Autor Wątek: Livro.pl  (Przeczytany 1748 razy)

sad_drone, James88 i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online vision2001

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #30 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 19:30:20 »
Na zwrot mają 14 dni. Ja czekam od poprzedniego wtorku.

Offline MarcusSz

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #31 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 21:16:22 »
Wczoraj około 13/14 - wpierw informacja z banku, że zlecono zwrot środków za płatność WEB. po godzinie może dwóch info z UPaya że będzie zwrot. A dziś przed 12 już kasa była na końcie. W Livro zawsze płacę BLIKiem, może dlatego szybciej są zwracane.

Offline Jaxx

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #32 dnia: Cz, 26 Marzec 2020, 21:28:56 »
Dzięki.

Zrobiłem ruch wyprzedzający i sam anulowałem u nich zamówienie. Zaraz potem to samo zamówiłem w Taniej Książce, wyszło drożej o 17 zł, więc nie ma o co bić piany. Niemniej Tania Książka i tak podała mi termin realizacji na wtorek, 07/04. Więc problem z dostawami jest raczej ogólny, nie tylko w przypadku Livro.


Offline Benson

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #33 dnia: So, 28 Marzec 2020, 21:51:38 »
W grudniu przesłali mi kod -10%, bo narzekałem na Ceneo na pakowanie. Teraz chciałem z niego skorzystać i okazało się, że obniża nie o 10%, ale o 10zł ??? A że w koszyku miałem ponad 250zł...

Online vision2001

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #34 dnia: Dzisiaj o 15:28:02 »
A ja kiedyś dostałem od nich kod rabatowy na 10 zł. A obniżyło mi koszt zakupu o 7 zł.
Nie chciało mi się już do nich pisać.

Wcześniej dostałem nie moje zamówienie (pewnie pomylili się podczas naklejania etykiet). Napisałem. Odesłałem. A ci oddali mi pieniądze za moje zamówienie (a jakąś dobrą promkę cenową mieli wtedy na NonStopComics).

Z pakowaniem u nich różnie. Kiedyś zamówiłem z odbiorem osobistym. To 3 na 3 komiksy miały stłuczone rogi. Jak później robiłem zakupy u nich (z odbiorem) to każdy tytuł zamawiałem osobno. I jakoś przychodziły całe.

Jednak staram się ten sklep omijać szerokim łukiem.