Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 125431 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kvothe

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #540 dnia: Wt, 06 Wrzesień 2022, 11:11:50 »
To zależy od pakowacza raczej, moja ostatnia paczka była tylko przełożone pojedyncza folią i luźno latała w pudełku, folia nie zaklejona (oczywiście ubity róg w grubym komiksie). A kilka wcześniejszych zamówień tak jak piszesz, pancernie zapakowane, że folię trzeba odwijać. Więc Gildia raczej nie zawodzi.

Offline GoNzO

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #541 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 09:47:01 »
Oto nastał koniec kupowania komiksów na Gildii :(.

Cytuj
Czy nie dałoby się tak jak zwykle, aby wysłali Państwo komiks kurierem, a ten od razu odebrałby wadliwy egzemplarz i dostarczył nowy? Zawsze w ten sposób realizowany był zwrot.

Cytuj
niestety zmieniliśmy formę realizacji reklamacji. Aby wysłać nowy egzemplarz musli mieć w magazynie uszkodzony. Łatwiej nam wtedy ocenić uszkodzenia i wybrać egzemplarz idealny, dodatkowo często zdarzało się że paczki zwrotne nie docierały do nas.

Offline OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #542 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 10:05:38 »
No ja właśnie jestem w trakcie reklamacji wady fabrycznej i też tylko tak. Zresztą kilka miesięcy temu już była taka informacja.

Offline GoNzO

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #543 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 10:15:03 »
No ja właśnie jestem w trakcie reklamacji wady fabrycznej i też tylko tak. Zresztą kilka miesięcy temu już była taka informacja.

Nie chce mi się biegać po pocztach, dlatego wybrałem Gildię bo mieli świetny sposób reklamacji. Teraz równie dobrze mogę szukać 40% zniżek w innych sklepach zamiast przepłacać 30% w Gildii i nic za to nie mieć.

Offline Murazor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #544 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 10:48:05 »
Oni wyślą kuriera po odbiór komiksu, dostaną paczkę i wyślą nowy egzemplarz. Nie musisz "sam" odsyłać. Chodziło pewnie o to, że przy wymianie ludzie nie oddawali uszkodzonej pozycji, albo dawali puste pudełko czy coś.

Offline OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #545 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 10:53:34 »
No właśnie nie wysyłają już kuriera, trzeba opisaną paczkę samemu wysłać.

Offline GoNzO

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #546 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 10:53:57 »
Oni wyślą kuriera po odbiór komiksu, dostaną paczkę i wyślą nowy egzemplarz. Nie musisz "sam" odsyłać.

Cytuj
Przepraszamy za kłopot. Proszę odesłać do nas komiks listem poleconym -
(proszę zwrócić uwagę że kurierzy zazwyczaj nie dostarczają przesyłek do skrzynek pocztowych i dlatego prosimy o wysyłkę pocztą)

EDIT: Co ciekawe
Cytuj
Jak komiks do nas dotrze wyślemy nowy egzemplarz oraz zwrócimy koszty odsyłki na konto.

To już by zamówili tego kuriera sami :[
« Ostatnia zmiana: Wt, 04 Październik 2022, 11:07:55 wysłana przez GoNzO »

Offline xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #547 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 11:39:33 »
Na Egmont.pl tak zrobili wysyłają kuriera po obiór i jak dopiero do nich dotrze to wysyłają następny egzemplarz.
Z tą pocztą polską to jakaś porażka, Kupuj na Róbmy Dobrze tam podobno dobrze pakują.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Rodrigues

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #548 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 11:49:35 »
Kupuj na Róbmy Dobrze tam podobno dobrze pakują.

Całkiem nieźle pakuje Michał (bo na razie nie ma pomocnika i działa sam) :D
« Ostatnia zmiana: Wt, 04 Październik 2022, 11:51:57 wysłana przez Rodrigues »

Offline GoNzO

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #549 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 13:00:09 »
Szkoda tylko bo lubiłem ten sklep, zostawiłem tam jakieś 45k, a tu taka sytuacja :(.

