Forum KOMIKSpec.pl

Pozostałe => Gry wideo => Wątek zaczęty przez: Michael_Korvac w Pn, 08 Kwiecień 2019, 11:24:35

Tytuł: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Pn, 08 Kwiecień 2019, 11:24:35
Injustice - Gods Among Us (Ultimate Edition), mimo lekko wypaczonej, napiętej, nałożonej na sylwetki postaci szacie graficznej: kolor, gigantyczna postura herosów i łotrów, jakby każdy z nich, nawet sylwetki kobiece, był kulturystą i każdy mięsień miał zbudowany z pęków stali lub grud dobrze ubitej ziemi, jest satysfakcjonującą i grywalną adaptacją komiksowego świata Uniwersum DC. Siłą, jak i wadą pierwszej odsłony Injusticesą nie tylko fabularyzowane - podczas przechodzenia między postaciami, z którymi się walczy lub pomiędzy etapami - animowane wstawki opowiadające ciąg wydarzeń gry, nadające jej logiczny, spójny fabularny sens, ale i również kipiące z każdego elementu gry, pozbawiające ją gracji: potęga, pompatyczność, kult mocy i nadludzkich możliwości jednostki - gdzie wszystko jest ,,so powerful!", od modelu ruchu, rodzajów kombo ruchów, ruchów specjalnych danych postaci, przez wygląd tła, w którym osadzeni herosi czy anty-herosi ze sobą walczą, a skończywszy na wykonywanym ,,superciosie", kierowaną przez nas sylwetką, który, owszem, wygląda fenomenalnie: przebijanie wroga przez dziesiątki ścian, kilka pięter budynków, jakby od razu uderzona postać przemierzyła cały kwartał miasta, wybijanie go w przestrzeń kosmiczną i opuszczanie na ziemię z hukiem, wraz z gradem ciosów, pocisków, cięć z najdziwniejszych broni, a bronią w tej grze może być wszystko, lecz to wszystko jest nazbyt mocarne, i jak na ikony komiksowe ,,możliwe, że możliwe" do wykonania, aczkolwiek mało opłacalne i alogiczne.

Sterowanie w Injustice - Gods Among Us (Ultimate Edition) - przy czym jest to moja pierwsza bijatyka, i to jeszcze na konosli Ps4, od czasów pegasusowego Mortal Kombat, nie razi trudnością przy zwykłej ,,na luzie" grze, lecz jest wyczerpującym stawy w paliczkach dłoni wyczynem w przypadku ogrywania produkcji na 100%. Nie wiem, czy byłbym w stanie to kiedykolwiek zrobić; niesamowicie trudne zadanie do wykonania, to wpływa bezpośrednio na mój geekowski nastrój podczas doświadczania uroków Injustice. Nie mam więc, jak na razie, ulubionej postaci i ulubionego ,,super-ruchu" w grze. Będąc w połowie rozgrywanej fabuły, mam jeszcze przed sobą masę postaci do ogrania; jest to wersja rozszerzona bijatyki adaptującej Uniwersum DC, dlatego żywię nadzieję na dodatkowe postacie w tym pakiecie Injustice, który posiadam.


Ciekawi mnie, czy pośród grywalnych postaci w Mortal Kombat 11 znajdziemy niezwiązane z tą serią rozgrywki sylwetki łotrów, potężnych stworów, czy innych osobliwości zaczerpniętych wprost z kultowych horrorów, filmów sci-fi tp. Michael Myers, Leatherface, Jason Voorhees. Raczej każdy z nas chciałby zagrać takimi ikonami, osobistościami slasherów, ot filmów grozy i poczuć mroczną, wylewającą się z nich siłę!

I jak, będziecie czerpać przyjemność z Mortal Kombat 11, i obijać mordy swoim przeciwnikom w grze?
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: gashu w Pn, 08 Kwiecień 2019, 12:56:29
Na aktualnej generacji konsol (tak, bo "mordobicia" to jedynie na konsolach ;)) ograłem następujące gry z omawianego gatunku:

Street Fighter 5 - kupiłem na premierę, niestety okazało się, że jest to wczesny early-access, tylko przypadkiem sprzedawany jako wersja finalna (gra jako usługa, tfu, tfu). Rozżalony tym faktem odłożyłem tę pozycję na półkę i już do niej nie wróciłem. Może kiedyś to jeszcze uczynię (choć prędzej pewnie do rewelacyjnej „czwórki”)...

