Autor Wątek: The Punisher  (Przeczytany 252025 razy)

Offline Saruman

Odp: The Punisher
« Odpowiedź #705 dnia: Nd, 30 Kwiecień 2023, 15:59:36 »
Ja jestem nowy w temacie Punishera. Przeczytałem jak na razie pierwszego epika i połowę serii MAX i bardzo polecam jedno i drugie. Przy MAXie bawię się wyśmienicie. 

Offline amsterdream

« Odpowiedź #706 dnia: Nd, 30 Kwiecień 2023, 17:24:53 »
Czym ta specyfika się przejawia?

Dużo bezsensownego gore, zmiana originu, Frank ma zupełnie inną osobowość niż ten z 616.
Czas nas zmienił, chłopaki...

Offline HugoL3

« Odpowiedź #707 dnia: Wt, 02 Maj 2023, 12:13:57 »
Ale to jest fajny kontrast, aby przeczytać sobie po jednym tomie z każdej serii: Max, Marvel Knights oraz Epic.
I iść w to, co się najbardziej spodobało :)
Wolverine też był różnie przedstawiany w zależności od runu, autora, nie wspominając o rysownikach. Ale jakieś elementy wspólne zawsze były - tak samo jest z Frankiem.
Najsłabiej wypadł w uniwersum Ultimate - dostrzegłem to dopiero teraz przy okazji ostatniego tomu Utimate Spider-Mana.
Nie wypowiem się natomiast na temat obecnego Franka - tego, którego obecnie pisze Aaron w USA.
Z tych najbardziej bieżących serii to u nas wychodzi chyba tylko Savage Avengers, ale ile tam jest Franka w tym zespole to trudno mi ocenić bo nie czytałem.

Offline donT

« Odpowiedź #708 dnia: Wt, 02 Maj 2023, 12:44:48 »
Nie wypowiem się natomiast na temat obecnego Franka - tego, którego obecnie pisze Aaron w USA.

Kupa okrutna.

W ogole Punisher w ostatnich latach to rownia pochyla. Ostatni calkiem przyzwoity run, to run duetu Edmondson & Gerards z Marvel NOW. Duzo obiecywalem sobie po runie Rosenberga i Kudranskiego, ale okazal sie beznadziejny i wcale nie taki ladny. Mnie, jako wieloletniego pscyho fana Franka, troche to uwiera, ale juz dawno wyleczylem sie z kupowania tylko dlatego, ze to Punisher. Stawiam na dobre historie, a nie na kompletnosc na polce.
You know nothing. Hell is only a word. The reality is much, much worse.