Offline nori

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #550 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 13:04:27 »
Ostatnio (z miesiąc temu), jak miałem reklamację, to wysłali kuriera, tylko coś pomieszali, i kurier odebrał uszkodzony egzemplarz, i dostarczył mi poprawny... dwa razy... Zgłosiłem oczywiście, i po nadmiarowy znowu wysłali kuriera. Reklamacje zgłaszam naprawdę rzadko, na parę lat było ich może trzy, ale z pewnością na pocztę łazić nie mam zamiaru. Róbmy dobrze niedługo będzie miał napływ klientów. :)
8studs blog o klockach LEGO, komiksach i filmach.

Offline Murazor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #551 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 13:18:40 »
No właśnie nie wysyłają już kuriera, trzeba opisaną paczkę samemu wysłać.
A to zdecydowanie zmiana na minus :/ będę zamawiał do pierwszej takiej sytuacji, a potem pewnie przerzuce się na Róbmy Dobrze, bo ma większość tego co biore w gildii, a nie dyskontach.

Offline plast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #552 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 16:59:11 »
Gildia i tak super pakuje, rzadko zdarzają się problemy. Ostatnio dostałem paczkę z ChlodnikaLiterackiego i tam to zabezpieczeń było zero, komiksy bezpośrednio w kartonie. Wszystkie uszkodzone w rogach lub na grzbietach. Nie wiem czy wypadek przy pracy czy nie, ale zniechęcili mnie do zakupów u siebie póki co (to był pierwszy testowy zakup u nich). A u Gildii na dziesiątki zakupów raz problem był.

Offline wojtast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #553 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 17:56:27 »
Z jednej strony to standardowa procedura jaka wciąż działa w większości sklepów - zwrot na adres firmy na własne koszta a potem firma oddaje pieniądze za zwrot.

Z drugiej strony, to dziwi zmiana decyzji i argumentacja 'skrzynką pocztową', skoro od lat zwroty załatwiał zamówiony przez nich kurier i jakoś to chyba działało.
Wygląda to trochę jakby szukali redukcji kosztów (list polecony tańszy niż ich kurier zwrotny?) albo mieli za dużo zwrotów i chcieli zniechęcić część klientów do składania reklamacji...(kto ma czas chodzić na Pocztę Polską w dzisiejszych czasach)
Ciekawi mnie jeszcze inna opcja: czasami szło się dogadać z Gildią (lub sami proponowali) jakiś sensowny upust/rabat za uszkodzenie zamiast wymiany, co mi się zdarzyło kiedyś skorzystać jak nie chciałem się bawić na umawianie z kurierem na zwroty/odbiory. (po to korzystam z Paczkomatów żeby unikać kurierów)

Póki mi się nie zdarzy ta sytuacja to będę dalej zamawiał na Gildii. Zamawiam u nich (z trochę mniejszym lub podobnym rabatem co w dyskontach), żeby w ogóle zminimalizować ryzyko trefnych egzemplarzy. Sam proces reklamacji związany z wymianą egzemplarza, to już sprawa trochę drugorzędna dla mnie i jaka by nie była i tak jest upierdliwa.

Oni wyślą kuriera po odbiór komiksu, dostaną paczkę i wyślą nowy egzemplarz. Nie musisz "sam" odsyłać. Chodziło pewnie o to, że przy wymianie ludzie nie oddawali uszkodzonej pozycji, albo dawali puste pudełko czy coś.

Serio ktoś by tak zrobił?  ???
Pomijając już kwestię moralności i ludzkiej uczciwości, to sklep chyba mógłby mimo wszystko dopomnieć się lub prowadzić pewną 'czarna listę' dłużników (tych klientów nie obsługujemy do czasu uregulowania) ?

Offline Warpath

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #554 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 21:06:51 »
No to faktycznie wielki fakap po stronie Gildii jeśli faktycznie trzeba biegać na pocztę z reklamacjami. Pora szukać alternatyw.