Mortal Kombat X(L) - również kupiona na premierę, nawet pograłem, ale jakoś nie mogłem wciągnąć się w zabawę. Nowi bohaterowie oraz postarzone wersje starych nie do końca przypadły mi do gustu (no, może poza Cassie Cage). Dodatkowo, wyrywanie kręgosłupa w rozdzielczości 640x480 sprawiało mi niegdyś kupę frajdy, natomiast to samo obecnie w Full HD na 40 calowym ekranie wywołuje jedynie, hmm... uczucie niesmaku?

Injustice 2 - póki co, moja bijatyka numer 1 na aktualną generację konsol, multum opcji rozgrywki, fajni bohaterowie oraz generalnie kupa dobrej zabawy.

Tekken 7 - było to moje kolejne podejście do tej serii, niestety znowu zakończone odbiciem się od ściany. System walki oraz galeria postaci-dziwolągów zupełnie do mnie w tym przypadku nie przemawiają.

Aktualnie pogrywam w Dead or Alive 6 (całkiem spoko) i oczekuję na kolejną część Mortal Kombat
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: wonap w Pn, 08 Kwiecień 2019, 13:18:56
Tylko Tekken 3;) Obecnie nie gram w nic;)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Lou w Pn, 08 Kwiecień 2019, 14:35:01
Kilka miesięcy temu na PS Store były dostępne dema SF V i Marvel vs Capcom Infinite. Pobrałam oba i próbowałam grać, niestety od obu się odbiłam. Szkoda :( Szczególnie, że wciąż pamiętam świetną odsłonę Marvel vs Capcom z poczciwego "szaraka".

Kupiłam w jakimś promo Mortal Kombat XL dla postaci Predatora. Grało mi się w tę część wybornie i chętnie wrócę w ramach odstresowania.

No i wciąż pogrywam na PSP w nieśmiertelnego Tekken Dark Resurrection :D

Aha i może spróbuję z nowym Samurai Shadown. Czekam na premierę.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: JanT w Pn, 08 Kwiecień 2019, 15:11:42
Ja bardzo dobrze wspominam Mortal Kombat II (III też ale mniej) i do tej pory pamiętam sporo cisów :)

Z tych ostatnich to grałem coś więcej w Injustice i Mortal Kombat X. Ostatnio w bijatyki nie gram bo znajomi od dostawania wpi$%#%lu powyjeżdżali a okładanie "kompa" to żadna przyjemność :)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Gascon200 w Pn, 08 Kwiecień 2019, 17:48:32
Zawsze myślałem, że jestem dobry w bijatyki dopóki nie poznałem ludzi, którzy umieją grać w takie gry.

Osobiście miałem z niektórymi styczność, szczególnie najlepiej chyba wspominam 2 części Injustice, które pomimo sporej ilości wad lubię je nadal, a raz na kilka tygodni puszczę sobie cutscenki z Gau/2/, które ogląda się jak przyjemny film superbohaterski.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Wt, 09 Kwiecień 2019, 10:37:37
Gry video z dość szerokiego gatunku ,,bijatyk", to fakt, najlepiej sprawdzają się na platformie konsolowej, no i rzecz jasna na: pegasusach, konsolach nintendo, oldschoolowych Atari itp. Po przejściu "Injustice: Gods Among Us (Ultimate Edition)", przy czym, co najdziwniejsze nie wiem czy kiedykolwiek ogarnę tą produkcję: każde jej wyzwanie, misje S.T.A.R. Labs, które trzeba przejść na 100%, ,,hiper-duper" kombosy, tak, aby mieć platynowe trofeum z gry na swoim koncie PlayStation itp. itd., zabiorę się za "Mortal Kombat XL". Tu rzecz jasna interesują mnie najbardziej rozpoznawalne, kultowe postacie z Kanonu Horrorów, Thrillerów, filmów Sci-Fi itp, którymi można poszaleć, stać się przedłużeniem ich siły i charyzmy w świecie gry! 

