Autor Wątek: Egmont.pl  (Przeczytany 196247 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PawelC

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #915 dnia: Pn, 27 Czerwiec 2022, 19:46:21 »
Sklep Egmontu to jest ewenement. Zareklamowałem komiks ze względu na uszkodzenia i na wymianę dostałem... dokładnie ten sam egzemplarz który wcześniej zwróciłem XD.

ukaszm84

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #916 dnia: Pn, 27 Czerwiec 2022, 20:16:43 »
Może to przemyślana taktyka, że komuś odechce się reklamować. Swoją drogą ja jestem zaskoczony, że tak dużo osób tam kupuje nadal, nie mają jakichś super cen a te opinie o jakości obsługi i wysyłki są szokujące wręcz.

Offline Warpath

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #917 dnia: Pn, 27 Czerwiec 2022, 20:29:35 »
Sklep Egmontu to jest ewenement. Zareklamowałem komiks ze względu na uszkodzenia i na wymianę dostałem... dokładnie ten sam egzemplarz który wcześniej zwróciłem XD.

Też miałem ostatnio podobną sytuację. Dostałem pierwszy tom Buga, po rozfoliowaniu okazało się, że taśma łącząca grzbiet z jednej strony była całkowicie odklejona od stron. Zareklamowałem, odesłałem, dostałem nowy egzemplarz. Z identyczną wadą w tym samym miejscu. Jednak tom ponownie był zafoliowany. Pytanie czy to ten sam egzemplarz przefoliowany na magazynie, czy cała partia była ułomna. Oczywiście oddałem z prośbą o zwrot środków.

Offline AntekSocjalny

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #918 dnia: Pn, 27 Czerwiec 2022, 20:59:51 »
A ja dzisiaj odebrał paczkę z czerwcowymi komiksami...pudło rozwalone, w środku trochę foli z bąbelkami na wypełnienie, komiksy owinięte w folię piankową i o dziwo nic nie uszkodzene. Jeszcze tylko weryfikacja środka bo ostatnim czasem jak brałem w Gildii to na zewnątrz było ok, a w środku tragedia, pogniecione strony czy fest porysowane czy pocięte...

Offline Rodrigues

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #919 dnia: Pn, 27 Czerwiec 2022, 21:18:39 »
Ja dzisiaj odebrałem pakę. Karton w stanie idealnym. Komiksy (marvelki na twardo) przysunięte w jeden z boków pudła, owinięte w piankę, każdy w oryginalnej, nierozerwanej filii. Reszta pustej przestrzeni obłożona grubą folią poduszkową. Komiksy w stanie idealnym ale... to w sumie była loteria, bo wystarczyłoby, żeby w transporcie oberwał właśnie ten bok do którego przysunięto komiksy i wszystkie byłyby skasowane.

Offline AntekSocjalny

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #920 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 06:49:29 »
Ja miałem podobnie spakowane i bok do którego przylegały komoksy był rozerwany. Mogłem wsunąć całą dłoń. Jakim cudem komiksy nie zostały uszkodzone? Nie wiem

Offline xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #921 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 08:42:24 »
Ja kiedyś dostałem takie coś :



Sklep Egmontu to jest ewenement. Zareklamowałem komiks ze względu na uszkodzenia i na wymianę dostałem... dokładnie ten sam egzemplarz który wcześniej zwróciłem XD.
To są jakieś fake newsy, ja reklamowałem z milion razy i nigdy i nigdy mi nie wysłali tego samego, tylko raz mi napisali, że nie są wstanie spakować żeby nic się nie uszkodziło  :)

Może to przemyślana taktyka, że komuś odechce się reklamować. Swoją drogą ja jestem zaskoczony, że tak dużo osób tam kupuje nadal, nie mają jakichś super cen a te opinie o jakości obsługi i wysyłki są szokujące wręcz.
No właśnie jak się zastosuje wszystkie możliwe rabaty to wychodzi najtaniej a im więcej się nazamawia to już wychodzą całe komiksy z tych rabatów, np. jak było ostatnio 35% to można było z tego wyciągnąć ze 44%.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #922 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 08:47:28 »
Pytanie czy to ten sam egzemplarz przefoliowany na magazynie, czy cała partia była ułomna. Oczywiście oddałem z prośbą o zwrot środków.

Zwroty nie są ponownie foliowane na magazynie.

Offline xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #923 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 08:49:31 »
A gdzie są :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #924 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 10:11:35 »
haha
nasze zwroty przekazywane są na defekty i odsyłane są do Wydawnictwa :)

Offline Edgar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #925 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 15:14:26 »
A spytam z ciekawości, co się później dzieje z takimi uszkodzonymi egzemplarzami? I czy kosztami jest w całości obciążony sklep, czy wydawnictwo również? A jeśli sklep, to czy solidne (tzw. pancerne) pakowanie nie miałoby większego ekonomicznego uzasadnienia niż ponoszenie takich kosztów?
Pytam z ciekawości, bez zgryźliwości.  :)

Offline PawelC

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #926 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 18:50:22 »
To są jakieś fake newsy

Niestety zapewniam cię, że nie. Dostałem dokładnie ten sam egzemplarz który wcześniej reklamowałem i parę dni wcześniej odesłałem.

nasze zwroty przekazywane są na defekty i odsyłane są do Wydawnictwa :)

Ekhm ;).

Offline xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #927 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 18:56:43 »
Ale to co oznaczyłeś jakoś ten egzemplarz czy jak.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline PawelC

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #928 dnia: Wt, 28 Czerwiec 2022, 19:07:57 »
Nie musiałem, już przyszedł z trzema unikalnymi markerami w postaci uszkodzeń.

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #929 dnia: Śr, 29 Czerwiec 2022, 10:10:41 »
A spytam z ciekawości, co się później dzieje z takimi uszkodzonymi egzemplarzami? I czy kosztami jest w całości obciążony sklep, czy wydawnictwo również? A jeśli sklep, to czy solidne (tzw. pancerne) pakowanie nie miałoby większego ekonomicznego uzasadnienia niż ponoszenie takich kosztów?
Pytam z ciekawości, bez zgryźliwości.  :)

Nie mam pojęcia co robi z tym Wydawnictwo, to pytanie do nich.

Co do kosztów to nie moge zdradzać :)