1. Morderca w mojej głowie - świetny kryminał z ciągłymi zwrotami akcji, scenariusz to totalny rollercoaster, momentami przypominający Death Note. Genialna warstwa graficzna.
2. 50 cm życia - jeżeli kogoś wzruszyła manga "O psie, który strzegł gwiazd" to tutaj dostanie jeszcze większy ładunek emocjonalny z Disneyowskim sznytem (gadające zwierzęta).
3. Muzeum. Seryjny morderca śmieje się w deszczu - bardzo mocny kryminał z szokującymi scenami gore.
4. Bezsenność po szkole - niesamowicie melancholijna manga. Autorka ma znakomitą, niezwykle płynną narrację, gdzie przez kadry niemal się płynie.
5. Jeremiah: Elsie z ulicy - moja ulubiona frankofońska seria a ten tom to absolutna topka, jest tutaj wszystko za co polubiłem Jeremiaha i Kurdy`ego.
6. Dryfująca klasa - horrorowy klasyk inspirowany trochę Władcą Much Goldinga.
7. Buddy Longway - klasyczny komiks obyczajowy w realiach dzikiego zachodu, bez ścian tekstu i męczącej narracji, czy można chcieć czegoś więcej?
8. Po deszczu - klimatyczna i emocjonalna manga, z niesamowicie piękną kreską.
9. Znowu miałam ten sam sen - z jednej strony zwykła obyczajówka, ale ma w sobie coś dojmującego.
10. Powrót na Aldebarana - typowy LEO, ze wszystkimi swoimi przypadłościami i zaletami. Jego komiksy albo się uwielbia albo nie trawi, ja należę do tej pierwszej grupy.
Wznowienia:
1. Eden - It's an Endless World!
2. Dziennik z zaginięcia
3. Akira
4. Sailor Moon Eternal Edition
5. Cześć, Michael!