Autor Wątek: Dyskusje światopoglądowe  (Przeczytany 129524 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Użytkownik usunięty53490

  • Gość
Odp: Dyskusje światopoglądowe
« Odpowiedź #420 dnia: Pt, 26 Lipiec 2019, 10:04:54 »
Sorry, ale jestem tu nowicjuszem i nie znałem regulaminu forum :)

Ręce opadają jak się coś takiego czyta. Niestety, jak mawia stare, rzymskie przysłowie, nieznajomość prawa szkodzi.

Cytuj
Dostałem ostrzeżenie od admina i teraz będę się powstrzymywał. W miarę mojej wytrzymałości, ofkors :)

I bardzo dobrze. Ponieważ jednak ja nie byłem tego świadom, dziś odpowiedziałem zniewagą wzajemną. Ale cieszę się, że jednak mimo wszystko admin reaguje na chamskie odzywki, bo wcale na te zniewagi wzajemne nie mam ochoty. Dlatego zedytowałem swojego posta.

Cytuj
Na przykład zablokowałem sobie użytkownika Apasz, żeby mnie więcej nie ponosiło. Traktujcie to jako gest dobrej woli z mojej strony :)

Ciekawe co sobie o tym pomyśli użytkownik Apasz, dla którego nie jesteś nikim istotnym :) Podpowiem, że serce mu raczej z tego powodu nie pęknie ;) Ale czytanie czegoś takiego jest rozkoszne - zachowanie na poziomie piaskownicy.

Użytkownik usunięty53490

  • Gość
Odp: Dyskusje światopoglądowe
« Odpowiedź #421 dnia: Pt, 26 Lipiec 2019, 10:32:05 »
Z ciekawości, czy zatem twierdząc, że Boga nie ma, dopuszczę się profanacji ostatecznej i obrazy wierzących? Ergo, mając na uwadze ustawę o obrazie uczuć religijnych, czy powinienem odpowiadać za to karnie?

Byłoby podobnie, gdybym ja stwierdził, że chłopak i dziewczyna to normalna rodzina. Ktoś by się zgodził, ktoś by się nie zgodził, ktoś by się obraził, ktoś inny machnąłby na to ręką. W żadnym z tych dwóch przykładów nie doszłoby jednak do naruszenia przepisów Kodeksu karnego (nie ma czegoś takiego jak "ustawa o obrazie uczuć religijnych". Gratuluję wiedzy o otaczającym świecie).

Bender

  • Gość
Odp: Dyskusje światopoglądowe
« Odpowiedź #422 dnia: Pt, 26 Lipiec 2019, 10:57:40 »