Można się do nich dodzwonić(na nr 22 278 17 61 podany na stronie sklepu)? Pierwsza próba się nie powiodła przed chwilą ("abonent chwilowo niedostępny). Na maile z czwartku i wczoraj jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. U mnie jest taka sytuacja że w zamówieniu limitki A pojawiła się już normalna cena miast nieszczęsnego zera i znikł koszt wysyłki.Moim zamiarem obecnie jest anulowanie "nadmiarowego" zamówienia głównej wersji (przy potwierdzeniu czy ta Limitką na pewno będzie na mnie czekać) i zmiana sposobu dostawy z "kurier InPost za pobraniem"na "paczkomat InPost za pobraniem" (w całym tym zamieszaniu zaznaczyłam nie to co trzeba). Proste, prawda?Tylko że wpierw muszę że sklepem nawiązać kontakt.
OK, w końcu się dodzwoniłem, a potem to już "bajka": załatwiłem wszystko jak chciałem, szybko bez problemów, pani z obsługi bardzo sympatyczna i pomocna😀Jakbym wiedział że tak sprawnie pójdzie to bym nie panikował 😆 Jeśli mogę coś poradzić: dzwońcie, jak już się zdołacie połączyć (wiadomo, telefony się urywają), to wiele problemów można szybko rozwiązać.