Autor Wątek: Egmont.pl  (Przeczytany 283876 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Itachi

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #105 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 20:02:26 »
Dlatego przy takich promocjach powinien pojawić się komunikat, że czas wysyłki może zostać wydłużony. Wtedy pakujący nie muszą wypruwać żył aby Jaś i Małgosia mieli komiksy w domu w 48 h, wtedy Panie z boku nie będą musiały pić hektolitrów kawy i z czerwonymi policzkami odpisywać na mejle bo się pali...

To wyprzedaż. -60%. Komiksy zostały wydane kilka lat temu, kto pilnie musiał je mieć - już je ma.

Także czas takich wysyłek nawet jakby trwał 4-5 dni to w moim odczuciu większość klientów przyjęłaby to ze zrozumieniem.

Offline misiokles

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #106 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 20:26:27 »
Wydłużenie czasu przesyłki również położyłoby się cieniem na sklepie i szukalibyśmy winnego. Tu na forum jesteśmy dobrzy w polowaniu na czarownice.

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #107 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 20:27:23 »
proszę nie robić festiwalu nadinterpretacji moich słow ;)

oraz zagadka:
jaka jest receptura na problemy z klientami, którzy mają wiele chciejstw?
jeszcze więcej chciejstw! :)

Offline xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #108 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 21:34:39 »
Trzeba nie robić takich promocji, problem nie będzie istniał :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline stachel

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #109 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 22:11:50 »
@glutamiluta
Super promocja, co prawda większość z Nowego DC kupiłem parę dni wcześniej w innej księgarni, ale i tak jeszcze coś do zakupów się znalazło w takiej cenie! Chociaż teraz boję się uzupełniać inne braki, a nuż będzie kolejna promocja :P

@misiokles
Winny jest system sklepu, nigdy nie powinien dopuścić do sprzedaży tomów, których "nie ma" na stanie. Jak ktoś kupuje serię komików, to chce dostać całość. Bez dziur, których być może nie uda mu się uzupełnić w innej księgarni. Moim zdaniem już lepiej pokazać na jakiś czas status niedostępny danego komiksu, bo ktoś zwrócił/nie opłacił niż wysyłać niepełne zamówienia bez wiedzy klienta.

Offline radef

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #110 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 22:12:37 »
Ja natomiast zawiadamiam, że komplecik "Wonder Woman" właśnie został wysłany. Szkoda tylko, że informacja o wysłaniu zamówienia wcześniej przyszła z DHL niż z Egmontu.
Kacza Agencja Informacyjna - newsy, recenzje, artykuły nie tylko o komiksach Disneya

ramirez82

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #111 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 22:18:47 »
Szkoda tylko, że informacja o wysłaniu zamówienia wcześniej przyszła z DHL niż z Egmontu.

A co to zmieniło? Chyba z Gildii tak zawsze mam, że info z InPost przychodzi wcześniej od info z Gildii.

Offline mappy

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #112 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 22:53:14 »
Ale powiało amatorką z tymi wysyłkami. Też dostałem rano powiadomienie o braku jednego z tomów i wysyłce reszty komiksów. Teraz trzeba się bujać, żeby to gdzie indziej kupić :-[

Offline R~Q

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #113 dnia: Wt, 14 Maj 2019, 07:46:38 »
proszę nie robić festiwalu nadinterpretacji moich słow ;)

oraz zagadka:
jaka jest receptura na problemy z klientami, którzy mają wiele chciejstw?
jeszcze więcej chciejstw! :)

Ale tutaj nikt nie obwinia ludzi, którzy rzeczywiście siedzą tam u was w Egmont.pl, tylko złą organizację albo system informatyczny, wiem, że się staracie i super promocja, ale sam system sklepu zawiódł i ludzie się denerwują. Nie wiem czemu kupiłem 2 Batmany, ale jednak hehe nie wysłaliśmy. To w czasie między moim dodaniem do koszyka a zapłaceniem (max kilka minut) ktoś inny dodał i zapłacił? W niektórych sklepach online, np. przy kupowaniu biletów do kina, jest coś takiego, jak blokada zakupu na np. 15 minut - tj. po zakupie blokujemy dane miejsca na 15 czy tam 5 minut i musisz w tym czasie zapłacić, a jak tego nie zrobisz, to miejsca może kupić kto inny. Może w przypadku takich promek albo przy rzeczach z małym stanem warto by było takie coś wprowadzić? Ponadto moje 2 Batmany, jakiś czas po moim zakupie, pojawiły się później (na krótko bo wiadomo wykupili) znowu na stanie. Nie można ich było dorzucić do mojej paczki? Rozumiem, że pakujecie od razu, by wykorzystać każdą w miarę wolną chwilę, bo pewnie pracuje was tam tak ze 2x za mało osób, ale to też uwaga do kierownictwa Ravelo, że niech nie skąpią i zrobią parę nowych etatów.

