@up
No nie, ale mnie wkurzyliście dzisiaj.
Skusiłem się na dwa zestawy w promocji - 3 Drapaki i 4 Marvel Komiks i co? Dostałem maila że nie ma dostępnych wszystkich zamówionych komiksów, ale z wielkiej swojej łaski wysłaliście mi 2 tomy Drapaka i 1 - tak JEDEN nr Marvel komiks - z 4 zamówionych. No rzesz...
Ok, ja rozumiem problemy techniczne, nieporozumenie czy coś, bywa, ale nie rozumiem dwóch rzeczy:
- po pierwsze - jak można wysłać klientowi niekompletne zamówienie bez wcześniejszego porozumienia się czy klientowi takie coś odpowiada?
- po drugie - skoro już wiecie, że nie macie tych komiksów na stanie, dlaczego NADAL SĄ DOSTĘPNE do kupienia?
Mi to wygląda na zwykłe oszustwo i celowe wprowadzenie klientów w błąd, no bo jakaś, pewnie duża część, machnie na to ręką i weźmie to co im przyślecie, czego normalnie by nie zrobiła.
Ja na pewno nie. Paczka pójdzie do zwrotu, a za zmarnowany mój czas, nerwy i bądź co bądź zamrożenie pieniędzy, będę omijał sklep egmontu szerokim łukiem, jak livro czy ravelo. Przykro trochę, bo to nie pierwszy mój zakup u Was, ale pierwsza taka sytuacja... i na pewno ostatnia. Może to oznaka starzenia, ale ja swój czas, nerwy i pieniądze szanuję i oczekuję od kontrahentów, że też to uszanują. Podziękował i dobranoc.