Autor Wątek: Egmont.pl  (Przeczytany 196264 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline _Paweł

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1080 dnia: Cz, 18 Maj 2023, 10:50:59 »
I ja się skusiłem na zakup w egmont.pl. Dlatego, że tylko oni mają Auta Magazyn. Efekt podobny, jak kolega pokazał wyżej: karton wyglądający jak używany wcześniej do pięciu paczek, poklejone w losowy sposób taśmą. Komiksy owinięte cienką fizeliną. Efekt - Smerfy zagięty róg (nie złamany, więc odpuszczam reklamację), a Auta Magazyn bardzo pogniecione. Paczka nie jest sztywna, więc dołączone do Aut samochody pogniotły pisma. Max co można brać w egmoncie to gazetki, które i tak potem są mocno wertowane i słabo szanowane. Kiedyś było narzekanie na SMYK, ale ja zawsze dostaję ładny, sztywny karton "książkowy".

Offline HugoL3

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1081 dnia: Nd, 04 Czerwiec 2023, 22:47:13 »
Drugi raz będę reklamować tom 13 Ultimate Spiderman.
Za każdym razem mój egzemplarz zawiera jakieś dziwne ślady przetartej farby na rysunkach.
Mam nadzieję, że nikt nie będzie robić problemów w przypadku zgłoszenia tego miesiąc po otrzymaniu poprzedniego egzemplarza.

Offline Castiglione

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1082 dnia: Nd, 04 Czerwiec 2023, 23:23:36 »
Jeśli to jest to, co myślę, to nie pierwszyzna w komiksach Egmontu.

Offline Alfman

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1083 dnia: Pn, 05 Czerwiec 2023, 21:31:36 »
Jeśli to jest to, co myślę, to nie pierwszyzna w komiksach Egmontu.

Zwłaszcza na ciemnych/czarnych tłach  :(

Offline Rotting Hood

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1084 dnia: Cz, 13 Lipiec 2023, 20:02:50 »
Czy na stronie sklepu Egmont przestały się generować dodatkowe kody by jeszcze delikatnie obniżyć %, te które wpisywało się na końcu formularza z zamówieniem? U mnie nic nie wyskakuje już od paru dni.

Offline dinogal

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1085 dnia: Pt, 14 Lipiec 2023, 08:13:28 »
@glutamiluta czy wiadomo mniej więcej kiedy rozpocznie się letnia wyprzedaż :) ?

Offline Mateusz

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1086 dnia: Wt, 18 Lipiec 2023, 16:13:57 »
Ostatnią dyskusję przeniosłem do kosza. Gdyby ktoś chciał się z nią zapoznać, to jest tutaj. Publiczną polemikę w tej sprawie uważam z mojej strony za zakończoną. Wdawanie się w szczegóły tej sprawy na forum było niepotrzebne, ale wywołane chęcią wyjaśnienia powstałego zamieszania. Patronite nie będzie potrzebny. ;)
Zapraszamy na https://Filmozercy.com - serwis z najnowszymi newsami ze świata kina oraz ciekawymi filmowymi i komiksowymi artykułami

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1087 dnia: Pn, 24 Lipiec 2023, 07:08:23 »
część pozycji z wyprzedazy wróciła na stan.
Część dojedzie jeszcze na dniach (nie wiem co).

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1088 dnia: Śr, 26 Lipiec 2023, 07:48:28 »
nowe pozycje dojechały na wyprzedaż.
Promocja trwa do 06.08.

Offline Arne

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1089 dnia: Śr, 26 Lipiec 2023, 08:31:52 »
Ale się rozczarowałem sklepem Egmontu. ...
W kwietniu na promocji kupiłem w przedsprzedaży pakiet czerwcowy w kilku zamówieniach. Generalnie wyszło mi zniżki 42 procent.
Otrzymałem komiksy i mimo słabego pakowania większość dodała w dobrym stanie. Jedynie 4 tom Mrocznej otchłani dodarl uszkodzony ( walnięty musiał być już na magazynie, bo uszkodzony był na środku krawędzi a nie na rogu). Odesłałem i dołączyłem kartkę, że proszę o wymianę na nowy. . Po 10 dniach pisze, czy już wysłali? A oni na to, że zrobili już zwrot kasy z automatu i nie ma możliwości wysyłki nowego egzemplarza, ale za to mogę dostać kod zniżkowy w ramach rekompensaty. Z niezadowoleniem, ale poprosiłem o ten kod. No i dostałem - kod na 35 procent od ceny detalicznej!
Kupiłem komiks ze zniżką 42 procent, a teraz mogę w ramach rekompensaty kupić go sobie o 7 procent drożej! No i jeszcze za wysyłkę musiałbym dopłacić... 35 procent to mam na dzień dobry w pierwszym lepszym dyskoncie....Świetna rekompensata! Żenada, i tyle ...
« Ostatnia zmiana: Śr, 26 Lipiec 2023, 08:34:51 wysłana przez Arne »

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1090 dnia: Śr, 26 Lipiec 2023, 12:38:44 »
A nie można było poprosić o rabat taki sam (lub większy) ? Może pracownik nie zwrócił na to uwagi?

Offline HugoL3

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1091 dnia: Śr, 26 Lipiec 2023, 12:51:14 »
Odesłałem i dołączyłem kartkę, że proszę o wymianę na nowy.

Ale nie konsultowałeś tego z nimi? Ja już dwa razy reklamowałem komiks i nigdy nie zaproponowano mi zwrotu.
Zwrot był tylko wtedy, gdy na magazynie nie było komiksu, który zamówiłem.

Offline vision2001

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1092 dnia: Śr, 26 Lipiec 2023, 12:53:22 »
A nie można było poprosić o rabat taki sam (lub większy) ? Może pracownik nie zwrócił na to uwagi?
Wiem, że my, komiksiarze, jesteśmy roszczeniowcy! Każda rysa, to może być problem. Nie mówiąc już o ubiciach. Rozumiem, że rabat nie jest mały w stosunku do tego, co z reguły oferuje sklep, ale nie mówmy o niedopatrzeniu, bo @Arne napisał, że chciał wymienić na egzemplarz bez wad. Pracownik tego nie zauważył? Sam pracowałem wiele lat w różnych działach reklamacji, ale nie przerzuca się dalej odpowiedzialności za rozpatrzenie reklamacji na klienta!

Ale nie konsultowałeś tego z nimi? Ja już dwa razy reklamowałem komiks i nigdy nie zaproponowano mi zwrotu.
Zwrot był tylko wtedy, gdy na magazynie nie było komiksu, który zamówiłem.
Umieścił kartkę z informacją. Czy to jest mało? Mają bazę klienta. Mogliby się pokusić o kontakt telefoniczny lub nawet mailowy. Nie. Łatwiej oddać kasę. I żeby nie było. Nie tylko sklep Egmontu tak robi... Smutne to...

Offline LukCook

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1093 dnia: Śr, 26 Lipiec 2023, 12:59:43 »
A nie można było poprosić o rabat taki sam (lub większy) ? Może pracownik nie zwrócił na to uwagi?

 ;D ;D ;D

To ja od razu poproszę : Egmoncie zmień operatora sklepu.

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1094 dnia: Śr, 26 Lipiec 2023, 13:08:48 »
Nie twierdze, że nie doszło do niedopatrzenia. Nie chcę na nikogo przekładać odpowiedzialności.
Ale czasem zwyczajnie warto poprosić o więcej niż powiedzieć na forum, że ktoś jest FE.
Takie prośby zawsze trafiają do mnie i nie mam problemu z rozwiązaniami pro klienckimi.