Aby przejść "Injustice: Gods Among Us" na 100% musiałbym chyba zasięgnąć ,,starożytnych" tekstów i mistycznych run, które coś w tym względzie wyjaśniają bądź rozpocząć jakieś nauki u mistrzów bijatyk na platformach konsolowych. ;D ;D
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Gieferg w Wt, 09 Kwiecień 2019, 13:35:48
W latach 90-tych począwszy od Street Fightera II byłem maniakiem komputerowych i konsolowych bijatyk. Kolejno:

Street Fighter II/Super Street Fighter II (Amiga)
Mortal Kombat / Mortal KOmbat II (Amiga) - w MK3 pograłem trochę u kumpla na PC ale to już nie było to
Soul Blade (PSX) - świetny klimat, najpierw widziałem na automatach jako Soul Edge, potem była pierwszą grą jaką kupiłem na Playa. Potem pograłem też trochę w Soul Calibur na Dreamcaście u kumpla.
Mortal Kombat Trilogy (PSX) - a ta gra była spełnieniem marzeń fana MKI i II.
Tekken 2 / Tekken 3 (PSX) nie było takiej podjarki jak w przypadku Soul Blade ale grało się bardzo dużo.
Street FIghter Alpha 3 (PSX) taki odpowiednik MKTRilogy dla Street Fightera, grało się, oj grało.
Capcom Vs SNK - cross over serii Street Fighter i King of Fighters, też trochę czasu przy tym zeszło


W międzyczasie przewijały się różnorakie klony SF jak amigowe Shadow Fighter, Fightin' Spirits czy Body Blows, wcześniej, w czasach C64 za namiastkę SFII służył Fist Fighter. W czasach konsolowych zahaczyłem jeszcze o Toshindena, Mortal Kombat 4 (ale był zaprzeczeniem tego za co lubiłem I i II) i Bushido Blade.

Jednak w czasach PC-towych już w bijatyki za wiele nie pograłem, trochę w MK IX u brata, trochę w jakiegoś Street Fightera, popykałem w kolejne części Tekkena i Soul Calibur na emulatorach ale już się specjalnie nie zagłębiałem. Wróciłem też parę razy do SFII i Mortali 1 i 2 na emulatorze arcade'owym Mame32.
Nowe bijatyki jakoś mnie już nie bawią, najchętniej wróciłbym pewnie do MKTrilogy i SF Alpha 3.

Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: gashu w Wt, 09 Kwiecień 2019, 19:55:26
Na początku lat 90. jedyną znaną mi z autopsji bijatyką było „International Karate” na C64  8)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: jotkwadrat w Śr, 10 Kwiecień 2019, 12:23:31
Na początku lat 90. jedyną znaną mi z autopsji bijatyką było „International Karate” na C64  8)

Była jeszcze "Barbarian game"
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Gieferg w Śr, 10 Kwiecień 2019, 15:18:41
W International Karate też grałem. No i Ye-Ar Kung Fu II:

Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Śr, 10 Kwiecień 2019, 22:11:15
Spośród cudownej klasyki totalnego oldschoolu, z mojej perspektywy, mile wspominam serię "Mortal Kombat". Automaty do gier, które nagle wyrastały w dużym hallu, gdy się wchodziło do środka, do osiedlowego budynku, gdzie mieścił się kiosk i jakoś usadowione było wejście do sklepu pawilonowego, dawały sporo radochy. Gra w bijatykę postaci Marvela z jakimiś innymi, a nie pamiętam jakimi dokładnie sylwetkami z innego Uniwersum, oraz Asterix, czy Metal Slug, i bodajże Mortal Kombat (o ile to był Mortal Kombat), z którego i tak najwięcej ugrałem na pierwszym komputerze, który miałem z "Windowsem 95" bodajże, to czysto krystaliczna wręcz przyjemność! Ach, ile bym dał, żeby taki salonik z automatami do gier, u mnie w mieście powrócił.

