1. Spotkanie po latach
2. Ratman
3. Dwa gwoździe
4. Pomściciele
5. Festiwal
6. Alchenit
7. Wydział 7 - Sztorm
8. Antygona
9. Cierpliwy pies
10. Hotel na skraju lasu
Sporo bardzo dobrych komiksów nie zmieściło mi się w top 10: BART, Cela nr 1, Fragmenty chaosu, Fungae, Leśny dziad, Sowiet zombi, Dziadostwo, Cosmochris Ad Astra, Pan Wiedźma, Kris i Maar, Ixbunieta, Sława 1, Miasto doznań, Własnym głosem, Klops 6, Trzy siostry, Rajtuzy sprawiedliwości
Do przeczytania zostały mi jeszcze m.in.: Tytusopedia, Vahanara, Czy wszystko smakuje?, Pętla, Terra Incognita Intuitio, Exist: Dirt, Jasło, Życie i wczasy Tom 2, Mieszko, Pik i Robi, W.E. 5 i 6, Ostateczna przygoda Czopka Piotrka, Warchlaki 7, Eurydyka
Świetny rok polskiego komiksu