Autor Wątek: Livro.pl  (Przeczytany 20897 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline redkaz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #60 dnia: Śr, 03 Czerwiec 2020, 17:28:51 »
Moja paczka ważyła prawie 13 kg, więc raczej nie rzucali ;D 8) Wszystkie tomy idealne.

Offline SawiK

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #61 dnia: Śr, 03 Czerwiec 2020, 21:43:34 »
Jak to się mawia do trzech razy sztuka🤔 Moje najnowsze zamówienie dotarło i jest całe 😀  Bałem sie bardzo gdy zamiawialem poprzednio zarówno DP 1 następny BMetal 2 były trafione. Tym razem poszło grubiej opasły nowy Hellblazer DD3FM, KryzysB i SwJPII. Co prawda zapakowano tylko w karton bez żadnych foli i babelkowa ale na ścisk i to chyba był ten sukces aryzyko 7dodatkowych % się oplacilo. Oczywiście dalej nie jestem przekonany ale od czasu do czasu mogę zaryzykować 😉

Offline Autumnlove

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #62 dnia: Śr, 29 Lipiec 2020, 18:43:03 »
Przypomniałem sobie, że mam kod rabatowy od LIVRO za ich anulowane zamówienia, a sam już go nie wykorzystam, więc może komuś się przyda.
BCTKGMRO - ważny do 31.07

Offline eferce

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #63 dnia: Śr, 29 Lipiec 2020, 19:20:48 »
Też mam kod Ale czy Livro ma cokolwiek taniej niż Tantis via Ceneo?
Jak ktoś coś znajdzie to chętnie prześle kod. I tak cała wypłata poszła na Image z Atomu.

Offline srogin

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #64 dnia: Śr, 29 Lipiec 2020, 22:57:19 »
Jeżeli ktoś jeszcze ma zbędny kod Livro, to z chęcią przygarnę.

Offline Jaxx

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #65 dnia: Cz, 30 Lipiec 2020, 08:35:21 »
Też mam kod Ale czy Livro ma cokolwiek taniej niż Tantis via Ceneo?
Jak ktoś coś znajdzie to chętnie prześle kod. I tak cała wypłata poszła na Image z Atomu.

Nowości sierpniowe Egmontu w Livro + kod 10% wychodzą taniej niż w Tantis via Ceneo - Livro ma niski próg darmowej wysyłki, przez co sumarycznie z wysyłką Tantis wychodzi nieco drożej (nieznacznie, to fakt). Też chętnie skorzystałbym z czyjegoś wolnego kodu, ale chyba wszystkie już zostały wykorzystane...

perkun

  • Gość
Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #66 dnia: Cz, 30 Lipiec 2020, 12:01:58 »
Mam jeszcze swój, do wykorzystania:

BCDXBNJA

Smacznego :)

Offline moai

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #67 dnia: Cz, 30 Lipiec 2020, 13:07:21 »
Kurde spóźniłem się, może ktos jeszcze ma?

Offline Kamilo1979

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #68 dnia: Pt, 31 Lipiec 2020, 10:55:38 »
Jak by ktoś miał to i ja poproszę :)

Offline Keinoom

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #69 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 16:05:21 »
Witam wszystkich. Z tej strony wieloletni bierny użytkownik forum gildii.
Mój pierwszy post więc kultura wymaga :) I do brzegu:

Orientuje się ktoś z was czy przy odbiorze w punkcie Livro w Warszawie można przy pracowniku wydającym paczkę ją otworzyć ? I ewentualnie zareklamować uszkodzone sztuki ?

Napisałem do nich w tej sprawie w tamtym tygodniu ale nie raczyli odpowiedzieć także może ktoś życzliwy wie jak to u nich jest ? Jak kiedyś kupowałem w bonito (jak mieli 35% na komiksy) to była norma, że oglądam w punkcie przy odbiorze i ewentualnie oddaję i czekam na kolejną sztukę. Pytanie czy Livro robi to samo czy wręcz odwrotnie.

Offline redkaz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #70 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 17:14:49 »
Można, ja zawsze na miejscu otwieram.

Offline Keinoom

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #71 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 19:38:22 »
A zwracałeś coś kiedyś ? Miałeś jakąś reklamację ? Na czym ona polega ? Przesyłają Ci kolejną sztukę i znów w punkcie odbierasz czy zwrot kasy na konto ? Bo może przejrzeć paczkę pozwalają ale jakby coś było nie tak to już gorzej.

Offline Keinoom

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #72 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 10:29:00 »
Ok znalazłem coś. Może nie jeżeli chodzi o reklamację ale o tak zwany zwrot w ciągu 14 dni bez podania przyczyny:

"Zamówienia odebrane w Punktach Odbioru Livro można zwrócić w punkcie, w którym ten odbiór nastąpił"

No to jest już coś. Jednakże Reklamacji uszkodzonego towaru niestety nie załatwia się w ten prosty i łatwy sposób:

"Reklamowane produkty wraz z formularzem zawierającym opis podstawy reklamacji prosimy odsyłać na adres:
Centrum Reklamacji i Zwrotów Sklepu Internetowego:
ul. Olimpijska 16,
96-500 Sochaczew"

Upierdliwe bo istnieje wysokie prawdopodobieństwo że po otwarciu paczki w punkcie i stwierdzeniu jakiegoś uszkodzenia usłyszymy że proszę przesłać do centrum Reklamacji w Sochaczewie. A 14 dniowego zwrotu nie dokonacie ... bo jest towar uszkodzony przecież :P Oczywiście to tylko moje domniemanie i spróbuję zasięgnąć języka przy następnym odbiorze w punkcie.

Przepraszam że tak piszę post pod postem ale nie widzę tu możliwości edycji własnego posta. Oświećcie mnie jeżeli jestem ślepy i to gdzieś tu jest. 

Offline misiokles

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #73 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 11:12:15 »
Proponuję ci przed złożeniem zamówienia wybrać się przy pierwszej lepszej okazji do tego punktu odboru. Wstąp i pogadaj z pracownikami jak tam załatwiają takie sprawy.

Offline MarcusSz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #74 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 16:11:59 »
Przy reklamacji, jest też trochę łatwiej. Pamiętam że jak coś reklamowałem u nich, to chyba zadzwoniłem lub meila ze zdjęciem wysłałem, to dostałem kod do paczkomatu by odesłać. Ze zwrotem kasy, też nigdy problemu nie miałem i był bardzo szybki, ale to możliwe, że to zasługa faktu że płacę u nich BLIKiem.