Autor Wątek: Egmont.pl  (Przeczytany 192977 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Arne

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #450 dnia: Pt, 24 Lipiec 2020, 20:56:45 »
30% na komiksy na www.egmont.pl

także na te nowe, "znienawidzone" ;)
Zbyt dlugo sie rabat nie utrzymal (cale 7 dni) - juz tylko 25% :(
A do premiery jeszcze 2 miesiace...
W tym tempie to w dniu premiery beda sprzedawane po 130 % ceny okladkowej albo i wiecej... :)
Kupujcie, bo przy rabacie malejacym w takim tempie, to do poniedzialku moze juz calego nakladu nie bedzie  :D :D :D
« Ostatnia zmiana: Pt, 24 Lipiec 2020, 21:33:08 wysłana przez BosMan »

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #451 dnia: Pn, 27 Lipiec 2020, 10:14:50 »
od dziś do końca czwartku kod 30% na komiksy: forum07

od 100zł darmowa dostawa kurierem (do wyczerpania puli)

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #452 dnia: Pn, 10 Sierpień 2020, 09:41:15 »
Kod dla forumowiczów

forum08
30% od detalu na komiksy

darmowa dostawa kurierem od 100zł

www.egmont.pl

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #453 dnia: Wt, 11 Sierpień 2020, 10:20:23 »
Dziś tylko na forum:
https://egmont.pl/wyprzedaz

Online xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #454 dnia: Wt, 11 Sierpień 2020, 16:22:53 »
Ze dwa tygodnie temu kupiłem Batman Noir - Pakiet, jeden egzemplarz ten co występuje tylko w pakiecie miał uszkodzoną okładkę, otrzymałem info, że już nie ma i nie mogą wymienić, ale mogę zwrócić itd.
Dzisiaj wchodzę do sklepu i widzę, że są dostępne, więc pytam się jak to jest, że miało nie być a są, otrzymałem info, że tą są ze zwrotów z "które również posiadają różnego rodzaju uszkodzenia okładek."
Zapytałem jak to jest, że sprzedają jako nowe pakiet ze zwrotów z uszkodzeniami (bo niewidzie takiego info na stronie) i są tego świadomi, odpowiedzi już nie uzyskałem.
Twój komiks jest lepszy niż mój

2rcfrt

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #455 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 07:57:44 »
A co to znaczy, że będą domawiane? Ja zaraz po Twoim poście zamówiłem całe JLA Morrisona. Dzisiaj dostałem info o wysyłce tomu 1 i 4. Dziękuję, ale ja nie chce otrzymywać wybrakowanego zamówienia.
To przecież standard u nich, piszemy o tym od miesięcy.

Nie wiem po co Gluta wspomina to domawianie, bo to wprowadza ludzi w błąd. Chodziło na pewno o to że tytuły będą znów w ofercie, a nie że ktoś je dołoży do poprzednich zamówień. Już dawno obiecywała zmiany i nic jak widać z tego nie wyszło.

« Ostatnia zmiana: Śr, 12 Sierpień 2020, 07:59:29 wysłana przez 2rcfrt »

Offline R~Q

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #456 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 08:37:04 »
Heh NAWET LIVRO kontaktuje się w przypadku braku jakiejś pozycji ;D

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #457 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 08:38:40 »
Nie obiecuję, że coś będzie. Po prostu można mieć na uwadze, że niektóre tytuły jeszcze sie pojawią.
Dostawy są w każdy wtorek.

Offline stachel

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #458 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 10:39:50 »
Zastanawia mnie czy Egmont ma taki burdel na magazynie, że nie wie co ma na stanie, czy system sprzedażowy nie potrafi w transakcje i sprzedaje nieistniejące przedmioty.

Obie rzeczy da się naprawić tylko widocznie skala jest za mała, żeby ktoś się tym przejmował. Przy okazji kontakt z klientem leży, bo ktoś wyszedł z założenia, że lepiej wysłać pół zamówienia niż wysłać je dzień później.

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #459 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 12:35:28 »
Nie mogę odpowiedzieć na pytanie bo Egmont nie ma własnego magazynu.

Offline MarcusSz

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #460 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 15:14:27 »
Heh NAWET LIVRO kontaktuje się w przypadku braku jakiejś pozycji ;D

Mam wrażenie że chyba przez Livro rozumiemy całkowicie inne sklepy - oni akurat już kilkukrotnie mi anulowali zamówienie, o czym się dowiadywałem z banku, informacją o zwrocie środków, a na meil ze sklepu musiałem czekać jeszcze dzień czy dwa. Więc nie, Livro rzadko kontaktuje się w przypadku braku pozycji  ;)

Offline R~Q

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #461 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 15:20:21 »
Ze mną, przy moim jedynym :) zamówieniu u nich, się kontaktowali. Inna sprawa, że zignorowali moją odpowiedź i i tak wysłali bez brakującej pozycji, ale kontaktować się kontaktowali.

Online xanar

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #462 dnia: Śr, 12 Sierpień 2020, 15:33:11 »
Ze dwa tygodnie temu kupiłem Batman Noir - Pakiet, jeden egzemplarz ten co występuje tylko w pakiecie miał uszkodzoną okładkę, otrzymałem info, że już nie ma i nie mogą wymienić, ale mogę zwrócić itd.
Dzisiaj wchodzę do sklepu i widzę, że są dostępne, więc pytam się jak to jest, że miało nie być a są, otrzymałem info, że tą są ze zwrotów z "które również posiadają różnego rodzaju uszkodzenia okładek."
Zapytałem jak to jest, że sprzedają jako nowe pakiet ze zwrotów z uszkodzeniami (bo niewidzie takiego info na stronie) i są tego świadomi, odpowiedzi już nie uzyskałem.

Otrzymałem odpowiedź i podobno ma zostać umieszczone info na stronie, że te pakiety ze zwrotów z uszkodzeniami, czy coś w tym stylu.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #463 dnia: Pn, 17 Sierpień 2020, 10:07:56 »
"oddajemy kasę"
https://egmont.pl/oddajemykase

wyprzedaz uzupełniona o książki
https://egmont.pl/wyprzedaz

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #464 dnia: Wt, 18 Sierpień 2020, 12:43:28 »
Przyjechała część wyprzedanych produktów z wyprzedaży