Ok znalazłem coś. Może nie jeżeli chodzi o reklamację ale o tak zwany zwrot w ciągu 14 dni bez podania przyczyny:
"Zamówienia odebrane w Punktach Odbioru Livro można zwrócić w punkcie, w którym ten odbiór nastąpił"
No to jest już coś. Jednakże Reklamacji uszkodzonego towaru niestety nie załatwia się w ten prosty i łatwy sposób:
"Reklamowane produkty wraz z formularzem zawierającym opis podstawy reklamacji prosimy odsyłać na adres:
Centrum Reklamacji i Zwrotów Sklepu Internetowego:
ul. Olimpijska 16,
96-500 Sochaczew"
Upierdliwe bo istnieje wysokie prawdopodobieństwo że po otwarciu paczki w punkcie i stwierdzeniu jakiegoś uszkodzenia usłyszymy że proszę przesłać do centrum Reklamacji w Sochaczewie. A 14 dniowego zwrotu nie dokonacie ... bo jest towar uszkodzony przecież
Oczywiście to tylko moje domniemanie i spróbuję zasięgnąć języka przy następnym odbiorze w punkcie.
Przepraszam że tak piszę post pod postem ale nie widzę tu możliwości edycji własnego posta. Oświećcie mnie jeżeli jestem ślepy i to gdzieś tu jest.