Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 313896 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2070 dnia: Pn, 22 Wrzesień 2025, 16:37:08 »
Popieram, najbardziej nie trawie tych matowych okładek od Epic Collection
Jeszcze bardziej od tych czarnych z obwolutą z DC Deluxe
Na szczęście już w DC Deluxe nie ma tych czarnych już  :)
Sociale:
https://www.instagram.com/wayne_collector
https://malopowaznyblog.blogspot.com/
Co jakiś czas, jako gość:
https://youtube.com/@comixxy?si=bq1ChjvybdESO-vD

Ten który nie załapał się na WKKM, bo był za mały 😉

Offline Mario

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2071 dnia: Wt, 23 Wrzesień 2025, 13:46:49 »
Na szczęście już w DC Deluxe nie ma tych czarnych już  :)
Tak, ale faktura okładki zachowana. Powinni to zmienić tak jak jest w oryginałach.

Offline eyesore

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2072 dnia: Wt, 23 Wrzesień 2025, 13:54:04 »
Fajna ta neogildia, taka niezbyt przyjazna dla klientów, nawet tych stałych, od wielu lat.

Zrobiłem zamówienie na nowego Sędziego Dredda, tylko machnęłem się i zrobiłem odbiór osobisty oraz płatność na miejscu, przy zamówieniu. Zapłaciłem normlanie przelewem i napisałem maila że proszę połączyć to z innym zamówieniem i wysłać na wskazany paczkomat. Dostałem odp że się nie da i uj bo wybrałem inny sposób płatności i dostawy, nie da się tego zmienić. Odpisałem że spoko, to w takim razie proszę zwrócić kasę i anulować, najwyżej ktoś inny dostanie kasę. Czekam od środy  na zwrot pieniędzy, na pytanie kiedy będzie, cisza.

Gdyby nie SL to już dawno dałbym sobie z nimi spokój...
edit. dostałem odp ze muszę czekac dwa tygodnie na zwrot kasy...

Online Murazor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2073 dnia: Wt, 23 Wrzesień 2025, 14:29:26 »
A nie "do" 2 tygodni jak ustawa przewiduje? Raczej standardowa formułka, co potwierdza korpo podejście.

Offline eyesore

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2074 dnia: Wt, 23 Wrzesień 2025, 14:33:45 »
A nie "do" 2 tygodni jak ustawa przewiduje? Raczej standardowa formułka, co potwierdza korpo podejście.
tak, do 2 tygodni

Offline LoneWolf

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2075 dnia: Pt, 26 Wrzesień 2025, 20:09:15 »
Próbował ktoś podmienić daną pozycję na inną po złożeniu zamówienia i opłaceniu go? Zamówiłem dwa razy ten sam komiks i mógłbym go zamienić plus ewentualny zwrot części pieniędzy jeśli wybiorę coś tańszego. Domyślam się że łączna kwota z zamówienia musi przekraczać 299 zł aby wysyłka była darmowa więc wycofanie po prostu komiksu z zamówienia nie wchodzi w grę.

Offline stab

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2076 dnia: So, 27 Wrzesień 2025, 09:28:35 »
Z promocją chyba też sobie nie radzą, od wczoraj mieli cały czas koszyk i dupa 🤦‍♂️

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2077 dnia: So, 27 Wrzesień 2025, 10:02:38 »
Próbował ktoś podmienić daną pozycję na inną po złożeniu zamówienia i opłaceniu go? Zamówiłem dwa razy ten sam komiks i mógłbym go zamienić plus ewentualny zwrot części pieniędzy jeśli wybiorę coś tańszego. Domyślam się że łączna kwota z zamówienia musi przekraczać 299 zł aby wysyłka była darmowa więc wycofanie po prostu komiksu z zamówienia nie wchodzi w grę.

  Zamienić nie próbowałem, ale naprzykład dorzucałem do już opłaconego zamówienia z dopłatą i problemu żadnego nie było. Zresztą tak na zdrowy rozum być nie powinno do 14 dni masz prawo oddać towar bez podania przyczyny, więc jakby odmówili sami sobie robili by pod górkę. Widzę, że tu ludzie zgłaszają, że gildia zaczęła robić problemy z edycją zamówień, ale u mnie dalej wszystko jak było, zmieniają, łączą, rozdzielają, przetrzymują bez zapłaty itp tak jak chcę, nie wiem może po starej znajomości.

Offline Pocztar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2078 dnia: So, 27 Wrzesień 2025, 13:59:23 »
Nie edytują opłaconych zamówień. Nawet po intensywnej znajomości trwającej od 2016 roku.

Offline LoneWolf

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2079 dnia: So, 27 Wrzesień 2025, 15:21:08 »
Cóż czyli zostaje tylko zwrot. Szkoda tylko że w regulaminie jest że nie oddają kosztów odesłania. Ewentualnie liczyć że przyjdzie uszkodzone i reklamacja, ale wtedy chyba by odesłali nowe a nie zwrócili pieniądze.

Offline Warpath

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2080 dnia: So, 27 Wrzesień 2025, 18:34:25 »
Zawsze możesz anulować to zamówienie całkowicie i zrobić nowe bez dubla.

Offline Grzesko

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2081 dnia: So, 27 Wrzesień 2025, 22:49:21 »
Cóż czyli zostaje tylko zwrot. Szkoda tylko że w regulaminie jest że nie oddają kosztów odesłania. Ewentualnie liczyć że przyjdzie uszkodzone i reklamacja, ale wtedy chyba by odesłali nowe a nie zwrócili pieniądze.
A próbowałeś napisać do nich ? Ja robiłem różne cuda i zawsze nie było problemu. M. in. miałem podobną sytuację z tym że Gildia.pl do mnie napisali, że nie mają któregoś tytułu z zamówienia, i tu miałem wybór: czy chcę czekać ok. 2 tyg. i spróbują go sprowadzić, czy chcę zwrot kasy za tą pozycję, czy zamienić na coś innego, czy w ogóle zamówienie anulować.
« Ostatnia zmiana: So, 27 Wrzesień 2025, 22:53:50 wysłana przez Grzesko »

Online Castiglione

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2082 dnia: Nd, 28 Wrzesień 2025, 00:16:13 »
Szkoda tylko że w regulaminie jest że nie oddają kosztów odesłania.
Super byłby to interes, stracić czas na skompletowanie zamówienia, nic nie zarobić i jeszcze dołożyć niezdecydowanemu swojej kasy xD

Offline komiks

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2083 dnia: Nd, 28 Wrzesień 2025, 00:28:02 »
Na Allegro jak masz Smarta, to zwroty są za darmo.
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2084 dnia: Nd, 28 Wrzesień 2025, 00:33:58 »
No to nie za darmo, bo musisz smarta kupić.
Twój komiks jest lepszy niż mój