Autor Wątek: Itachi - kolekcja  (Przeczytany 67306 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gazza

Odp: Itachi - kolekcja
« Odpowiedź #225 dnia: Cz, 15 Październik 2020, 14:25:19 »
... jak świat się nie zawali to będą jeszcze więcej warte. ;)

Offline Szekak

Odp: Itachi - kolekcja
« Odpowiedź #226 dnia: Cz, 15 Październik 2020, 14:39:13 »
Masz jakieś info na ten temat czy tylko "nie znam się ale się wypowiem"?
Piękno jest w oczach patrzącego.

Odp: Itachi - kolekcja
« Odpowiedź #227 dnia: Cz, 15 Październik 2020, 15:08:35 »
Będą gówno warte lub nie będą, zobaczymy. W/g mnie są strasznie paskudne, napewno są arcydziełem marketingu bo raczej nie wykonania czy wzornictwa. Ja odnosiłem wrażenie, że Itachi non stop nawijał o pieniądzach i o wizjach przyszłych zysków, zwłaszcza jak zaczął się nakręcać tymi POPami, które pewnie wymieni za jakiś czas na jeszcze coś innego, jakoś strasznie nie będę za tym tęsknił.

Offline Gazza

Odp: Itachi - kolekcja
« Odpowiedź #228 dnia: Cz, 15 Październik 2020, 15:11:06 »
Masz jakieś info na ten temat czy tylko "nie znam się ale się wypowiem"?
Wiesz, za długo siedzę w wszelakim kolekcjonerstwie, ale dla Ciebie może zostać wersja "nie znam się...".
Tak czy inaczej - czas pokaże.

Offline adamarluk

Odp: Itachi - kolekcja
« Odpowiedź #229 dnia: Cz, 15 Październik 2020, 15:14:12 »
Kilka lat temu, handlowali/wymieniali się zabawkami z "jajek niespodzianka". Czy dziś ktokolwiek się tym fascynuje?
Popy przeminą jak każda terminowa zajawka.
Sztab ludzi pracuje by sprzedać poczucie wartości/wyjątkowości plastikowego bibelotu.
A "okazje", "limitki" za odpowiednią cenę oczywiście tylko to poczucie potęgują.
W przeciągu 2-5 lat pewnie i popy zyskają na wartości, ale za 10 to będzie tylko szmelc, bo w tym czasie będą na topie inne bzdety.

Offline fragga

Odp: Itachi - kolekcja
« Odpowiedź #230 dnia: Cz, 15 Październik 2020, 15:34:16 »
Tylko OA (szkice / plansze / commisiony) będzie trzymać cenę;-) Rzekłem.

Yossarian