Autor Wątek: Świat Akwilonu  (Przeczytany 12409 razy)

Offline Ragnar

Odp: Świat Akwilonu
« Odpowiedź #30 dnia: Cz, 01 Luty 2024, 20:58:35 »
Kumpel podrzucił mi dziś do przeczytania komiksy ze Świata Akwilonu i mam pytanko do czytających - czy jest jakaś zalecana kolejność czytania między seriami, czy wsio równo? Plus czy mogę to podsunąć do czytania 13-letniemu synowi, czy raczej nie na jego wiek?

Offline Saruman

« Odpowiedź #31 dnia: Cz, 01 Luty 2024, 21:19:39 »
Ja jak na razie przeczytałem Elfy 1-3, Krasnoludy 1-2, Orki i gobliny 1. Na ten moment kolejność czytania dowolna, zarówno w danej serii jak i pomiędzy nimi, ale nie wiem jak będzie później. Tzn. na pewno czytać po kolei wewnątrz serii, bo później mają być rozwijane wątki z wcześniejszych tomów, ale nie wiem czy doszliśmy już do tego etapu czytając to co zostało wydane w Polsce.

Co do pytania o wiek, to jest trochę nagości, krwi, przemocy itd, ale nie znam się na takich klasyfikacjach to nie podpowiem.

Offline Saruman

« Odpowiedź #32 dnia: Pt, 31 Maj 2024, 14:43:34 »
Dokładnie rok temu (31.05.2023) zadebiutowały u nas komiksy ze Świata Akwilonu. :)

Tak prezentuje się 19 tomów, czyli wszystkie, które dotychczas się ukazały:

Są to:
- Orki i gobliny 1-3,
- Krasnoludy 1-6,
- Elfy 1-8,
- Magowie 1-2.
Szybko zleciało i już ładna ilość się robi. Najbliższa premiera to kolejne Elfy - w czerwcu (12.06).

Przypomnę również, że zapowiedziana została kolejna seria w ramach tego uniwersum - Ziemie Ogona.

« Ostatnia zmiana: Pt, 31 Maj 2024, 15:28:26 wysłana przez saruman »

Offline Rodrigues

« Odpowiedź #33 dnia: Pt, 31 Maj 2024, 16:39:16 »
Czytałeś wszystkie? Opowiesz coś?

Ja mam tylko 2 pierwsze tomy elfów i 2 pierwsze krasnoludów. Elfy były słabawe. Krasnoludy trochę lepsze, ale chyba i tak lepiej bawiłem się przy starym CrossGenie.

Offline Marticos22

« Odpowiedź #34 dnia: Pt, 31 Maj 2024, 17:27:13 »