1316
« dnia: Cz, 29 Październik 2020, 16:43:51 »
Empik.com. Nie ich wina, książka wdrukowana tak, że część stron ma dziury. Wysyłam wiadomość przez formularz kontaktowy - brak odpowiedzi, brak potwierdzenia otrzymania. Dzwonię. Rozmowa z panią równie dobrze mogłaby być rozmową z automatem - kręci się wokół trzech gotowych formułek, żadnych konkretów. Wysyłam zdjęcia wad na adres mailowy. Otrzymuję pytanie czy mogę im to zwrócić paczkomatem i jeżeli tak to mam podać adres mailowy i numer telefonu. Odpowiadam, że tak i podaję adres mailowy i numer telefonu. Odpowiedź przychodzi już podpisana przez kogo innego. Mam podać adres mailowy, numer telefonu, numer zamówienia oraz imię i nazwisko. Numer zamówienia oraz imię i nazwisko podałem w wiadomości numer 1, numer zamówienie widnieje również w tytule korespondencji, adres mailowy i numer telefonu są podane w wiadomości numer 2, na którą pani odpowiada. Ale nic, podaję jeszcze raz. Czekam na ciąg dalszy.