Pozostałe > Gry wideo

Gry na podstawie komiksów - zapowiedzi

<< < (2/2)

Michael_Korvac:


Dopełniło się to, co swego czasu w świecie gier video zapowiadano. Nikt nie pomyślał, że produkcja "Marvel's Avengers" od "Square Enix", z fazy czystych spekulacji przejdzie w faktyczny proces realizacji. Tak na dobre, to nikt nie wie, jaka będzie mechanika i rozgrywka tej gry. Czy będzie to tryb Battle Royale, z ogromnym otwartym światem, w tym dostępem do nowych, implementowanych i aktualizowanych map - obszarów znanych z filmów adaptujących komiksowe Uniwersa i z komiksów, gdzie podstawa do gry będzie dostępna za darmo, a mikropłatności pomogą nam cieszyć w odpowiednim stopniu z rozrywki? Czy jednak "Square Enix", który stworzył dla fanów genialne Uniwersum Tomb Raidera, zdecyduje się na tryb gry podobny do "Star Wars: Battlefront", z porządną rozgrywką Multiplayer i, z niestety, nietanimi DLC-kami najróżniejszego sortu. A może ,,korpo" świata gier zaryzykuje i wykreuje dla entuzjastów gier z wątkami superbohaterskimi, coś nad czym pracowano od dawna, coś o czym nikt z "Square Enix" nie mógł mówić, tak jak nikt z aktorów i załogi pracującej nad "Avengers: Endgame" nie mógł zbytnio czegokolwiek i jakkolwiek zdradzać o tym filmie. Za tak trzymaną tajemnicą firmy odpowiedzialnej za "Tomb Raidera", niczym za jakimś sekretnym oknem, mogłaby kryć się gra bardzo podobna w każdym aspekcie wizualizacyjnym: płynność grafiki, immersja, renderowanie, fizyka gry, w tym fizyka ruchu postaci, oraz aspekcie trybu i formy rozgrywki, do "Marvel's Spider-Man" od "Insomniac Games". Ponoć 11 czerwca, na Targach E3, na swoim panelu pokazowym "Square Enix" uchyli rąbka tajemnicy odnośnie "Marvel's Avengers". ;D ;D

Michael_Korvac:
Całkowita immersja, zrównanie się wirtualnej rzeczywistości z światem, w którym jesteśmy ,,zanurzeni" na co dzień. Zatarcie granic. "Marvel Studios' Avengers: Damage Control" oferuje nam tego typu niewiarygodnie immersyjne doznania. Doświadczenie każdego zaimplementowanego paska kodu źródłowego tej gry, w opcji wirtualnej, jest niezaprzeczalnie niemożliwe do ogarnięcia. Pykaniem w jakąś tam gierkę na konsolę to nie jest. To próbka nowej generacji gier video, która za kilka - kilkanaście lat wyprze tradycyjną rozrywkę gamingową, jaką mamy dziś. "Damage Control", choć to fantastyka, nie osiągnęło jeszcze poziomu OASIS z "Ready Player One", hollywoodzkiego klasyku ostatnich lat od Spielberga. Grę od Marvela można porównać do doświadczenia wniknięcia w kod źródłowy samej gry, jakby pływało się w macierzy stworzonej w każdym punkcie, każdej płaszczyźnie z kodu źródłowego - kodu, który jest wszędzie... Nie wiem do końca, jak będzie z dostępnością na Ps4, i inne platformy, tej ciekawie zapowiadającej się, chyba krótkiej ale za to dynamicznej gry w rzeczywistości VR. Marzę o jej wyłączności na Ps4, ale pewne podejrzenia skłaniają mnie do stwierdzenia, że "Marvel Studios Avengers: Damage Control" zawita na każdej możliwej opcji, do której dołączyć będzie można Google VR i specjalną kamerę...

A Wy, co sądzicie o tej produkcji?
//www.youtube.com/watch?v=pWi-Qtw5 RBU

Szekak:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!

Michael_Korvac:

Na komiksowe świętości, na geekowską-gamerowskiej credo! Jeśli "Batman: Gotham Knights" zadebiutuje na growym rynku w pierwszym kwartale (możliwy styczeń) 2021 roku, całkiem możliwe, że zakup platformy konsolowej Ps5, w moim przypadku, znacznie przyspieszy, ba, motywując mnie nawet do premierowego bądź świeżo po premierowego sięgnięcia po ten sprzęt. Wiele polskich portali internetowych, o szerokiej tematyce popkulturowej, podaje podobne informacje na temat tego jaką będzie produkcją, i co sobą zaprezentuje, gra adaptująca realia komiksowego Uniwersum DC, "Batman: Gotham Knights". Oto i one:

* W grze wcielimy się w kilka postaci: Batman, Nightwing, Robin (Damian Wayne) i Batwoman. Do zamówień przedpremierowych dodawana będzie jeszcze Harley Quinn;
pomiędzy poszczególnymi postaciami przełączymy się w dowolnym momencie, podobnie jak to było w "Grand Theft Auto V".

* Przeciwnikiem bohaterów / protagonistów, w których się wcielimy będzie Trybunał Sów.

* Gotham City ma być dużym i otwartym miastem, które zwiedzimy swobodnie. Miasto podzielone jest na kilkanaście dzielnic kontrolowanych przez Szpony. Neutralizacja naczelnika dzielnicy oznacza profity dla bohatera (ulepszenia, gadżety, itp).

P. S. Moje osobiste doświadczenie jako konsolowego gracza - choć nie jestem ,,nie wiadomo jakim zapaleńcem" - podpowiada mi, że "Batman: Gotham Knights" będzie bardziej grywalną, skonkretyzowaną, stabliniejszą fabularnie i ciekawszą pozycją grową niżeli zapowiadany "Suicide Squad: Kill the Justice League". Boooooooooyaaah! Na na na na na na na na... Batman!  8)

gashu:
Zapowiedź nowego growego Asteriksa, tym razem w formie chodzonege beat'em upa:

//www.youtube.com/watch?v=oj63PmB7F7A

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej