Autor Wątek: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)  (Przeczytany 4987 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lou

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #30 dnia: Nd, 25 Sierpień 2019, 13:08:44 »
No nie wiem. Jakoś Terminator i Joker mi w MK nie pasują. Są zbyt softowi na tę serię. Szczególnie Joker.
Never trust the friendly ones.
Yuri Daily

Offline gashu

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #31 dnia: Pn, 26 Sierpień 2019, 13:28:05 »
Odnośnie uniwersum terminatora - zdecydowanie lepszym wyborem (choć zapewne mniej medialnym) byłby Robert Patrick, czyli filmowy T-1000 8).

Offline Antari

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #32 dnia: Pn, 09 Marzec 2020, 18:17:06 »

Spawn. Postarali się tym razem :D

Offline Michael_Korvac

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #33 dnia: Cz, 03 Grudzień 2020, 13:51:59 »
W oczekiwaniu na ,,dostarczenie" mi mojej zamówionej w Pre-orderze konsoli nextgenowej Ps5 (może jak osiwieję, zdziadzieję i będę zbierał się na tamten świat - wtedy to nastąpi, krucafuks), postanowiłem pozbierać co nieco informacji na temat pudełkowych wydań growych na nową konsolę od Sony. Sporo się dowiedziałem w tej kwestii, nabywszy konkretnej dla moich potrzeb ,, tajemnej" geekowskiej wiedzy. I tak, na naszym rodzimym rynku growym Ps5, oprócz klasycznych już ,,Spider-Manów, Assassynków, Demon's Soulsów itp. itd. - które są pewnymi dla mnie pozycjami, zainteresowała mnie również Edycja Ultimate "Mortal Kombat 11", która na ,,piąteczkę" dostępna jest w opcji z polskimi napisami. I nie ukrywam, że szukam typowej rozwałkowej bijatyki, ,,dopieszczonej" płynnie przygotowanymi, z odpowiednim detalem i zachowaną ostrością i intensywnością sylwetek postaci przy sekwencjach zadawania ciosów, wizualizacjami. I liczę na to, że tak mocno przygotowana jest ta edycja "Mortal Kombat" na Ps5. Stąd też do Was pytanie, forumowicze, mamy wśród nas kogoś doświadczonego z tym tytułem - czy to na PS4, czy na Ps5; w szczególności na tą drugą platformę?  ;)

Offline gashu

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #34 dnia: Cz, 03 Grudzień 2020, 15:10:23 »
Spędziłem swego czasu całkiem sporą ilość godzin przy MK11 (i okazjonalnie cały czas to niego powracam).
Jak dla mnie to bez wątpienia najlepsza bijatyka 2D odchodzącej generacji, przy okazji bijąca konkurentów ilością kontentu dostępnego dla pojedynczego gracza. Czego tu nie ma? Kilka różnych trybów pojedynków, rozbudowana kampani fabularna, możliwość prostego "programowania" swojego AI i wystawiania go do walki z innymi, duża ilość postaci (część niestety za dodatkową $$$), zbieractwo przedmiotów, przebieranki i inne duperele.

System walki jest natomiast... mortalowy :). Niektórzy go uwielbiają, inni wręcz przeciwnie - uważają za toporny w porównaniu z takim chociażby Street Fighterem.

No i w żadnej innej grze nie zobaczysz pojedynków typu "Terminator vs. Robocop", albo "Jocker vs. Spawn" ;).

Offline Michael_Korvac

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #35 dnia: Cz, 03 Grudzień 2020, 19:23:56 »

System walki jest natomiast... mortalowy :). Niektórzy go uwielbiają, inni wręcz przeciwnie - uważają za toporny w porównaniu z takim chociażby Street Fighterem.

No i w żadnej innej grze nie zobaczysz pojedynków typu "Terminator vs. Robocop", albo "Jocker vs. Spawn" ;).

