Autor Wątek: Muminki  (Przeczytany 12209 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bender

  • Gość
Odp: Muminki
« Odpowiedź #60 dnia: Śr, 07 Lipiec 2021, 09:21:46 »
Bardziej dziwi mnie, że ktoś kto pisze takie rzeczy:

"Słów kilka jeszcze o warstwie graficznej, która na ten moment jest najsilniejszą barierą stojącą na drodze do dobrej zabawy. Wystarczyłoby prawdopodobnie, aby w albumie podkolorować odrobinę część elementów najprostszą paletą barw, dokładnie tak jak jest to zrobione na okładce. Okładka bowiem pomimo swojej prostoty posiada niezaprzeczalny urok. Tymczasem pozostawienie grafik w oryginale jest - owszem - zrozumiałym zabiegiem, ale o kiepskim skutku."

w ogóle zabiera sie za recenzowanie komiksów.  XD
Jeszcze gdyby to była gazetka szkola, albo jakiś fejsowy profil o tematyce "nie znam się to się wypowiem", to ok, ale to jednak Aleja Komiksu.

Offline Castiglione

Odp: Muminki
« Odpowiedź #61 dnia: Śr, 07 Lipiec 2021, 10:16:31 »
To przecież podkolorowali mu na żółto...

Offline parsom

Odp: Muminki
« Odpowiedź #62 dnia: Śr, 07 Lipiec 2021, 11:20:52 »
Ten tekst też dobry:

" To dość proste stworzonka, przeżywające mniej lub bardziej egzotyczne przygody. Mamy 2021 rok. Autorzy prześcigają się w próbie stworzenia coraz ładniejszych, coraz mądrzejszych, coraz bardziej dopracowanych propozycji dla młodszych czytelników. Księgarskie półki i internetowe witryny uginają się pod ciężarem nieprzebranych publikacji. Patrząc z obecnej perspektywy, trochę trudno zachwycić się omawianym wydawnictwem."

Co za typ....

To wiele wyjaśnia: "Jak większość ludzi w Polsce kojarzę Muminki głównie z kreskówki - której nie byłem fanem. "

To Paszczak, jak nic.

Offline starcek

Odp: Muminki
« Odpowiedź #63 dnia: Śr, 07 Lipiec 2021, 13:45:28 »
Może Paszczak, ale ma dostep do niezłych badań rynkowych skoro pisze, że "[...] Jak większość ludzi w Polsce kojarzę Muminki głównie z kreskówki. [...]". Wiedza o doświadczeniach większości ludzi w Polsce to moc.