Autor Wątek: Nowy nabytek zakupowy  (Przeczytany 391399 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline rekinn

Odp: Nowy nabytek zakupowy
« Odpowiedź #1320 dnia: Śr, 31 Marzec 2021, 17:23:19 »
Nie znam się, więc spytam- co to są te cyferki w lewym górnym rogu przy tych waszych komiksach?

Offline xanar

Odp: Nowy nabytek zakupowy
« Odpowiedź #1321 dnia: Śr, 31 Marzec 2021, 17:52:51 »
https://www.cgccomics.com/grading/grading-scale/

Może ktoś założy polskie CGC i się będzie gradowało trade'y od Egmontu  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline donT

Odp: Nowy nabytek zakupowy
« Odpowiedź #1322 dnia: Śr, 31 Marzec 2021, 17:54:31 »
Przeciętny komiks, przeciętnego scenarzysty to chyba kiepska inwestycja...

W inwestowaniu w wariantowe zeszyty nie chodzi o to czy dany komiks jest / nie jest przecietny i kto jest scenarzysta.
« Ostatnia zmiana: Śr, 31 Marzec 2021, 17:56:42 wysłana przez donT »
You know nothing. Hell is only a word. The reality is much, much worse.

Offline Kielo

Odp: Nowy nabytek zakupowy
« Odpowiedź #1323 dnia: Śr, 31 Marzec 2021, 18:11:39 »
Dokladnie. W tym przypadku chodzi o autora wariantu (autorke wlasciwie) a Peach Momoko jest w tej chwili na topie.

Offline Global

Odp: Nowy nabytek zakupowy
« Odpowiedź #1324 dnia: Śr, 31 Marzec 2021, 18:37:01 »
Ale jakim spamem?
Moglem sie wstrzymac i poczekac z postem do momentu az wszystkie trzy beda w moim posiadaniu.
Przeciętny komiks, przeciętnego scenarzysty to chyba kiepska inwestycja...
Nic bardziej mylnego ;)
Miesiac temu pojawila sie informacja o ekranizacji. Obecna cena pierwszego wydania to okolo 100zl. Mowa o komiksie, ktory wyszedl +/- pol roku temu i kosztowal 15zl.


Online Konrad

Odp: Nowy nabytek zakupowy
« Odpowiedź #1325 dnia: Śr, 31 Marzec 2021, 20:38:50 »