Po dzisiejszym męczeniu się w "Injustice: Gods Among Us", a ,,doświadczanie" trudów tej gry pozostawiło mi wytarte palce i podźgane szpikulcem nerwy, stwierdzam, że nie ma takiej możliwości, abym przeszedł tą grę na 100%. Osiągnięcia, które trzeba zdobyć, aby tego dokonać są zaczerpnięte z jakiegoś obcego, ,,alternatywnego Wszechświata"! Ci, którym się udaje zrobić w tej grze wszystko, czyli np. na Ps4 zrobić tzw. Platynę, są jakimiś ,,bijatykowymi bogami"!

"Mortal Kombat XL", będzie jedynie przyjemną grą, którą kupię i osiągnę w niej 50% tego, co się da zrobić spośród dostępnych zadań. Po prostu stanie się to bardziej geekowskim i nostalgicznym doświadczenie, niż  zbędnym ciśnieniem, aby zdobyć w grze wszystkie trofea!
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: death_bird w Śr, 10 Kwiecień 2019, 23:41:46
Moja pierwsza klasyczna bijatyka czyli "The Way of the Exploding Fist" na nieśmiertelnego ZX Spectrumna.  8)

(https://i.imgur.com/EUgRWxb.png)

Ale najcieplej zawsze będę wspominał MK2 i ew. MK3. W inne już nie grałem.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: ktosiek w Pt, 12 Kwiecień 2019, 07:55:40
Mój pierwszy kontakt może nie do końca stricte z typową bijatyką była gra:
Golden Axe!
(https://forum.komikspec.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Floadion.com%2Fii%2F96651654_408c911608.jpg&hash=ec37d7675fb846ee861d3cae80e829be)

Mając 5-6 lat poznałem tę grę u kuzyna, który miał monitor z czarno-białym kineskopem. Nie wiem czemu ale na tę grę mówiliśmy "Kumble" i jak podrosłem miałem problem żeby ją znaleźć bo po tym tytule nic sensownego nie wyskakiwało.
Natomiast dwie pierwsze bijatyki w które grałem na swoim komputerze to były:
1. Fatal Fury
(https://forum.komikspec.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.retrogracz.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2Fff3-2-300x216.png&hash=cc6a4da2c119fe4aa7a6cc3c70759527)
2. Brutal Paws of fury
(https://forum.komikspec.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.defunctgames.com%2Fpic%2Freviewpics%2Freviewbrutalpawsoffury-1.jpg&hash=f406f472fca680e1ece15060a82409d7)

Grałem też w bardzo przyjemną bijatykę w azjatyckim stylu, ale nie pamiętam tytułu. Wiem tylko, że była dołączona na płycie Cd-Action z demami, około 10lat temu jako "mini gra"
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Pt, 12 Kwiecień 2019, 09:41:32
Czasy nostalgii, tej ,,słodkiej" dziecięcej niewinności. Osiedlowe arkadówki a.k.a Flippery wypełniały czas po szkole.
To była moja pierwsza bijatyka, w jaką grałem; byłem małym kilkuletnim szkrabem, ledwo co dostawałem do drążków i przycisków sterujących grą w maszynie. Mimo to ten rodzaj ,,mordobicia" w postaci tak kultowej odsłony gry video pamiętam nad wymiar dobrze:

Marvel Super Heroes!

(https://i.ytimg.com/vi/wTmYESOwSLk/hqdefault.jpg)

(https://www.fightersgeneration.com/np5/gm/msh-s3.png)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: ktosiek w Pt, 12 Kwiecień 2019, 09:50:25
W International Karate też grałem. No i Ye-Ar Kung Fu II:

Przypomniałeś mi o innej podobnej grze w którą grałem na legendarnym Pegazusie, mowa o Kung Fu!
Pamiętam te noce nieprzespane i te zasilacze spalone :D
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Gieferg w Pt, 12 Kwiecień 2019, 14:18:02
Z tzw "chodzonych" klasyków warto wspomnieć:

oraz oczywiście:


Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: JanT w Pt, 12 Kwiecień 2019, 14:25:01
U mnie na zawsze w sercu ta czwóreczka:

Cadillacs and Dinosaurs

Captain Commando

Final Fight

Punisher
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: ktosiek w Pt, 12 Kwiecień 2019, 14:36:56
Nie zapominajmy o legendzie z naszego podwórka. Polskiego Mortal Kombata pt. Franko.

