Autor Wątek: Livro.pl  (Przeczytany 20733 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JohnyQuiet

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #120 dnia: Pt, 26 Luty 2021, 23:43:48 »
Dzisiaj mija 11 dni od kiedy błędnie nadane paczki z Livro zostały zawrócone na ich magazyn za pośrednictwem Inpostu. Nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. To jest autentycznie najgorsze doświadczenie jakie mnie spotkało podczas zakupów internetowych.

***** Livro.

Offline PJP

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #121 dnia: Pn, 08 Marzec 2021, 19:41:25 »
Dostałem kod z okazji Dnia Kobiet a nie skorzystam, więc wrzucam: Tulipan8. Dodatkowe 8%.

Offline Keinoom

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #122 dnia: So, 13 Marzec 2021, 21:01:21 »
Czy mi się wydaje że już nie można w Livro zamówić przesyłki do salonu na Świętokrzyskiej w Warszawie ? Główna opcja która skłaniała mnie ku zakupom u nich (możliwość sprawdzenia stanu komiksów przy odbiorze) właśnie się skończyła ? Ciekawe czy to na moment (covid) czy na stałe :(

https://livro.pl/pomoc/lista-punktow-odbioru-livro
« Ostatnia zmiana: So, 13 Marzec 2021, 21:03:20 wysłana przez Keinoom »

Offline Bazyliszek

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #123 dnia: Nd, 14 Marzec 2021, 14:19:17 »
No to by było bezsensowne, bo po ostatniej przesyłce, jeślibym jeszcze u nich zamawiał, to też chciałem do punktu odbioru.

Offline Arthaniel

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #124 dnia: Nd, 14 Marzec 2021, 20:26:44 »
Tak, wyłączyli opcję i to chyba na stałe. Szkoda, bo to jedyne, co mnie skłaniało do zamawiania u nich - jakimś cudem akurat do punktu odbioru komiksy zawsze docierały bez uszczerbków, mimo tego lichego pakowania 1/10.

Gdzie ja teraz będę kupować nowości od Non Stopów z 35% zniżki :ccc?!

Offline Keinoom

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #125 dnia: Wt, 16 Marzec 2021, 17:13:58 »
No to już mam potwierdzenie na 100%.

Bardzo mi przykro, ale złożenie zamówienia z dostawą do punktu odbioru zlokalizowanego Stacja Metra Świętokrzyska lokal 1000D jest niemożliwe, ponieważ planowane jest jego zlikwidowanie.
W związku z powyższym zachęcam do złożenia zamówienia wybierając inną formę dostawy, ponieważ lista możliwych opcji wyświetla się w trakcie procedury jego składania.
Mam nadzieje, że przesłane informację okażą się pomocne.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Sonia Pyjecka
Dział Obsługi Klienta


No to papa Livro. Fajnie było. Na ceny nie narzekałem ale mogłem was w punkcie odbioru sprawdzić a jak mnie zmuszacie do poczty czy paczkomatu to znajdzie się taniej :P I lepiej zapakowane. Ehhh.

Offline roble

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #126 dnia: Wt, 18 Maj 2021, 03:32:18 »


sum41

  • Gość
Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #127 dnia: Wt, 18 Maj 2021, 14:17:12 »
    

Drogi Kliencie,

Aby zapewnić Ci najwyższą jakość obsługi, 1 czerwca Livro.pl połączy się z liderem rynkowym Empik.com - który posiada najbogatszą na polskim rynku ofertę książek w atrakcyjnych cenach, wiele unikalnych produktów dostępnych na wyłączność sieci, najświeższe premiery muzyczne i filmowe, a także tysiące ofert z różnorodnych kategorii produktowych dostępnych na Empik Marketplace takich jak: zabawki, zdrowie i uroda, dom i ogród, sport, elektronika i wielu innych.

Offline zombie001

Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #128 dnia: Wt, 18 Maj 2021, 14:38:48 »
Będą ceny empikowe, jakość pakowania Livro
Hurra.
KEEP CALM AND HATE EVERYONE

sum41

  • Gość
Odp: Livro.pl
« Odpowiedź #129 dnia: Wt, 18 Maj 2021, 15:11:27 »
Ostatnio rzadko ale jednak spore rabaty sie na empiku trafiaja - u nich mi najtaniej wyszedl Epic z Spiderem, wiec kto wie moze przez nich empik chce wejsc w komiksy juz na poważnie.