,,Mortalowy system walki" - i to mi potrzeba. Możliwe, że zdecyduję się na kupno "11tki" z tej serii na ,,piąteczkę", skoro używane chodzą po 180zł, a może i taniej. Cóż, dobrze wiedzieć, jak siedzi w gustach fanów ta gra - a zdaje się to być mocno samozależny tytuł bijatykowy, mocno odrębny. Myślę, że, jak już zacznę zagłębiać się w najnowszą odsłonę Mortal Kombat na Ps5, nie będę żądał chorobowego z powodu brutalności w grze fizycznych ,,efektów", które są tu powyżej granicy smaku, haftowane krwią i wnętrzościami. Bo ponoć takiego właśnie zwolnienia, czy konsultacji psychiatrycznej potrzebował jeden z programistów modelujących jakiś aspekt graficzny "Mortal Kombat 11"... Mein Gott!

Mam nadzieję, że ,,11tka" mnie nie zawiedzie. "Injustice" natomiast w części pierwszej i drugiej, oprócz swej w miarę dobrej geekowskiej fabuły (w końcu jest to komiksowe Unwiersum) nic innego w tej serii mi nie podeszło. Postacie z obu tytułów (w drugim było zdecydowanie lepiej) graficznie prezentowały się zbyt ubogo: były mocno kanciaste, krawędziste, sztuczne i papierowe - nic się tu nie wyróżniało - jakby brakowało im poligonów i odpowiedniego wyprofilowania.

Zresztą czas pokaże, jak to będzie z tym "Mortal Kombat 11" na Ps5; Wyobraźcie sobie to: T-800 vs John Rambo... O ja cię... geekspazm, a na Ps5 i 65-calowym OLEDzie... geekspazm do tego stopnia aż zapadnę się fizycznie w sobie, wytwarzając czarną dziurę z eksplozji pozytywnych wrażeń! Ha!  ;)

Offline Guru_Komiksu

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #36 dnia: Śr, 16 Grudzień 2020, 10:36:57 »
Polecam Streets of Rage 4 - udany powrót marki. Krótkie, ale intensywne doznanie. Dostępne w ramach Xbox Game Pass.

Offline Michael_Korvac

Odp: Klasyczne Bijatyki (Mortal Kombat, Tekken, Injustice, Street fighter, i inne)
« Odpowiedź #37 dnia: Śr, 16 Grudzień 2020, 16:58:42 »
Za tak późny ,,orient" mego fanowskiego zainteresowania w kwestii wszystkich grywalnych postaci dostępnych w "Mortal Kombat 11: Ultimate Edition", należy mi się lekka nagana. Jednak, jak to się mówi ,,lepiej później niż wcale"; dobrze, że w porę zauważyłem na Youtube'ach krótkie intro, przedstawiające najważniejsze, ba o demiurgicznym dla idei Unwiersum Mortal Kombat znaczeniu, sylwetki mistrzów sztuk walki - sylwetki, którymi w ,,11-tce" będzie mógł poruszać się każdy, kto chwyci za pady lub klawiaturę i myszkę w tej grze. NetherRealm Studios wykonywało kawał okropnie ciężkiej, wręcz mitycznie tytanicznej, ale jakże efektywnej pracy, dając nam w "Mortal Kombat 11", sami zobaczcie na filmiku poniżej, niesamowicie przejrzysty system walki i fizyczność gry, także fotorealistyczność zadawanych ciosów... i tego, co potem dzieje się z ciałem ,,nieszczęśnika potraktowanego solidnym fatality przez naszą postać" - bo ów efekt wraz z dokładnym oddaniem brutalnej anatomii walk przerósł najśmielsze oczekiwania! Programiści, graficy, designerzy z "NetherRealm" musieli sporo ,,polerować" grę; w Studiu crunchowano porządnie, aby dać społeczności gamerów nie tylko postacie z klasycznej odsłony filmu "Mortal Kombat", ale w ogóle całą grę z środowiskiem funkcjonującym tak jak należy.



P.S. Jak pisałem w postach nieco wyżej, po prostu muszę w to bijatykowe cudeńko zagrać, na Ps5 (Jak w końcu będę miał ją na swoich włościach!) I to na opcji wydania płyty gry na najnowszą konsolę PlayStation! ASAP... Can't wait, must see, must play!