(https://16bit.pl/download/games/screens/franko/1.png)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Gieferg w Pt, 12 Kwiecień 2019, 15:02:14
A skoro Franko to i Doman:

Rozwalało mnie totalnie żenujące opowiadania załączone do gry oraz teksty w stylu:

"Kiedy płaczesz on to widzi" czy komunikat o błędzie, po którym zostawał tylko reset komputera: DYSK DUPA
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: JanT w Pt, 12 Kwiecień 2019, 15:10:51
Tych samych twórców było jeszcze:


"Kiedy płaczesz on to widzi"
Jak ja to pamiętam :)

Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: SkandalistaLarryFlynt w Pt, 12 Kwiecień 2019, 16:25:45
    Królowie gatunku to oczywiście Mortal Kombat 2 i Super Street Fighter 2:the New Challengers. Z "trójwymiarowych" Virtua Fighter i Tekken. W dzisiejszych czasach Mortal Kombat idzie chyba nie w tą stronę co potrzeba o ile relaunch w postaci 9 był naprawdę fajny, ale nie wiedzieć czemu zmieniono system walki z górna/dolna ręka-noga na lewa/prawa ręka-noga co pozmieniało prawie wszystkie sposoby wykonywania specjali, które funkcjonowały z powodzeniem od 20 lat. W X nie dość że pozmieniano setting postaci to jeszcze system walki zboczył nieco bardziej w kierunku sztywnego Injustice, które kojarzy się bardziej z grą rytmiczną niż z bijatyką.
    Najlepszą odświeżoną wersją jest Street Fighter co prawda w V nie grałem jeszcze, ale w SSF IV udało mi się nieskromnie się pochwalę, wbrew opiniom że na klawiaturze nie da się grać w takie gry wbić kilkoma postaciami około pierwszej 30-40 rankingu światowego. Ta gra po prostu rządzi, stara miodność zamknięta w nowoczesnej oprawie.
    W Tekkena nowego nie grałem, ale zbiera raczej średnie opinie. Virtua Fighter wygląda na to, że zostało zamordowane.
    Kolaboracja Capcomu z Marvelem to straszna nędza, poczynając od Marvel Super Heroes poprzez te X-men vs Street Fighter i Marvel vs Capcom to były wyjątkowo uproszczone i nie oferujące żadnego wyzwania gierki dla całkowitych amatorów gatunku. Wyjątek stanowi tutaj ich pierwsza wspólna produkcja i jedna z najlepszych 2-wymiarowych bijatyk ever, czyli widoczny nieco wyżej X-Men:Children of the Atom.
    Z nowości dosyć fajne są produkcje Arc Studios z serii Guilty Gear/ Blazblue mają śliczną grafikę są pięknie animowane i posiadają bardzo przyjemny system walki, ale dla mnie ta dziwaczna japońszczyzna jest nie do przyjęcia. Jak ktoś lubi to się może dobrze bawić.

   Sprawdzić warto jeszcze produkcje SNK (King of Fighters, Fatal Fury, Samurai Shodown), zwłaszcza że mają jakieś nowe wersje ich powstać zdaje się. I do tego Serie Soul Calibur, Bloody Roar, Killer Instinct, Dead or Alive. Na bank jeszcze o kilku zapomniałem.

   Najlepsza bijatyka ever? Street Fighter 2.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: gashu w So, 13 Kwiecień 2019, 08:21:43
W poprzednim poście zapomniałem wspomnieć o Dragonball FighterZ - IMO jednej z najlepszych bijatyk 2D na tej generacji sprzętu. Dla fanów komiksu lub anime jest to pozycja obowiązkowa! :)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Antari w Pn, 15 Kwiecień 2019, 09:40:53
W Tekkena nowego nie grałem, ale zbiera raczej średnie opinie.

