Autor Wątek: Magazyn "Komiks i My"  (Przeczytany 41895 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline turucorp

Odp: Magazyn "Komiks i My"
« Odpowiedź #135 dnia: Śr, 05 Październik 2022, 23:26:21 »
A to portale internetowe są prestiżowe? Ja sądziłem, że tylko to forum. ;-D
Nie wiem, nie znam się, ale byłem obecny przy publicznym debiucie redakcji Paradoksu na imprezie komiksowej i w tamtych czasach ich deklarowane ambicje zmierzały w tym kierunku  8)
Nieograniczona tolerancja prowadzi do zaniku tolerancji. Rozszerzenie nieograniczonej tolerancji na tych, którzy są nietolerancyjni, jeśli nie jesteśmy gotowi bronić tolerancyjnego społeczeństwa przed atakiem nietolerancyjnych, to tolerancyjni zostaną zniszczeni, a wraz z nimi tolerancja.

Offline starcek

« Odpowiedź #136 dnia: Cz, 06 Październik 2022, 09:14:19 »
Wańkowicz miał na to ładne określenie: chciejstwo.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline Nawimar III

« Odpowiedź #137 dnia: Cz, 06 Październik 2022, 09:19:14 »
Prestiżowe (i oczywiście także aspirujące) to są grupy na Facebooku 8) I niech tak już sobie zostanie :)

Offline keram2

« Odpowiedź #138 dnia: Cz, 06 Październik 2022, 16:43:50 »
Internet nie zapomina:

Kategoria open
- 1 nagroda w wysokości 1500 złotych Robert Konsztat za komiks pt. Niewielka improwizacja
- 2 nagroda w wysokości  1000 złotych Michał P. Wójcik za komiks pt. Młodzieniec zaklęty
- 3 nagroda w wysokości  800 złotych Bartłomiej Ogonowski za komiks pt. Bitwa na rymy

Wyróżnienia (po 400 zł każde):
- Krzysztof Gawronkiewicz za komiks pt. Adam Mickiewicz - Stepy akermańskie
- Daniel Gizicki (scenariusz) i Grzegorz Pawlak (rysunek) za komiks pt. Co by sobie Mickiewicz pomyślał?
- Wojciech Zieliński za komiks pt. Dzień z życia pomnika,

Kategoria do lat 18
- 1 nagrody nie przyznano
- 2 nagroda ex aequo:
Izabela Kownacka za komiks pr. Niepewność