Autor Wątek: Czytam.pl  (Przeczytany 5466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pawel.M

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #30 dnia: Pt, 20 Sierpień 2021, 16:34:16 »
A mnie dziś znowu spadło na 2/5. A powinno być do odbioru dwa dni temu.

Online NuoLab

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #31 dnia: Nd, 22 Sierpień 2021, 19:56:21 »
U mnie było ostatnio tak:

10.08 (wtorek) zamawiałem m.in. najnowszego Corto i Najemnika
11.08 status 2/5
13.08 status 4/5
17.08 (wtorek) wysłane
18.08 odebrane

Z doświadczenia z tą księgarnią wiem, że trzeba się zawsze liczyć mniej więcej z tygodniem od zamówienia do wysyłki. Mi to pasuje bo wolę niższe ceny niż dostawę nazajutrz.

Offline Pawel.M

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #32 dnia: Pn, 23 Sierpień 2021, 13:41:50 »
I potwierdziło się to, co pisałem - dziś dostałem maila od czytam.pl, że jednej pozycji (przypuszczam, że dotyczy to wszystkich, ale z jedną wyszedł problem) nie mieli w magazynie przyjmując zamówienie i okazało się, że nie są w stanie jej pozyskać (wydawca dosłał im podobno parę sztuk i wszystkie uszkodzone).

Tak jak pisałem: mają małe magazyny i większość pozycji ściągają dopiero wtedy, kiedy ktoś zamówi, więc te ich deklaracje "wysyłka w 24" lub "wysyłka w 48" godzin są nierealne. Może się zdarzyć przypadkiem, jak zamawiasz jedną książkę/komiks, że akurat mają, ale przy większych zamówieniach nie ma opcji - trzeba swoje odczekać.

Ja mam dziś dziewiąty dzień od zamówienia - już trzy razy byłem na 4/5, a znowu jestem na 2/5. Przypuszczam, że te ułamki to też pic na wodę - zmieniają, żeby wyglądało, że coś się dzieje. Teraz będą mieli problem, bo w lepszym punkcie Poznania otworzył się punkt stacjonarny TaniejKsiążki, zdaje się, że właśnie tam przeniosę się z zamówieniami.

Offline PawelC

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #33 dnia: Pn, 23 Sierpień 2021, 20:14:11 »
Trzecie zakupy w sklepie, pierwsza reklamacja no i cóż...

Dostałem w zamówieniu dwa uszkodzone komiksy, jeden grubawy SC z naderwanym grzbietem, drugi HC obity dość mocno w kilku miejscach. Pakowanie takie sobie, bo niby były wypełniacze (teraz już zamawiam praktycznie tylko takie same formaty żeby niwelować szanse uszkodzeń) ale nie ze wszystkich stron. Niemniej, komiksy zostały już zapakowane z tymi uszkodzeniami, przynajmniej naderwaniem i częścią na HC - to pierwszy minus.

Mail do sklepu, szynka reakcja, kurier przyjedzie z komiksami na wymianę oraz odbierze uszkodzone, spoko. Dziś zjawia się kurier i o ile SC jest ok, to HC... ma prawie takie same uszkodzenia plus cały grzbiet przekrzywiony. Najlepsze jest to, że to znowu nie wina przewoźnika/pakowania (podwójny karton, folia), a sklep przed wysłaniem nawet informował  mnie, że dokładnie obejrzą egzemplarze przed wysyłką.

Także póki co, słabo. To, że się czasem zdarzy się uszkodzony egzemplarz można jeszcze przeżyć, ale wysyłanie tak samo uszkodzonego w ramach reklamacji to jakieś partactwo. I w sumie mnie nawet nie chodzi o to, że znowu trzeba napisać maila i poczekać na wymianę, to mnie w ogóle nie boli. Ale po co znowu robić dodatkowe koszta, zamiast rzetelnie podejść do tematu?

Offline asx76

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #34 dnia: Wt, 24 Sierpień 2021, 09:53:54 »
Pakujący, czyli najniższy lvl firmy, z natury rzeczy nie zwracają uwagi na stan towaru, tylko wrzucają jak leci. Tym bardziej, iż mają mało czasu, więc go nie tracą na przyglądanie się - hop i z głowy ;)

Offline PawelC

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #35 dnia: Wt, 24 Sierpień 2021, 19:15:27 »
Sytuacji ciąg dalszy. Dziś poszedł mail z powtórną reklamacją, szybka reakcja ze strony sklepu i odpowiedź... iż nie mają więcej egzemplarzy a komiks jest niedostępny u dystrybutora więc mogą jedynie zwrócić mi pieniądze i wysłać kuriera po odbiór. Chodzi o BBPO Znany diabeł, komiks który ukazał się niecały miesiąc temu i jest dostępny wszędzie x).

Także cóż, trochę słabo to wszystko wyszło. Chyba nie chce im się powalczyć o klienta i wolą szybko uciąć temat zwracając kasę, bo nie wierzę, że tego komiksu już u nich nie będzie. 

Offline stab

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #36 dnia: Śr, 08 Wrzesień 2021, 10:10:23 »
Nie straszcie, bo już trzeci dzień wiszą mi zamówienia na 4/5 ;)

Mój pierwszy post tutaj, więc cześć wszystkim!

Offline Adolf

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #37 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 12:46:58 »
Wczoraj wybrałem się do siedziby Czytam.pl, a tam przed budynkiem... kolejka. W środku pomieszczenia może przebywać jednocześnie 6 osób, a na zewnątrz czekało już 5 w kolejce. Ustawiłem się w rzędzie i w mniej niż 5 minut byłem przy kasie. Co ciekawe, za mną już się ustawiali następni ludzie. Ma firma zbyt. Była godzina +/- 18, a sklep jest otwarty do 19, więc godziny szczytu.

Sam facet przy kasie, co mnie obsługiwał, rzucił mi terminem "książki o Spider-Manie" i w ogóle trochę za mocno okazywał, że ma wywalone na swoją robotę i klientów. Jednak to taki standard. Księgarnia zatrudnia tam samych "studentów na zleceniówce" do obsługi klientów i nie raz doświadczyłem, że ta ekipa nie ma w ogóle przeszkolenia w kontaktach z ludźmi.

Jednak klienci i tak tam będą przychodzić ze względu na cenę. Sam za Spider-Mana "z rabatem -ceneo" zapłaciłem 148. Niska cena wymaga poświęceń, więc oszczędzają na pracownikach.

Offline GoNzO

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #38 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 14:40:14 »
"książki o Spider-Manie"

Chyba już więcej nie kupię.
Nie cierpię polityki.

Offline kosmoski

Odp: Czytam.pl
« Odpowiedź #39 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 22:10:02 »
Nie jest tak źle. Z jedną z dziewczyn przy kasie miałem kiedyś rozmowę na temat komiksów, bo ją któryś zainteresował :)