Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 121564 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Dracos

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #465 dnia: So, 07 Maj 2022, 07:51:50 »
Wybierasz opcję odbioru osobistego, nie opłacasz, kupujesz pozycję x w pierwszym zamówieniu za dwa tygodnie pozycję y, jak nazbierasz za 300 to opłacasz bez kw i piszesz maila o połączenie wyszczególnionych zamówień.

Sam ostatnio tak zrobiłem z zapowiedziami Scream i mimo że od razu wskoczyła darmowa dostawa to się wstrzymam z opłatą bo do premiery na pewno coś jeszcze wyjdzie co dobiorę :)

Offline Warpath

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #466 dnia: So, 07 Maj 2022, 08:53:02 »
Rozumiem, dzięki za wyjaśnienie Dracos ; ) Naprawdę fajna opcja, że tak można.

Offline tB

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #467 dnia: So, 07 Maj 2022, 09:10:23 »
Ja już kilka sposobów przerobiłem:
1. zamówienie z przesyłką, następnie mailowe dokładanie przedmiotów i BOK po przekroczeniu 299 sam anuluje koszta wysyłki -> raz chyba przeoczyli.
2. zamówienie z przesyłką, potem kolejne z odbiorem i w komentarzu prośba o połączenie i anulowanie kosztów wysyłki.
3. zamówienie z odbiorem, info w komentarzu, że zamówienie będzie dalej kompletowane. Dalej albo mail, albo kolejne zamówienie z danymi wysyłki.
4. kilka otwartych zamówień i dokładanie / przerzucanie pozycji między nimi zależnie od terminów wydania lub preferencji czytania w danym momencie.
5. do tego dochodzą np. reklamacje i zwroty dołączane do kolejnych zamówień, czyli w kolejnym zamówieniu dostaję nową pozycję w ramach reklamacji i kurier odbiera uszkodzoną.

Z pozdrowieniami dla pani Katarzyny z BOK, bo chyba ona najczęściej grzebie w tych moich zamówieniach :)

Offline Megatron

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #468 dnia: So, 07 Maj 2022, 09:47:43 »
Zaczął się weekend i z BOKu gildii odpowiedz dostałbym pewnie w poniedziałek, ale ciekawi mnie czy jest u nich coś takiego jak np w atomie, „wysyłka z następnym zamówieniem”? Chce kupić https://www.gildia.pl/komiksy/520408-ukraine-zin, ale następne zakupy robię dopiero na koniec maja. Płacić 4 dychy za przesyłkę nie za bardzo mi się uśmiecha.

Faktycznie by się przydała taka opcja. Od kilku miesięcy po rozmowie z BOK płacę w Euro więc typowe odkładanie zapłaty żeby nie wysłali odpadło. Nie jest fair płacić przeliczoną sumę dwa miesiące później przy dużych wahaniach walut.

Wybieram odbiór osobisty a w okienku dopisuję że chcę wysyłkę z planowanym następnym zamówieniem. Przy składaniu ostatniego piszę które zamówienia chcę połączyć tak by mieli te numery zamówień w jednym miejscu.

Offline starcek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #469 dnia: So, 07 Maj 2022, 10:22:56 »
Możesz składać jako odbiór osobisty, ale z opłatą przelewem, więc na pewno nie skierują tego do puntu odbioru tylko będą czekać na przelew. Gdy już uzbierasz tak zamówieniami do 300 zł, prosisz o konsolidację i wysyłkę - opłacając wszystko za jednym zamachem.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline wojtast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #470 dnia: So, 07 Maj 2022, 17:54:28 »
Ja już kilka sposobów przerobiłem:
1. zamówienie z przesyłką, następnie mailowe dokładanie przedmiotów i BOK po przekroczeniu 299 sam anuluje koszta wysyłki -> raz chyba przeoczyli.
2. zamówienie z przesyłką, potem kolejne z odbiorem i w komentarzu prośba o połączenie i anulowanie kosztów wysyłki.
3. zamówienie z odbiorem, info w komentarzu, że zamówienie będzie dalej kompletowane. Dalej albo mail, albo kolejne zamówienie z danymi wysyłki.
4. kilka otwartych zamówień i dokładanie / przerzucanie pozycji między nimi zależnie od terminów wydania lub preferencji czytania w danym momencie.
5. do tego dochodzą np. reklamacje i zwroty dołączane do kolejnych zamówień, czyli w kolejnym zamówieniu dostaję nową pozycję w ramach reklamacji i kurier odbiera uszkodzoną.

Z pozdrowieniami dla pani Katarzyny z BOK, bo chyba ona najczęściej grzebie w tych moich zamówieniach :)

Mi również zdarza się czasami korzystać z uprzejmości Pani Katarzyny bądź Pani Anny. :)
Ogromny podziw dla Gildii za ich niesamowitą elastyczność w obsłudze klienta.
Dla mnie Gildię zawsze będą wyróżniać na tle konkurencji 2 główne cechy:
- rewelacyjna jakość pakowania
- rewelacyjna obsługa klienta

Staram się mimo wszystko ograniczać takie prośby do minimum coby nie nadużywać ich gościnności i nie przelać im kielicha.
W końcu czas to pieniądz, zwłaszcza z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Roszady na zamówieniach mogą wydawać się drobnostkami z punktu widzenia jednostki, ale mogę sobie wyobrazić ilość pracy z tym związaną gdy w grę wchodzi kilka/kilkanaście tysięcy zamówień w miesiącu i w sytuacji gdyby każdy kombinował na różne sposoby przy swoich zamówieniach.
Dlatego staram się składać zamówienia, które już na starcie przekraczają próg darmowej wysyłki i np zawierają jakiś preorder dzięki czemu automatycznie są odroczone w czasie. Potem, jak kolejne preordery są uruchamiane to zdarza mi się dodawać je do tego istniejącego już zamówienia, co wydaje się być stosunkowo mało problematycznym zabiegiem dla sklepu.

