Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 121488 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #45 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 16:50:50 »
Moja paka z pakietem Egmontu z początku czerwca i New X-Men wysłana wczoraj. Dziś już czeka w paczkomacie, aż odbiorę ją jutro. U mnie wszystko jak zawsze sprawnie.

Offline death_bird

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #46 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 16:52:30 »
A kiedy złożyłeś zamówienie?
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Online OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #47 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 16:55:31 »
16.05.2020.

ramirez82

  • Gość
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #48 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 17:19:47 »
Ja zamówiłem tydzień temu dokładnie i do dzisiaj nie wysłali, dopiero po upomnieniu się napisali, że się przedłuży realizacja jeszcze o 2 dni.

Ale dlaczego nie wysłali? Pewnie jakiś komiks jest niedostępny?

Wszyscy tak tu chwalą Gildię, ale sklep jak każdy inny tylko lepiej pakuje i ceny ma wyższe. Ja już na pewno u nich nie kupię, chyba, że mega promocja będzie

No ok, cenami z najtańszymi księgarniami nie mogą konkurować - choć np. niektóre tytuły (integrale od Ongrysa?) u nich kupisz najtaniej. Ale mają najbogatszą ofertę na rynku, bo nie tylko komiksy największych wydawnictw, ale również mangi, wydawnictwa niezależne itp.

Offline l_z_l

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #49 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 17:29:27 »
Moim zdaniem do początku kwarantanny mają "braki" kadrowe i mniejszy skład po prostu fizycznie nie wyrabia.
Do tego dochodzą opóźnienie kurierów, przywalonych robotą i jest jak jest.

Od lat korzystam z Gildii i zawsze było miło i sympatycznie więc teraz jestem dla nich bardziej wyrozumiały, co polecam.  ;)

martinezpl

  • Gość
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #50 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 17:31:20 »
Ale dlaczego nie wysłali? Pewnie jakiś komiks jest niedostępny?

Tak, jeden jest niedostępny i muszą ściągać, ale jeśli sklep przekracza termin dostawy to powinien wysłać chociaż jakąś informację, a nie jak się klient upomni. Nie lubię czegoś takiego, lubię porządek. Sam zajmuję się handlem i wysyłką i mam ustawione, że jeśli mija 2 dni od zakupu to leci informacja do klienta z automatu. Tak offtop, to ostatnio odkryłem sklep Ameo. Pakują bardzo dobrze, ceny często mają jak najtańszy tantis. 

Offline MarcusSz

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #51 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 19:59:22 »
A mieliście kiedyś sytuacje u nich z brakiem jakiejś pozycji w zamówieniu, tzn. doszło bez jednego albumu, a na fakturze jest. Napisałem do BOKu, ciekaw jestem co odpiszą, bo nie jestem w stanie "udowodnić" że nie było. Szczerze to pierwszy raz coś takiego mam na kilkadziesiąt zamówień u nich zrobionych.

Online adamarluk

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #52 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 20:18:05 »
A mieliście kiedyś sytuacje u nich z brakiem jakiejś pozycji w zamówieniu, tzn. doszło bez jednego albumu, a na fakturze jest. Napisałem do BOKu, ciekaw jestem co odpiszą, bo nie jestem w stanie "udowodnić" że nie było. Szczerze to pierwszy raz coś takiego mam na kilkadziesiąt zamówień u nich zrobionych.
Raz podobną sytuację miałem. Wystarczył mail, dosłali bez problemu.

Offline vision2001

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #53 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 20:22:25 »
Raz podobną sytuację miałem. Wystarczył mail, dosłali bez problemu.
Potwierdzam, bo raz też tak miałem.

Offline MarcusSz

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #54 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 20:29:37 »
Dzięki za info. Mail poszedł na samym początku  :)

Offline Lou

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #55 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 20:53:45 »
A tak nt. oczekiwań na Evki i inne takie - co jest z tą Gildią?
Kasę zaksięgowali w piątek, mamy wtorek i żadnej informacji o nadaniu paczki. Ile im teraz zabiera realizacja zamówienia?

A jaką miałeś dostępność poszczególnych pozycji? Wszystko było oznaczone 24h?

Ale mają najbogatszą ofertę na rynku, bo nie tylko komiksy największych wydawnictw, ale również mangi, wydawnictwa niezależne itp.

Plus spełniają wszystkie życzenia klientów ;): dokładanie/usuwanie pozycji, wstrzymywanie wysyłki/wysyłka na konkretny dzień, zapłata do 2 miesięcy itp. itd.

Tak, jeden jest niedostępny i muszą ściągać, ale jeśli sklep przekracza termin dostawy to powinien wysłać chociaż jakąś informację, a nie jak się klient upomni. Nie lubię czegoś takiego, lubię porządek.

Wiesz, jak dzienne zamówienia idą w setkach to może się zdarzyć przeoczenie.

Never trust the friendly ones.
Yuri Daily

ramirez82

  • Gość
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #56 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 22:19:33 »
Plus spełniają wszystkie życzenia klientów ;): dokładanie/usuwanie pozycji...

Mam nadzieję, że to nie jakiś przytyk do mnie! ;)

Czasem miałem wrażenie, że przez te edytowanie zamówień, miałem status "najbardziej upierdliwy klient" 8)

Offline death_bird

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #57 dnia: Wt, 02 Czerwiec 2020, 22:40:57 »
A jaką miałeś dostępność poszczególnych pozycji? Wszystko było oznaczone 24h?

No żesz...
Toś mi najpierw ćwieka zamordowała (przywykłem do terminu 24h i zupełnie nie zwróciłem uwagi) a później złamała serce ("Wiek Evy" ma podaną dostępność cały jeden tydzień).
No i się wszystko wyjaśniło. Buu...  :'(
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline tB

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #58 dnia: Śr, 03 Czerwiec 2020, 11:53:07 »
Dopiero zaczynam z gildia.pl, ale poza wydłużonym oczekiwaniem na wysyłkę, jestem bardzo zadowolony z obsługi.

Wysyłka robiona z odpowiednim wyprzedzeniem (preorder) wychodzi sprawnie (na przykładzie premiery Studio Lain, ale czytałem tu o opóźnieniach związanych z premierami mang).

Kontakt mailowy zwrotny jest do 24h, ale załatwia sprawy bez problemu - łączenie zamówień, zamiana pozycji / dopłata.

Z reklamacją zaproponowali fajne rozwiązanie - procedura pierwotna to wysłać PP do skrytki pocztowej, odbiorą i wyślą nowy egzemplarz. Po krótkiej komunikacji zaproponowane przez gildia.pl rozwiązanie to wysyłka kurierem nowego egzemplarza i ten sam kurier odbiera egzemplarz uszkodzony.

Offline Gazza

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #59 dnia: Śr, 03 Czerwiec 2020, 12:21:20 »
Jeśli ktoś potrzebuje szybkiego kontaktu - można śmiało dzwonić. Wszystko do ogarnięcia przez telefon. Polecam tą formę w nagłych sytuacjach.