Autor Wątek: Egmont.pl  (Przeczytany 260942 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #1350 dnia: Pt, 13 Czerwiec 2025, 22:03:52 »
  Coś mi tak śmierdziało. Nie znam się specjalnie na konstruowaniu sklepów interentowych, ale to można uznać, że Magento 2 jest faktycznie nowoczesne i zaawansowane, tylko fachowcy ulepili takiego potworka? Czy to może sam silnik ssie?

Offline komiks

« Odpowiedź #1351 dnia: Pt, 13 Czerwiec 2025, 22:24:23 »
Magento jest dość popularne, zdaje się że w 2020 roku wykupiło ich Adobe, zwykle to dobrze wróży dla rozwoju. Na pewno od strony funkcjonalnej i wyglądu z Magento można zrobić cud malina, tylko trzeba spersonalizować. Jeśli uruchomią z pudełka, to może nie być dostosowane do księgarni. Można oczywiście dodawać zmiany stopniowo, mam nadzieję, że tak będzie w przypadku Gildii, bo ten brak obliczania procentowego rabatów, to jest dramat.
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

« Odpowiedź #1352 dnia: Pt, 13 Czerwiec 2025, 22:34:48 »
  To raczej nie jest brak obliczania procentowego, tylko kompletnie na odwrót, bo ceny są przecież przeliczone, tylko nie wyświetla podług jakiego "kursu". 99%, że to decyzja kierujących sklepem i nie spodziewam się, aby miało to wrócić chyba, że pod wyraźnym naciskiem klientów. Taka raczej antykonsumencka praktyka, zresztą nie jedyna w nowej odsłonie.

Offline komiks

« Odpowiedź #1353 dnia: Pt, 13 Czerwiec 2025, 22:55:32 »
Nie wiem o jakim kursie mówisz. Bierze się cenę detaliczną i cenę zakupu, oblicza % o ile jest mniejsza cena zakupu od detalicznej. Egmont to aktualnie ma, więc zobaczymy, czy po zmianie silnika nadal będzie. Księgarnia Św Wojciech stoi na Magento 2 i mają obliczanie procentowe na stronie głównej https://www.swietywojciech.pl/

« Odpowiedź #1354 dnia: Pt, 13 Czerwiec 2025, 23:23:19 »