Autor Wątek: Sandman  (Przeczytany 61546 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline donT

Odp: Sandman
« Odpowiedź #15 dnia: Pt, 08 Marzec 2019, 22:27:57 »
Niedawno odswiezylem sobie calosc. Czytalem pierszy raz od ukazania sie Przebudzenia (na miekko) czyli po ok. 12 latach. Tak mnie wessalo, ze te 17 tomow przeczytalem w 4 dni. Sandmana, trzeba czytac w jednym ciagu, bo duzo umyka, jesli miedzy tomami sa dluzsze przerwy. A tak, jak po nitce do klebka, wszystko sie pieknie uklada we wspaniala, wielowatkowa, magiczna podroz po swiecie Snienia.
You know nothing. Hell is only a word. The reality is much, much worse.

Offline Odyn

Odp: Sandman
« Odpowiedź #16 dnia: Wt, 19 Marzec 2019, 15:17:46 »
A mógłby ktoś rozpisać w jakiej kolejności czytać (oraz podać nazwy tomów) nowe, odświeżone wydanie Sandmana w twardej oprawie? Przyznam szczerze, że jestem laikiem i wstyd, że jeszcze nie miałem okazji zagłębić w świat wykreowany przez Gaimana. Nie wiem, czy stare wydania również są w sprzedaży, nie chciałbym czegoś spartolić, a Wy tu jesteście w temacie :)
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może" P. B. Shelley

Offline Murazor

Odp: Sandman
« Odpowiedź #17 dnia: Wt, 19 Marzec 2019, 15:26:28 »
Po kolei? Na gildii masz tomy z numerami i nazwami.

Offline Teli

Odp: Sandman
« Odpowiedź #18 dnia: Wt, 19 Marzec 2019, 15:50:20 »
Głównego wątku Sandmana nie da się spartolić o ile trzymamy się numeracji tomów (czyli jedziemy od 1 do 10 jeśli mówimy o wydaniu twardo okładkowym które obecnie jest dostępne) i najważniejsze żeby "Uwerturę" przeczytać na końcu przygody.
 Ewentualnie przed lekturą "Uwertury" można przeczytać jeszcze antologie które ukazały się w między czasie jak "Noce nieskończone", "Śmierć", "Furie" czy "Senni Łowcy"  na pewno nie zaszkodzą, a poprawią tylko odbiór "ostatniego" tomu.

Offline Odyn

Odp: Sandman
« Odpowiedź #19 dnia: Wt, 19 Marzec 2019, 18:01:52 »