ciekaw, jak sprawdzi się odbiór - to było jeszcze w lutym. Niestety, punkt odbioru otworzyli w galerii handlowej... Ok, rozumiem sytuację.

Napisałem więc do nich z prośbą o zmianę sposobu wysyłki na paczkomat. Odpisali, że nie ma takiej możliwości. Zamówienie będzie do odbioru w galerii w momencie jej otworzenia. Ewentualnie mogę zrezygnować i złożyć nowe. Tyle, że kodu już nie ma, więc średnio mi się to kalkuluje.

Trochę mnie zirytowało takie podejście. Jakoś nie wyobrażam sobie, by zmiana sposobu dostawy była tak problematyczna (zacząłem prosić o to zanim pojawiła się dostępność tytułów). Tak, więc chyba sobie poczekam na pakiet marcowy...


Offline eridraven

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #18 dnia: Śr, 25 Marzec 2020, 20:52:19 »
Z moim coś zwlekają.
Zawsze wysyłali 2 dni przed datą premiery. Tym razem dzień premiery już jest a wysyłki niet.

U mnie to samo. Ma status Przetwarzane :/
Komiks to tylko hobby

Piszę sobie na blogu: Comixxy

Offline moai

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #19 dnia: Śr, 25 Marzec 2020, 21:14:39 »
U mnie to samo. Ma status Przetwarzane :/
Dzwonilem dzis do Livro w innej sprawie ale przy okazji dowiedzialem sie, ze sciagaja ze 2 czy 3 pozycje z mojego zamowienia, zawierajacego nowosci Egmontu od innego dostawcy i wysla dopiero 27.03.

Offline MarcusSz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #20 dnia: Śr, 25 Marzec 2020, 23:17:52 »
Mi dziś anulowali łącznie 4 zamówienia z Egmontu z 2 rzutu marcowego - bez zapytania czy informacji. Po prostu anulowali.

Offline Antari

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #21 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 10:33:25 »
Z marca nic nie wysłali, 4 pozycje. Napisałem na maila i na FB. Zero odpowiedzi.

Offline AntekSocjalny

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #22 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 10:46:13 »
Też czekam na marcowy pakiet z Egmontu. Zakupu dokonałem w Livro ale przez Ceneo

Offline rekinn

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #23 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 14:20:10 »
Przyszło mi zamówienie, które robiłem w styczniu (preorder). 3 miesiące czekania, ale wysłali wszystko, w stanie igła w spoko kartonie. Wszystko ok. :)

Offline MarcusSz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #24 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 15:06:12 »
O ile przy zamówieniach i odbiorze osobistym z uszkodzeniami większych (ani mniejszych) problemów nie mam - do tej pory chyba tylko raz coś reklamowałem. O tyle kontakt ze sklepem woła o pomstę.
Wczoraj łącznie 5 zmówień mi anulowali, bez żadnej informacji - dziś już wiem dlaczego - punkt odbioru w Metrze w związku z sytuacją koronawirusową zamykają. I nie mam żadnego do nich żalu, słuszna decyzja, lepiej przeciwdziałać niż później leczyć. Ale czy naprawdę nie mogli albo o tym wcześniej poinformować (przed anulowaniem), albo zapytać się czy nie chcę dopłacić za wysyłkę. To jest porażka.
P.S. Ale jak minie epidemia, to i tak pewnie wrócę bo punkt odbioru po drodze z pracy, a ceny przyjemne.

Offline jotkwadrat

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #25 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 15:27:17 »
Chciałem zmienić wysyłkę kurierem na paczkomat - nie da się, mogą tylko anulować.

Od 2 dni próbuję się dowiedzieć, czy przynajmniej mogą zmienić adres wysyłki i nic, zero odpowiedzi.
A moje zamówienie z 8.03 jest od 3 dni przetwarzane, cokolwiek to znaczy.  >:(

Online xanar

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #26 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 15:29:36 »
Ale narzekacie na ten sklep, aż oczy bolą.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline jotkwadrat

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #27 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 15:33:21 »
Ja livro lubię i regularnie tam kupuję - nigdy nie było problemów żadnych.

Ale kontakt z klientem jest taki sobie. Jeśli miałem darmową wysyłkę do zamówienie, którego jeszcze nie zaczęli wysyłać, to co im zależy wysłać innym dostawcą?

I nieodpowiadanie przez 2 dni jest mało uprzejme.

Offline Antari

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #28 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 15:59:11 »
Kontakt z klientem dla mnie ma znaczenie trzeciorzędne, bo przecież nie po to tam kupuję żeby sobie z kimś pogawędzić. Ważniejsze jest dla mnie żeby cena była najlepsza i komiksy w ładnym stanie. Dotąd się nie przejechałem. Ale gdy zaczyna się zwłoka w wysyłaniu to znaczenia nabiera kwestia kontaktu. Na razie nie otrzymałem odpowiedzi na pytania, a wysyłka dalej jest "przetwarzana".

Offline Jaxx

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #29 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 19:27:16 »
A czy po anulowaniu zamówień dostaliście zwrot pieniędzy za nie? Jak szybko kasa do Was wróciła?