Autor Wątek: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów  (Przeczytany 438156 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline parsom

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2640 dnia: Pt, 10 Styczeń 2025, 17:30:47 »
Matfel - jak szybko i owocnie zaczęła się nasza znajomość (dobiłem do maksymalnej zniżki lojalnościowej), tak i gwałtownie się kończy.
A wszystko przez kretyński sposób załatwiania reklamacji Toppiego.
1. Mają formularze reklamacji - super. Ale już mniej super, jak doczytasz, że koszty odesłania ponosisz ty i zwracać ich nie będą. A jeżeli skorzystasz z ich etykiety - potrącą kwotę za wysyłkę ze zwrotu.
2. Piszę więc maila (bo dodzwonić się nie da). Proszą o zdjęcia. Wysyłam. Pytają czy wolę kurierem czy paczkomatem. Odpowiadam. Cisza.
3. Dopytuję co i jak. Chcą zdjęć. Odpowiadam, że już wysłałem.
4. Ponownie pytają czy wolę kurierem czy paczkomatem. Odpowiadam.
5. Proszą o numer telefonu potrzebny do wygenerowania kodu nadania (który oczywiście jest w moich danych, ale to szczegół). Cisza.
6. Cisza trwa. Korzystam więc z umieszczonego w mailach pytania - Czy zgłoszenie jest dobrze obsługiwane?  TAK  NIE. Wybieram "NIE".
7. Informują, że to trwa, bo musieli sprowadzić i już zaraz prześlą kod nadania, a po otrzymaniu zwrotu wyślą nowy egzemplarz. Cisza.
8. Ponownie korzystam z możliwości wybrania opcji "NIE".
9. Informują, że niestety wszystkie egzemplarze są wadliwe. I pytają czy wolę 35% rabatu, czy zwrot pieniędzy. Ale na stronie mają tę pozycję cały czas w ofercie, można kupić. Pytam więc, czy jak kupię to dostanę wadliwy, o którym wiedzą, że taki jest.
10. Do korespondencji włącza się sam kierownik. Odpowiada, że jednak nie wszystkie są wadliwe, ale wada zdarza się często. Nie proponuje niczego.
11. Proszę o kod nadania zwrotu i zwrot całej sumy.
12. Czekam. Mija już miesiąc tej głupiej zabawy.
Matfelom mówię nie.



Offline Gustavus_tG

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2641 dnia: Pt, 10 Styczeń 2025, 17:43:44 »
Skusiłem się na ostatnie wyprzedaże na Bonito. Na plus szybka wysyłka, na minus brak pakowania. Zamówione komiksy luzem wrzucone do standardowej, za dużej w stosunku do zawartości kartonowej koperty. Zero wypełnienia, komiksy niczym nie owinięte. Karton miał cały róg wyszarpany, oczywiście rogi w komiksach uszkodzone z automatu.

Offline Deepdelver

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2642 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 08:48:31 »
Komiksiarnia.pl - świetna obsługa (kilka minut po złożeniu zamówienia miła pani dzwoni i pyta czy na pewno doczytałem, że komiks ma lekko utłuczony róg, co było to w opisie, a utłuczenie ostatecznie okazało się maleńkie), niski próg darmowej wysyłki, błyskawiczna wysyłka, solidne pakowanie.

Następnym razem planuję się do nich wybrać stacjonarnie, daleko nie mam. :)
« Ostatnia zmiana: Pt, 17 Styczeń 2025, 09:08:10 wysłana przez Deepdelver »

Offline Takesh

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2643 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 10:12:50 »
Komiksiarnie znam od lat. Jeszcze jak pierwszy właściciel sprzedawał na dworcu. Od lat pełny profesjonalizm. Mocno polecam.

Offline GoNzO

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2644 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 14:54:51 »
Sklep jest zarządzany przez PolishComicArt.pl, więc może tam warto spróbować się skontaktować?

Dzięki, napisałem na FB po kilku dniach odpowiedzieli i paczka w końcu nadana :).
comicgang.com

Offline Rodrigues

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2645 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 22:27:26 »
Co do Komiksiarni: w zeszłym roku zamówiłem parę paczek i wszystko było elegancko. Także przychylam się do pozytywnych opinii.

Offline Castiglione

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2646 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 23:10:44 »
Matfel - jak szybko i owocnie zaczęła się nasza znajomość (dobiłem do maksymalnej zniżki lojalnościowej), tak i gwałtownie się kończy.
U mnie po 1,5 miesiąca w końcu idzie do mnie egzemplarz na wymianę. Pierwszy raz musiałem się tyle użerać z jakimś sklepem (choć fakt, że zareklamuję coś może raz na rok) - porażka, poczynając od formularza reklamacyjnego, który z automatu próbuje ci doliczyć koszt odesłania wadliwego towaru.

Offline parsom

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2647 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 23:12:32 »
O, wysłali na wymianę? A mnie przekonywali, że to niemożliwe, bo następne też wadą. Czyli jeszcze kłamią.

Offline Castiglione

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2648 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 23:18:21 »
Znaczy ja raczej inny komiks reklamowałem i chodziło o uszkodzenie w dostawie, ale przeprawa musiała być.

Offline parsom

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2649 dnia: Pt, 17 Styczeń 2025, 23:28:19 »
A, rozumiem. To w sumie też im chwały nie przynosi - u mnie ściemniali, że trwa to tyle bo musieli sprowadzić nowy i jeszcze go sprawdzić, i się okazało że tragedia i w ogóle. A potem jeszcze, że zanim zdejmą te wadliwe ze stanu to musi minąć, więc dlatego ten komiks nadal wisi jako dostępny.

Offline Castiglione

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2650 dnia: So, 18 Styczeń 2025, 00:20:47 »
No cóż, ważne, że teoretycznie załatwione. Aczkolwiek jeśli zabezpieczą tę przesyłkę tak, jak poprzednią, to i cały proces może się powtórzyć ;D

Offline starcek

Odp: Sklepy internetowe, stacjonarne - wrażenia z zakupów
« Odpowiedź #2651 dnia: Nd, 19 Styczeń 2025, 10:38:53 »
Ciekawostka z eBay.

Jeśli było opóźnienie w dostawie towaru, a eBay samodzielnie ustala terminy dostawy bez względu na to czym wyślemy przesyłkę, i gdy po złożeniu zażalenia przez kupującego eBay zdąży ściągnąć z konta sprzedającego kasę za sprzedaż, to nawet jeśli po jakimś czasie przesyłka zostanie dostarczona, sprzedający może zostać zarówno bez kasy jak i towaru. Ebay uważa sprawę za zamkniętą i nie poczuwa się do odpowiedzialności za to, że przesyłka została dostarczona, a pieniądze wróciły do kupującego. Tylko od dobrej woli kupującego zależy przesłanie pieniędzy  i - kolejna ciekawostka - nie ma możliwości ponownego przesłania pieniędzy przez kupującego za pośrednictwem eBay.

Fajna jazda.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.