Autor Wątek: Superman  (Przeczytany 90167 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

John

  • Gość
Odp: Superman
« Odpowiedź #60 dnia: Pn, 16 Wrzesień 2019, 00:30:39 »
Bendis zamierza zdemaskować Supermana przed światem. Znów wychodzi jego brak researchu, chyba że jest tak odwtórczy umyślnie. Nie tak dawno w czasie linii wydawniczej DC You świat dowiedział się że Superman i Clark Kent to jedna osoba. Wtedy też stracił trochę na mocy. Mam się ekscytować tym bardzo odważnym pomysłem Bendisa, który już czytałem? 2 raz z rzędu w ciągu kilku lat? Wolałbym już by zdemaskowano Batmana, skoro i tak ma iść na tymczasową emeryturę.

Spoiler: PokażUkryj

Offline laf

Odp: Superman
« Odpowiedź #61 dnia: Pn, 16 Wrzesień 2019, 07:50:46 »
Bendis
W kwestii aktualnych wydań DC jestem laikiem, a już w przypadku Supermana to w szczególności, ale na tej okładce nie widzę nazwiska Bendisa tylko Paka (zakładam, że chodzi o Grega Paka)

Offline Lewaczek

Odp: Superman
« Odpowiedź #62 dnia: Pn, 16 Wrzesień 2019, 09:05:02 »
W kwestii aktualnych wydań DC jestem laikiem, a już w przypadku Supermana to w szczególności, ale na tej okładce nie widzę nazwiska Bendisa tylko Paka (zakładam, że chodzi o Grega Paka)
To okładka komiksu bodaj z 2015 roku.

John

  • Gość
Odp: Superman
« Odpowiedź #63 dnia: Pn, 16 Wrzesień 2019, 11:21:13 »
Okładka AC to ta poprzednia demaskacja Supermana o której pisałem.

Offline laf

Odp: Superman
« Odpowiedź #64 dnia: Pn, 16 Wrzesień 2019, 12:44:27 »
To okładka komiksu bodaj z 2015 roku.

Okładka AC to ta poprzednia demaskacja Supermana o której pisałem.

No i wszystko jasne  :) Dzięki za wyjaśnienie

Offline gashu

Odp: Superman
« Odpowiedź #65 dnia: Wt, 17 Wrzesień 2019, 12:28:11 »
Bendis zamierza zdemaskować Supermana przed światem. Znów wychodzi jego brak researchu, chyba że jest tak odwtórczy umyślnie.

Jest odtwórczy względem samego siebie, bo zrobił już to samo wcześniej w...

Spoiler: PokażUkryj
...Daredevilu :O

Offline laf

Odp: Superman