Autor Wątek: Livro.pl  (Przeczytany 6891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vision2001

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #30 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 19:30:20 »
Na zwrot mają 14 dni. Ja czekam od poprzedniego wtorku.

Offline MarcusSz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #31 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 21:16:22 »
Wczoraj około 13/14 - wpierw informacja z banku, że zlecono zwrot środków za płatność WEB. po godzinie może dwóch info z UPaya że będzie zwrot. A dziś przed 12 już kasa była na końcie. W Livro zawsze płacę BLIKiem, może dlatego szybciej są zwracane.

Offline Jaxx

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #32 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 21:28:56 »
Dzięki.

Zrobiłem ruch wyprzedzający i sam anulowałem u nich zamówienie. Zaraz potem to samo zamówiłem w Taniej Książce, wyszło drożej o 17 zł, więc nie ma o co bić piany. Niemniej Tania Książka i tak podała mi termin realizacji na wtorek, 07/04. Więc problem z dostawami jest raczej ogólny, nie tylko w przypadku Livro.


Offline Benson

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #33 dnia: So, 28 Marzec 2020, 21:51:38 »
W grudniu przesłali mi kod -10%, bo narzekałem na Ceneo na pakowanie. Teraz chciałem z niego skorzystać i okazało się, że obniża nie o 10%, ale o 10zł ??? A że w koszyku miałem ponad 250zł...

Offline vision2001

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #34 dnia: Nd, 29 Marzec 2020, 15:28:02 »
A ja kiedyś dostałem od nich kod rabatowy na 10 zł. A obniżyło mi koszt zakupu o 7 zł.
Nie chciało mi się już do nich pisać.

Wcześniej dostałem nie moje zamówienie (pewnie pomylili się podczas naklejania etykiet). Napisałem. Odesłałem. A ci oddali mi pieniądze za moje zamówienie (a jakąś dobrą promkę cenową mieli wtedy na NonStopComics).

Z pakowaniem u nich różnie. Kiedyś zamówiłem z odbiorem osobistym. To 3 na 3 komiksy miały stłuczone rogi. Jak później robiłem zakupy u nich (z odbiorem) to każdy tytuł zamawiałem osobno. I jakoś przychodziły całe.

Jednak staram się ten sklep omijać szerokim łukiem.

Offline Antari

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #35 dnia: Pn, 30 Marzec 2020, 10:15:42 »
W sobotę rzekomo wysłali moją paczkę... choć na statusie nadal nie widnieje, czyli nieodebrana przez kuriera.

Co ciekawe bardzo uprzejma obsługa przez telefon. Jeżeli zależy komuś na szybkim kontakcie to polecam telefon.

Offline Pawel.M

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #36 dnia: Pn, 30 Marzec 2020, 10:17:24 »
Co ciekawe bardzo uprzejma obsługa przez telefon. Jeżeli zależy komuś na szybkim kontakcie to polecam telefon.
Obsługa telefoniczna i mailowa w Livro to pełen profesjonalizm. Niestety, tylko to.
seczytam.blogspot.com

Offline jotkwadrat

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #37 dnia: Pn, 30 Marzec 2020, 11:29:56 »
Z tą mailową to bym się nie zgodził. >:(

Wysłałem 3 maile, żeby wysyłkę zrobili pod inny adres niż podałem w zamówieniu 3 tygodnie temu.
Po kilku dniach radośnie odpisali, że wysłali pod adres z zamówienia.

Offline Antari

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #38 dnia: Pn, 30 Marzec 2020, 11:37:31 »
Też wysyłałem z 3 maile i szybciej się dowiedziałem przez telefon.

Offline Benson

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #39 dnia: Pn, 30 Marzec 2020, 20:43:48 »
Dzisiaj dosłali ten kod -10% i działa. Zobaczymy, co będzie z paczką.

Offline eridraven

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #40 dnia: Wt, 31 Marzec 2020, 11:28:07 »
Dotarła paczka! Tydzień opóźnienia. Widocznie na razie trzeba przyzwyczaić się do takich obsuw. 
Ziemia 616 ponad wszystko! ^o^

Mój blog: Comixxy

Offline jotkwadrat

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #41 dnia: Wt, 31 Marzec 2020, 13:18:11 »
Mi wysłali pod zły adres. Teraz do nich wraca. Pani przez telefon ostrzegała, że pod właściwy wyślą, ale może to potrwać nawet ze 3 tygodnie  :'(

Offline AntekSocjalny

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #42 dnia: Wt, 31 Marzec 2020, 17:24:37 »
Jak z reklamacjami w Livro? Żeby nie było, nie z winy Livro (mimo braku zabezpieczeń w paczce). Z 6 zamówionych komiksów, 3 mają jakieś wady fabryczne.

Offline BosMan

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #43 dnia: Wt, 31 Marzec 2020, 17:44:14 »
Zwroca ci kase, nawet jesli bedziesz sie upieral, ze chcesz wymiane na nowe. Nawet jesli komiks bedzie nowoscia i caly czas beda go mieli w sprzedazy, to sklamia, ze akurat nie mieli w momencie rozpatrywania reklamacji. Mnie tak potraktowali w zeszlym miesiacu, gdy z lutowego pakietu Egmontu przyslali mi 8 komiksow ubitych.

Offline AntekSocjalny

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #44 dnia: Wt, 31 Marzec 2020, 18:20:39 »
Dzięki za informację.