Autor Wątek: Livro.pl  (Przeczytany 6882 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kadet

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #75 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 19:42:27 »
Przepraszam że tak piszę post pod postem ale nie widzę tu możliwości edycji własnego posta. Oświećcie mnie jeżeli jestem ślepy i to gdzieś tu jest.

Edytować własne posty można tylko przez pewien czas od ich wysłania, potem ta możliwość znika. Wprowadzono takie rozwiązanie po pewnym forumowym starciu (lepiej nie wchodzić w szczegóły...).
Będę wdzięczny za wsparcie dla dzieci potrzebujących pomocy:
Nikosia - PILNE! https://tiny.pl/7pq53
i Hani: https://tiny.pl/7w2s2

Dziękuję i życzę wszystkim zdrowia!

Offline redkaz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #76 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 22:52:59 »
Ja zwracałem na miejscu, bo zamówiłem dwa takie same tomy. Przyjęli od ręki, a kasę przelali na konto. Zero problemów.

Offline Keinoom

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #77 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 23:46:29 »
Przy reklamacji, jest też trochę łatwiej. Pamiętam że jak coś reklamowałem u nich, to chyba zadzwoniłem lub meila ze zdjęciem wysłałem, to dostałem kod do paczkomatu by odesłać. Ze zwrotem kasy, też nigdy problemu nie miałem i był bardzo szybki, ale to możliwe, że to zasługa faktu że płacę u nich BLIKiem.

O widzisz i to jest informacja. Jeżeli można odesłać po prostu paczkomatem z kodem to jest to najlepsze rozwiązanie. Ale do punkt i tak się przejdę. Mam sporego pietra przy zamówieniu Przedwiecznych od Egmontu bo tu już robią się poważniejsze kwoty (jak dla mnie). Dzięki za info.

Offline Pawel.M

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #78 dnia: Śr, 09 Wrzesień 2020, 10:47:12 »
Do mnie Livro przysłało kuriera, a potem w ciągu kilku dni przelali kasę z powrotem.
seczytam.blogspot.com