O wysyłaniu maila w momencie braków w zamówieniu już było tu mówione, Gildia tak robi od przynajmniej 10 lat i dają wybór co dalej robić; ja nie wiem, czy zdecydowałbym się na wysyłkę paczki z samym Szponem t.2 :P i katalogiem

Ale to są moje uwagi do kierownictwa, nie do was, zwykłych pracowników, bo wy pewnie nic nie możecie ponad to, co jest robione, a hajsu na nowych pracowników lub nowy system pewnie nie będzie. Ale jakby był, to by było fajnie.

Offline laf

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #114 dnia: Wt, 14 Maj 2019, 08:09:53 »
Szkoda tylko, że informacja o wysłaniu zamówienia wcześniej przyszła z DHL niż z Egmontu.
@radef, tak jak lubię Twoje posty i uważam Cię za mega eksperta od komiksów Disney'a, tak tego żalu w ogóle nie rozumiem. Ludzie mają zawalone całe zamówienia, dziury w seriach, a Ty narzekasz na ... no właśnie na co?

Online Crono

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #115 dnia: Wt, 14 Maj 2019, 08:13:50 »
Tak, tu zawaliła ustawa o prawach konsumenta:)
Wyjaśnienie na przykładzie.
Jest na stanie 20 sztuk komiksu A, 15 sztuk komiksu B i 16 sztuk Komiksu C.
(...)
I kto w tym przypadku ponosi winę czekając na przelew od klienta? Forumowiczka, pani z BOKu? Magazynowiec? Prezes? Kołodziejczak?
Nie bardzo to rozumiem. Jeżeli jest skrypt, który zlicza liczbę egzemplarzy i zamówień, to nie powinien dopuścić do tego, aby ktoś zamówił pozycję już "zaklepaną" przez innego użytkownika. To takie trudne?
A kto jest winien? Wiadomo że TK:)

sum41

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #116 dnia: Wt, 14 Maj 2019, 08:20:01 »
Kurde podczas zamawiania 18 tomów jeden  odrazu wyleciał z koszyka w podsumowaniu.

Dziś e-mail - paczka wysłana i w podsumowaniu już nie 17 a 15 tomów - troche lipa Egmoncie - informujcie ludzi ............

Offline radef

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #117 dnia: Wt, 14 Maj 2019, 08:24:39 »
Szkoda tylko, że informacja o wysłaniu zamówienia wcześniej przyszła z DHL niż z Egmontu.
Dobra, wytłumaczę, bo nikt nie zrozumiał.
Szkoda, że wcześniej dostałem informację o nadaniu paczki z DHL-u.
Niż informację co w tej paczce się znajduje, czyli mail z Egmontu z listą wysłanych produktów.
« Ostatnia zmiana: Wt, 14 Maj 2019, 08:34:01 wysłana przez radef »
Kacza Agencja Informacyjna - newsy, recenzje, artykuły nie tylko o komiksach Disneya

Tysonek

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #118 dnia: Wt, 14 Maj 2019, 08:33:21 »
Ja w sumie juz nie wiem czy w tym wszystkim mam szczęście czy też nie. Na 23 zamówione tomy, 22 zostały do mnie wysłane, dziwne jednak że brak w paczce ósmego tomu Ligi Sprawiedliwości która była dostępna przez cały weekend i chyba jeszcze wczoraj nawet, zamówienie złożone zaraz po tym jak w piątek zostały uzupełnione stany magazynowe i opłacone zaraz po złożeniu. Nie wiem co się tam odjebało.

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #119 dnia: Wt, 14 Maj 2019, 08:41:50 »
Dobra, wytłumaczę, bo nikt nie zrozumiał.
Szkoda, że wcześniej dostałem informację o nadaniu paczki z DHL-u.
Niż informację co w tej paczce się znajduje, czyli mail z Egmontu z listą wysłanych produktów.

zgłoszone