Masz na myśli 7? Zbiera najlepsze opinie od czasu 3 lub TTT Arcade. Nie ma obecnie lepszego czasu na bycie fanem Tekkena. Tona imprez na świecie, gra jest super popularna i fani ją wprost uwielbiają. To także jeden z nielicznych fighterów, które utrzymują popularność na określonym poziomie mimo upływu lat co jest naprawdę niesamowite. Wystarczy spojrzeć na wyniki popularności na Steamie. A popatrz na analogiczne Soul Calibur 6 od Namco, które wyszło w październiku 2018 żeby dostrzec kolosalną różnicę. W przypadku SCVI spadek popularności jest kolosalny.  T7 bardzo dobrze się też sprzedała oraz co jakiś czas są wydawane DLC z nowymi postaciami i update'y z rebalansem postaci, które mocno podkręcają całą scenę.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Itachi w Cz, 18 Kwiecień 2019, 22:16:35
Unboxing najnowszej gierki Mortal Kombat (wersja kolekcjonerska): https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=olYAesg7anI
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Pn, 22 Kwiecień 2019, 09:55:23
Moc, mityczna, niemająca granic pojmowania potęga; energia, którą emanuje fabularno-gamingowy zwiastun do "Mortal Kombat 11" jest po prostu niezwykła, i to do tego stopnia, że mój apetyt na tą grę w wersji konsolowej Ps4 wzrasta tak, że mam wrażenie, że z ogromu fanowskiego ,,hype'u" zaraz wybuchnę i rozerwę materię rzeczywistości na drobne kawałki. Klimatyczna muzyka, znana z gier i filmów "Mortl Kombat", która mimo masy lat i doświadczenia na karku w ogóle się nie starzeje, dodatkowo podkreśla wyjątkowość i plus "Mortal Kombat 11".

Na wszystkie kombosy tego gamingowego świata! Dlaczego ta produkcja w opcji na Ps4 musi aż tyle kosztować? Nie ukrywam, że jeśli miałbym, załóżmy, kupić dwie gry na tę platformę konsolową i wydać 2 x ponad 200zł, to zdecydowałbym się kupić tylko: "Mortal Kombat 11" i "Days Gone". "Marvel Spider-Man", jak do tej pory, jest jedyną grą na Ps4, którą zaopatrzyłem się wydając ,,pełną kwotę" w pierwszym tygodniu jej premiery, a wiem że było to około 250zł, bez DLC-ków.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: gashu w Pn, 22 Kwiecień 2019, 09:57:44
Ja kupiłem w pre-orderze za 209 zł...
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Lou w Wt, 23 Kwiecień 2019, 08:32:27
A miałam nie kupować nowych gier, ale jak usłyszałam oryginalny motyw muzyczny (a nie jakieś bieda rapy jak w ostatnich zwiastunach) to od razu zamówiłam  ;D
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Antari w So, 08 Czerwiec 2019, 01:13:26
Ciekawy materiał sprzed paru dni, który pokazuje to o czym mówiłem jakiś czas temu. Ktoś tutaj sugerował, że Tekken 7 zbiera średnie opinie lol. Absolutnie niesamowity wynik jeżeli chodzi o popularność pomimo 2 lat od premiery. Tak mocnego wsparcia ze strony fanów nie było od czasu PSXowej trójki.


Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Nd, 25 Sierpień 2019, 10:01:05
,,Here it is..." nowy pack postaci, w tym na plus najbardziej ta ostatnia sylwetka.

"Combo Pack" do "Mortal Kombat 11" będzie zawierał:

19 skórek i nowe dla gry, ale za to mega-kultowe postacie:

Spoiler: PokażUkryj

- Shang Tsung
- Nightwolf
- Sindel
- Joker (do "Mortal Kombat 11" dołączy 28 stycznia 2020 r.)
- Spawn
- Terminator T-800 (Z wersji "Terminator: Genisys" ?)