Offline OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #471 dnia: Wt, 17 Maj 2022, 17:37:17 »
Gildia od dwóch przesyłek fatalne pakowanie. Ostatnio jakimś cudem przyszło bez uszkodzeń. Dziś wszystkie twarde okładki do reklamacji.

ukaszm84

  • Gość
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #472 dnia: Wt, 17 Maj 2022, 17:58:55 »
Gildia od dwóch przesyłek fatalne pakowanie. Ostatnio jakimś cudem przyszło bez uszkodzeń. Dziś wszystkie twarde okładki do reklamacji.

A w jaki sposób zapakowane? Ja dzisiaj odebrałem paczkę z Gildii i była zapakowana tak jak już od paru miesięcy, czyli nieźle, ale gorzej niż kiedyś. Wszystkie tytuły na kupce owinięte niespecjalnie grubą warstwą bąbelków i dobrze dopasowany karton. Raczej żeby coś się stało to trzeba by było mocno z paczką walczyć w transporcie, ale w mojej opinii Gildia zdecydowanie straciła pierwszą pozycję na liście najlepiej pakujących sklepów na rzecz Róbmy Dobrze.

Offline OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #473 dnia: Wt, 17 Maj 2022, 18:10:20 »
Słaby karton, trochę folii. Bez wypełniaczy jakichkolwiek. Odebrałem dziś paczkę też z atomu i to jest niebo, a ziemia jeśli chodzi o poziom pakowania. Poszła reklamacja i jestem trochę zdenerwowany, bo zaznaczyłem,, że proszę o dobre zapakowanie. ale widocznie chcą wymienić komiksy za 300 złotych zamiast dać dodatkowy karton.

Offline adamarluk

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #474 dnia: Wt, 17 Maj 2022, 20:08:25 »
W moim przypadku niemal co paczka to uszkodzenia.

Offline Castiglione

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #475 dnia: Wt, 17 Maj 2022, 20:41:04 »
To nie wiem, ja od jakichś 3 lat nie zauważyłem wielkich różnic w pakowaniu i u mnie jest ok.

Offline Gryllen

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #476 dnia: Wt, 17 Maj 2022, 21:43:28 »
To nie wiem, ja od jakichś 3 lat nie zauważyłem wielkich różnic w pakowaniu i u mnie jest ok.

Podobnie u mnie. Wg mnie to najlepiej pakująca księgarnia na rynku.

Offline stab

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #477 dnia: Śr, 18 Maj 2022, 11:05:56 »
U mnie na 10 zamówień, każde po 20-25 komiksów, tylko w jednym był róg lekko obity (Yans T1). Swoją drogą trochę dziwne że na gildii do tej pory nie ma zapowiedzi lipcowych od Egmontu.

Offline wojtast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #478 dnia: Cz, 19 Maj 2022, 12:29:24 »
U mnie na 10 zamówień, każde po 20-25 komiksów, tylko w jednym był róg lekko obity (Yans T1).

U mnie podobnie.
Na ostatnie około 25 zamówień z łącznie około 200 pozycjami, 3 pozycje przyszły z lekkimi uszkodzeniami, i to nie powstałymi w transporcie np:
- naderwana obwoluta Goon'a pod fabryczną folią;
- Złoty Wiek od Timofa, gdzie Timof nie foliuje komiksów więc niezależnie gdzie się nie zamówi to ciężko dostać stan igła.
Dodam, że jestem wybredny jeśli chodzi o stan komiksów.
Kupuję również Giganty i nie znalazłem póki co lepszego sklepu do zamawiania ich pod kątem stanu otrzymanych egzemplarzy niż Gildia. Z oficjalnego sklepu Egmontu przychodzą w gorszym stanie.
Coraz częściej podczas zamawiania z różnych sklepów/dyskontów typu TK czy Tantis zaczynają mnie irytować egzemplarze, które przychodzą całe nie tyle co zakurzone, ale pokryte warstwą pyłu jakby ktoś szlifował nad nimi ścianę. Od Gildii jeszcze mi się nie zdarzyło więc chyba albo mają w miarę porządek na magazynie, albo jakoś zabezpieczone pozycje, albo np zamiast brać pierwszy z góry egzemplarz biorą któryś z kolei, który nie jest zakurzony.

Poza RobmyDobrze i Atomem nie istnieją chyba sklepy, które by się nawet mogły zbliżyć do jakości pakowania jakie stosuje Gildia, więc pomimo tych kilku niefortunnych incydentów które doświadczyliście, nadal uważam że to wzorcowy sklep.
 
 
PS:
Dzisiaj Gildia odpaliła promkę na Dzień Dziecka. Głównie tytuły Egmontu przecenione o 38%
https://www.gildia.pl/promocje/357
« Ostatnia zmiana: Cz, 19 Maj 2022, 12:32:49 wysłana przez wojtast »

Offline rekin

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #479 dnia: Cz, 19 Maj 2022, 14:21:21 »
Poza RobmyDobrze i Atomem nie istnieją chyba sklepy, które by się nawet mogły zbliżyć do jakości pakowania jakie stosuje Gildia, więc pomimo tych kilku niefortunnych incydentów które doświadczyliście, nadal uważam że to wzorcowy sklep.
Nigdy nie zamawiałem w Róbmy Dobrze, ale Gildia, w której zamawiam od kilkunastu lat, nie ma startu do Atomu i Azylu Komiksu (dawne Multiversum).