Autor Wątek: Jak zacząć czytać komiks DC/Marvel ??  (Przeczytany 6311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mateo931

Jak zacząć czytać komiks DC/Marvel ??
« dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 08:05:26 »
Witam
Mam pewien problem z czytaniem od czego zacząć :
1. Od czego zacząć od Nowego DC czy Od Odrodzenia??
2. Co to jest DC Deluxe i DC Black Label jak to się czyta ?? Jaka jest ich chronologia??.
3. Jeśli chodzi o DC Nowego i Odrodzenia trzeba koniecznie czytać wszystkich bohaterów ??
Marvel
1.Od czego zacząć od Marvel Now czy od Marvel Fresh jeśli dopiero zaczynam czytanie ??
2. Co to znaczy Marvel Fresh ??
Jestem początkujący ale znam postacie
« Ostatnia zmiana: Wt, 08 Czerwiec 2021, 08:35:59 wysłana przez mateo931 »

Offline Darth_Simon

Odp: Jak zacząć czytać komiks DC/Marvel ??
« Odpowiedź #1 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 09:14:05 »
Polecam zacząć od Odrodzenia. Większość 1 tomów jest dostępna. Zaczynają się w większości takimi wstepniakami z wyjaśnieniem po krótce co się wydarzyło wcześniej. Wybierz bohatera i kup/pożycz pierwszy tom.
 
Dark side of the Force is the pathway to many abilities some consider to be unnatural - Chancelor Palpatine to Anakin Skywalker

Offline mateo931

Odp: Jak zacząć czytać komiks DC/Marvel ??
« Odpowiedź #2 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 09:31:44 »
Rozumiem jeśli nie znam świata DC Nowego to nic nie szkodzi ??
A jesli chodzi o odrodzenie to jest coś takiego jak Droga do odrodzenia
Trzy komiksy to od tego należy zacząć czy jak to wygląda?

Offline Darth_Simon

Odp: Jak zacząć czytać komiks DC/Marvel ??
« Odpowiedź #3 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 09:35:30 »
Są to moim zdaniem fajne komiksy ale są potrzebne jeśli chcesz czytać Superman (wtedy Lois i Clark oraz Ostatnie Dni Supermana) lub Flasha (Uniwersum DC Odrodzenie). Dla reszty są niekonieczne.
Dark side of the Force is the pathway to many abilities some consider to be unnatural - Chancelor Palpatine to Anakin Skywalker

Offline mateo931