Zapowiada się prawdziwy pokaz mocy w bijatykach na PC i konsole; toż to rewolucja! Brakuje tylko Googli VR kompatybilnych ze sterowaniem i rozgrywką, np. w "Mortal Kombat 11", "Injustice 2", a immersja w tego typu grach będzie poza jakimikolwiek granicami ludzkiej percepcji! ;D
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Lou w Nd, 25 Sierpień 2019, 13:08:44
No nie wiem. Jakoś Terminator i Joker mi w MK nie pasują. Są zbyt softowi na tę serię. Szczególnie Joker.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: gashu w Pn, 26 Sierpień 2019, 13:28:05
Odnośnie uniwersum terminatora - zdecydowanie lepszym wyborem (choć zapewne mniej medialnym) byłby Robert Patrick, czyli filmowy T-1000 8).
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Antari w Pn, 09 Marzec 2020, 18:17:06

Spawn. Postarali się tym razem :D
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Cz, 03 Grudzień 2020, 13:51:59
W oczekiwaniu na ,,dostarczenie" mi mojej zamówionej w Pre-orderze konsoli nextgenowej Ps5 (może jak osiwieję, zdziadzieję i będę zbierał się na tamten świat - wtedy to nastąpi, krucafuks), postanowiłem pozbierać co nieco informacji na temat pudełkowych wydań growych na nową konsolę od Sony. Sporo się dowiedziałem w tej kwestii, nabywszy konkretnej dla moich potrzeb ,, tajemnej" geekowskiej wiedzy. I tak, na naszym rodzimym rynku growym Ps5, oprócz klasycznych już ,,Spider-Manów, Assassynków, Demon's Soulsów itp. itd. - które są pewnymi dla mnie pozycjami, zainteresowała mnie również Edycja Ultimate "Mortal Kombat 11", która na ,,piąteczkę" dostępna jest w opcji z polskimi napisami. I nie ukrywam, że szukam typowej rozwałkowej bijatyki, ,,dopieszczonej" płynnie przygotowanymi, z odpowiednim detalem i zachowaną ostrością i intensywnością sylwetek postaci przy sekwencjach zadawania ciosów, wizualizacjami. I liczę na to, że tak mocno przygotowana jest ta edycja "Mortal Kombat" na Ps5. Stąd też do Was pytanie, forumowicze, mamy wśród nas kogoś doświadczonego z tym tytułem - czy to na PS4, czy na Ps5; w szczególności na tą drugą platformę?  ;)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: gashu w Cz, 03 Grudzień 2020, 15:10:23
Spędziłem swego czasu całkiem sporą ilość godzin przy MK11 (i okazjonalnie cały czas to niego powracam).
Jak dla mnie to bez wątpienia najlepsza bijatyka 2D odchodzącej generacji, przy okazji bijąca konkurentów ilością kontentu dostępnego dla pojedynczego gracza. Czego tu nie ma? Kilka różnych trybów pojedynków, rozbudowana kampani fabularna, możliwość prostego "programowania" swojego AI i wystawiania go do walki z innymi, duża ilość postaci (część niestety za dodatkową $$$), zbieractwo przedmiotów, przebieranki i inne duperele.

System walki jest natomiast... mortalowy :). Niektórzy go uwielbiają, inni wręcz przeciwnie - uważają za toporny w porównaniu z takim chociażby Street Fighterem.

No i w żadnej innej grze nie zobaczysz pojedynków typu "Terminator vs. Robocop", albo "Jocker vs. Spawn" ;).
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Cz, 03 Grudzień 2020, 19:23:56

System walki jest natomiast... mortalowy :). Niektórzy go uwielbiają, inni wręcz przeciwnie - uważają za toporny w porównaniu z takim chociażby Street Fighterem.

No i w żadnej innej grze nie zobaczysz pojedynków typu "Terminator vs. Robocop", albo "Jocker vs. Spawn" ;).

