Autor Wątek: Konsole Nintendo Switch, Wii, 2DS, 3DS i inne  (Przeczytany 230 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Konsole Nintendo Switch, Wii, 2DS, 3DS i inne
« dnia: Pn, 13 Styczeń 2020, 19:09:42 »
Konsole Nintendo z dnia na dzień stają się coraz popularniejsze. To taki jedyny dobry - jeśli tak to można porównać - przenośny przeciwnik stacjonarnych Ps4, Xbox One i PC. Zakładam więc na naszym forum tzw. temat własny, dla graczy wciągniętych w gaming na platformach konsolowych Nintendo, głównie zapewne Nintendo Switch; obecnie model ten dominuje na rynku podręcznych konsol, a niedługo pojawi się jeszcze jego opcja z natywnym 4K, więc będzie się działo.

Na pierwszy ogień wrzucam zrzut z ekranu mojego Nintendo Switch, z ,,rekordu" wyniku kultowego "Super Mario Bros"; prawdziwym rekordem nazwać tego raczej nie można, jeśli podczas grania korzystało się z save'ów w dowolnym momencie rozgrywki dzięki możliwości zapisania gry poprzez właściwości Chmury Nintendo.


Offline Tysonek

Odp: Konsole Nintendo Switch, Wii, 2DS, 3DS i inne
« Odpowiedź #1 dnia: So, 18 Styczeń 2020, 20:48:42 »
Konsole Nintendo już są bardzo popularne, ja osobiście jednak skłaniam się ku rodzinie 3ds niż Switch.

Odp: Konsole Nintendo Switch, Wii, 2DS, 3DS i inne
« Odpowiedź #2 dnia: So, 01 Luty 2020, 11:11:08 »
"Metro Redux" na platformę Switcha! Naprawdę dość niebywała wiadomość. Miłośnicy tej specyficznej konsoli na pewno nie będą mieli powodów do narzekań, głównie w kwestii czerpania gamerowskiej satysfakcji z gier akcji - kultowych FPSów z platformy PC, Ps4 czy Xbox One. Nie wiem, czy nie skuszę się właśnie na tę pozycję, gdy dokończę "Crash Bandicoot N Sane Trilogy", i ogram trochę klasyków z NESa... Czekam jeszcze tylko na obniżkę cen "Wiedźmin 3 - Dziki Gon"; w wersji na Switcha tytuł kosztuje około 200zł, czasami jednak jest to 200 zł z zapasem. Z jednej strony się temu nie dziwię, skoro kadridż do gry zajmuje 32 GB. Implementacja wszystkiego, co w Wiedźminie najlepsze: efekty graficzne renderowania, płynność grafiki w czasie rzeczywistym ruchu kamerą itp., robi w tym przypadku po prostu swoje; i to ,,swoje" musi zajmować sporo pamięci Kadridża. Po gameplay'u na Switchu, nie widać aby "Wiedźmin 3", na tej platformie wyglądał źle.