Autor Wątek: Egmont.pl  (Przeczytany 196327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tcoldmeat

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #825 dnia: Nd, 12 Grudzień 2021, 16:02:03 »
Tez zamawiałem kilka razy w ostatnim czasie i wszystko przyszlo ok, oprócz black and white Batmana, który jakiś czas temu się pojawił. Tutaj wysłali ze zwrotu bo miał ubite rogi, a pudełko w całości.

Ale pisze tutaj w innej sprawie zauważyłem, że jak ma się coś w koszyku poniżej 200zl i chwilę oglada inne rzeczy to za kilkadziesiąt sekund pojawią się kod rabatowy jak dobierzesz do 200zl. Miałem tak 3 razy. Jak to z tym jest?

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #826 dnia: Cz, 16 Grudzień 2021, 11:48:53 »
16-18.12.2021
kod na 35% od detalu na komiksy: 12forum
Przy okazji mamy darmową dostawę
www.egmont.pl

Offline LukCook

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #827 dnia: Pt, 17 Grudzień 2021, 17:47:22 »
Jeżeli ktoś ma jeszcze wątpliwości o jakości egmont.pl to zobaczcie screenshot z maila jaki właśnie dostałem. Osobiście to jeszcze nie spotkałem się z takim procesem > wysłanie niepełnego zamówienia bez informowania kupującego o braku kupionych pozycji na stanie.

Oprócz wysyłania uszkodzonych komiksów, niezabezpieczonych paczek teraz mamy wodzenie na zamówienie poprzez pozycje, które nie są na stanie.



quote
Przepraszamy za niepełną realizację zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby rozbieżności między ofertą prezentowaną na stronach sklepu a faktycznym stanem w magazynie nie miały w przyszłości miejsca.
Środki za niewysłane produkty zostaną automatycznie zwrócone w ciągu 7 dni na konto, z którego dokonano wpłaty.
unquote

Offline czytelnik

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #828 dnia: So, 18 Grudzień 2021, 13:37:34 »
ePWN jest wyjątkowy na mapie sklepów uważając że niekompletne zamówienie jest zawsze lepsze niż żadne. Od początku, odkąd przejęli obsługę sklepu Egmontu, tak to działa. A co z klientami? Co ma zrobić klient z 2 tomem? Może wolałby kupić inną serię od początku? Może chciałby poczekać aż pojawi się brakujący tom, bo przesyłka kompletu byłaby tańsza?   ePWN to nie interesuje. To już problem klientów.

Offline stachel

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #829 dnia: So, 18 Grudzień 2021, 13:59:27 »
Wystarczy zmienić sklep, w którym robi się zakupy. Można też próbować reklamacji, ale nie wiem jak obecnie wyglądają kwestie prawne.

Offline LukCook

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #830 dnia: So, 18 Grudzień 2021, 14:54:16 »
Od dłuższego czasu nie robiłem zamówień na egmoncie ze względu na tragiczne zabezpieczenia paczek. Tym razem złożyłem zamówienie tylko ze względu na dwa dostępne tomy KiK, nie zamówiłbym tam tylko 2go tomu bo to mogłem zrobić w gildii albo TK.

Takie traktowanie kupującego -  wysyłka niepełnego zamówienia bez wcześniejszego uzgodnienia, dyskwalifikuje egmont i pokazuje, że kompletnie nie szanują klientów.
 
Ostatnio zamawiając w TK kilka komiksów, zabrakło jednego tytuły (Ptaszyna), przed zrealizowaniem dostałem maila z informacją o brakującym tomie oraz opcje - wybór innego tytułu, zwrot za brakujący albo anulowanie całego zamówieniem. Tak to się powinno robić.

Offline Szekak

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #831 dnia: So, 18 Grudzień 2021, 15:02:20 »
Jak się dobrze przyjanuszy to wychodzi jakieś 41% od okładkowej, ale mi już nie chcą wysłać to nie kupuje :D
Czemu? :D
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline Koalar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #832 dnia: So, 18 Grudzień 2021, 15:12:12 »
Sklep Egmontu to chyba najgorszy oficjalny sklep wydawnictwa komiksowego, jaki znam. Słaba dostępność tytułów, słabe pakowanie, słabe promocje, słaba realizacja zamówień, słaby kontakt ze sklepem (normalny sklep pyta, czy chcemy niekompletne zamówienie).

W regulaminie sklepu jest coś takiego:
Cytuj
h. Umowę Sprzedaży uznaje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta drugiej wiadomości e-mail zatytułowanej „Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji” zawierającej potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji (oświadczenie woli Sprzedawcy zawarcia Umowy Sprzedaży z Klientem składane przez Sprzedawcę). W przypadku niemożności przyjęcia Zamówienia do realizacji Sprzedawca poinformuje o tym Klienta wiadomością e-mail.

Sklep zawiera umowę z kupującym i w regulaminie nie ma nic na temat tego, że sklep może ją sobie jednostronnie zmieniać. Tzn. umawia się, że sprzeda komiksy X i Y, więc nie powinien wysyłać tylko komiksu X. Wygląda, że to jest stała praktyka sklepu przy trudnościach z dostępnością jakichś pozycji. Może gdyby zainteresować tym UOKiK, to sklep zacząłby wywiązywać się z zawartych umów albo zacząłby traktować klientów odpowiednio. Przez odpowiednie traktowanie rozumiem zapytanie, czy klient chce niekompletne zamówienie. Dobrze by też wyglądało zaproponowanie jakiejś rekompensaty za niewywiązanie się z umowy (gratis czy kod zniżkowy).

Sklep jest słaby i wpływa to na wizerunek Egmontu (wydawnictwa). Ciekawi mnie, czy wydawnictwo nie wie, że ten sklep jest taki słaby, czy wie i nic z tym nie robi.
pehowo.blogspot.com - blog z moimi komiksami: Buzz, Fungi, PEH.

Offline xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #833 dnia: So, 18 Grudzień 2021, 15:21:38 »
Czemu? :D
Pisałem o tym parę stron wcześniej.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #834 dnia: Pn, 17 Styczeń 2022, 07:18:51 »

Offline xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #835 dnia: Pn, 17 Styczeń 2022, 12:26:37 »
Czy pakowanie, poprawiło się z okazji Nowego Roku ? :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #836 dnia: Pn, 17 Styczeń 2022, 12:47:51 »
Nowy rok, nowa ja... na to liczę ;)

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #837 dnia: Pt, 21 Styczeń 2022, 11:19:40 »
https://egmont.pl/wyprzedaz

Uwaga, część tytułów ma większy rabat tylko do końca tego tygodnia

Offline licinus

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #838 dnia: Pn, 24 Styczeń 2022, 12:21:22 »
Wiadomo coś o dodrukach: Kajko o Kokosz Złota kolekcja tom 1? Venom tom 1?

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #839 dnia: Pn, 31 Styczeń 2022, 08:02:32 »
Ostatni tydzień wyprzedaży (do 06.02)