,,Mortalowy system walki" - i to mi potrzeba. Możliwe, że zdecyduję się na kupno "11tki" z tej serii na ,,piąteczkę", skoro używane chodzą po 180zł, a może i taniej. Cóż, dobrze wiedzieć, jak siedzi w gustach fanów ta gra - a zdaje się to być mocno samozależny tytuł bijatykowy, mocno odrębny. Myślę, że, jak już zacznę zagłębiać się w najnowszą odsłonę Mortal Kombat na Ps5, nie będę żądał chorobowego z powodu brutalności w grze fizycznych ,,efektów", które są tu powyżej granicy smaku, haftowane krwią i wnętrzościami. Bo ponoć takiego właśnie zwolnienia, czy konsultacji psychiatrycznej potrzebował jeden z programistów modelujących jakiś aspekt graficzny "Mortal Kombat 11"... Mein Gott!

Mam nadzieję, że ,,11tka" mnie nie zawiedzie. "Injustice" natomiast w części pierwszej i drugiej, oprócz swej w miarę dobrej geekowskiej fabuły (w końcu jest to komiksowe Unwiersum) nic innego w tej serii mi nie podeszło. Postacie z obu tytułów (w drugim było zdecydowanie lepiej) graficznie prezentowały się zbyt ubogo: były mocno kanciaste, krawędziste, sztuczne i papierowe - nic się tu nie wyróżniało - jakby brakowało im poligonów i odpowiedniego wyprofilowania.

Zresztą czas pokaże, jak to będzie z tym "Mortal Kombat 11" na Ps5; Wyobraźcie sobie to: T-800 vs John Rambo... O ja cię... geekspazm, a na Ps5 i 65-calowym OLEDzie... geekspazm do tego stopnia aż zapadnę się fizycznie w sobie, wytwarzając czarną dziurę z eksplozji pozytywnych wrażeń! Ha!  ;)
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Guru_Komiksu w Śr, 16 Grudzień 2020, 10:36:57
Polecam Streets of Rage 4 - udany powrót marki. Krótkie, ale intensywne doznanie. Dostępne w ramach Xbox Game Pass.
Tytuł: Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
Wiadomość wysłana przez: Michael_Korvac w Śr, 16 Grudzień 2020, 16:58:42
Za tak późny ,,orient" mego fanowskiego zainteresowania w kwestii wszystkich grywalnych postaci dostępnych w "Mortal Kombat 11: Ultimate Edition", należy mi się lekka nagana. Jednak, jak to się mówi ,,lepiej później niż wcale"; dobrze, że w porę zauważyłem na Youtube'ach krótkie intro, przedstawiające najważniejsze, ba o demiurgicznym dla idei Unwiersum Mortal Kombat znaczeniu, sylwetki mistrzów sztuk walki - sylwetki, którymi w ,,11-tce" będzie mógł poruszać się każdy, kto chwyci za pady lub klawiaturę i myszkę w tej grze. NetherRealm Studios wykonywało kawał okropnie ciężkiej, wręcz mitycznie tytanicznej, ale jakże efektywnej pracy, dając nam w "Mortal Kombat 11", sami zobaczcie na filmiku poniżej, niesamowicie przejrzysty system walki i fizyczność gry, także fotorealistyczność zadawanych ciosów... i tego, co potem dzieje się z ciałem ,,nieszczęśnika potraktowanego solidnym fatality przez naszą postać" - bo ów efekt wraz z dokładnym oddaniem brutalnej anatomii walk przerósł najśmielsze oczekiwania! Programiści, graficy, designerzy z "NetherRealm" musieli sporo ,,polerować" grę; w Studiu crunchowano porządnie, aby dać społeczności gamerów nie tylko postacie z klasycznej odsłony filmu "Mortal Kombat", ale w ogóle całą grę z środowiskiem funkcjonującym tak jak należy.



P.S. Jak pisałem w postach nieco wyżej, po prostu muszę w to bijatykowe cudeńko zagrać, na Ps5 (Jak w końcu będę miał ją na swoich włościach!) I to na opcji wydania płyty gry na najnowszą konsolę PlayStation! ASAP... Can't wait, must see, must play!