Autor Wątek: 34. Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier - 7-8.10.2023  (Przeczytany 38323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Teli

Odp: 34. Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier - 7-8.10.2023
« Odpowiedź #60 dnia: Wt, 08 Sierpień 2023, 16:12:33 »
No i to są goście na których warto było tyle czekać. To co Midar widzimy się w czwartek piątego października? ;)

Chciałbym tu zdementować samego siebie bo kilku współużytkowników forum bierze wszystko co się tu piszę mocno dosłownie. Nie zgadywałem się z Midarem. Przed publikacją postu rozmawiałem z nim ostatnio na ZK.

Może jestem starej daty i nie znam się na języku emotkowym ale zakładałem (chyba nie słusznie) że umieszczeni ";)" na końcu tekstu sugeruje "tekst z przymrużeniem oka". Po otrzymaniu kilku smsów, wiadomości i jednego spanikowanego telefonu stwierdziłem że żarty lub ironię będę chyba oznaczał wielkimi literami "ŻART" lub wprowadzę do postów kolory.
Weźcie trochę wrzućcie na luz i nie bierzcie wszystkiego tak dosłownie, zwłaszcza tu na tym forum :)

Powiem wam tyle: przyjadę w piątek, a i tak uważam to za bardzo wczesny przyjazd i z roku na rok coraz mniej mi się chce wystawać po wrysy po nocach. Coraz gorzej znoszę ekspozycję na zimno i wilgoć, a tego pod Areną o odpowiedniej godzinie jest pod dostatkiem :( Gdyby nie to że wynagradza mi to zacne towarzystwo i pogaduchy z pozytywnie zakręconymi ludźmi pewnie przyjeżdżałbym w sobotę ok. 13.

Offline Rodrigues

« Odpowiedź #61 dnia: Wt, 08 Sierpień 2023, 18:38:48 »
Powiem wam tyle: przyjadę w piątek, a i tak uważam to za bardzo wczesny przyjazd i z roku na rok coraz mniej mi się chce wystawać po wrysy po nocach. Coraz gorzej znoszę ekspozycję na zimno i wilgoć, a tego pod Areną o odpowiedniej godzinie jest pod dostatkiem :( Gdyby nie to że wynagradza mi to zacne towarzystwo i pogaduchy z pozytywnie zakręconymi ludźmi pewnie przyjeżdżałbym w sobotę ok. 13.

Niedługo trzeba będzie pomyśleć o takim rozwiązaniu: