Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 37205 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline death_bird

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #225 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 10:39:04 »
Tak właśnie uważam - że nie skończyłoby się to finansową tragedią.
Uważam, że konsekwencje wydania na takim etapie na jakim została wydana były/są gorsze.
Jakimś tam rozwiązaniem mogło być wydanie na PC z opóźnieniem terminu wersji na konsole.

Przy czym żeby sprawa była jasna - patrząc po tym co się dzisiaj dzieje można domniemywać, że sprzedaż musi dobrze wyglądać. Pytanie czy wyniki zostaną podane dzisiaj czy jutro.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline Szekak

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #226 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 10:45:56 »
Ok, ja uwazam inaczej, powiedz jeszcze jakie masz do czynienia z ta spolka skoro sie tym chwalisz sugerujac, ze jestes wtajemniczony. :)
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline death_bird

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #227 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 10:54:26 »
Nie "chwalę się" tylko stwierdzam fakt. I nie jestem wtajemniczony w sensie bycia "insiderem". Po prostu przez te kilka lat trzymałem ich akcje. A jeżeli analizujesz przez taki okres sytuację w miarę na bieżąco to idzie zauważyć pewne mechanizmy.
Na tej podstawie uważam, że kolejne przesunięcie byłoby mniej szkodliwe niż to co dzieje się teraz.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline Frank_C

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #228 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 11:05:02 »
Ok, ja uwazam inaczej, powiedz jeszcze jakie masz do czynienia z ta spolka skoro sie tym chwalisz sugerujac, ze jestes wtajemniczony. :)
A co by sie miało zlego stać. Gracze na pieca dostali by grę dopracowaną i narobili by smaka tym na konsolę, a ci na konsolę dostali by grę jakieś pół roku później i by w ramach rekompensaty za czekanie dostali jakąś ekskluzywną zawartość dostępną tylko na konsole.

Offline Szekak

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #229 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 11:10:26 »
Juz mowilem co by mialo sie stac - masowe odwolywanie pre-orderow i calkowity spadek hype'u ktory zaczal juz powolutku spadac po ostatnim przelozeniu premiery o miesiac, choc wciaz byl ogromny, do tego gra wyszla przed swietami, sam dostalem juz od dziewczyny na gwiazdke miedzy innymi gadzety z Cyberpunka, to najwlepszy okres na wypuszczenie megahitu nadchodzacego od kilku lat i gry ktora kosztowala setki milionow. Przelozenie o kila miesiecy byloby gorsza decyzja z punktu widzenia finansowego niz wydanie teraz w takiej formie na wszystkie konsole. A tak gra wyszla, zebrala na PC rewelacyjne noty mimo bugow, sprzedaje sie na PC rewelacyjnie, latki sa w drodze, czesc ludzi pojeczy, znaczna czesc kupi, bugi przeboleje, albo poczeka, hajs sie po prostu mimo wszystko zgadza. Nie zgadza sie tak jak by sie zgadzal bez tych problemow, ale w sytuacji w ktorej postawilo sie CDP zgadza sie najbardziej jak sie zgadzac mogl.



death_bird - Ok, czyli wychodzi na to, ze mam wieksze do czynienia z nimi niz ty, a wiec idac za twoim tropem nasze spekulacje w tym momencie wydaja sie jeszcze mniej rownowazne niz wydawaly sie wczesniej.


Ok, mi starczy na dzisiaj polemiki o CP, milego dnia panowie. :)
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline Frank_C

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #230 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 11:53:17 »
A to teraz spadku hypu nie ma? Masz grę, która w obecnej postaci nie powinna widzieć światła dziennego, sony wycofuje grę z swojego sklepu on-line, co jest sytuacją bezprecedensową, wpadki pr-owe, z każdym dniem okazuje się, że ta gra ma więcej bugów niż CDP jest wstanie wypuścić patchy. A wydaje mi sie, że najlepsze jeszcze przed nami.
Z drugiej strony może wreszcie ludzie się nauczą, że czegoś takiego jak gry komputerowe nie kupuje się w przedsprzedaży.

Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #231 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 11:54:04 »
Nie nauczą się.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Michael_Korvac

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #232 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 19:20:42 »

Hed, jak to Hed - jak na jego styl i podejście m.in. do tego czym i dlaczego są gry video - dość ciekawie i z nutką krzykliwie ironicznego humoru zaprezentował fanowskiej gawiedzi, na kanale Youtube "tvgry", materiał o glitchach (niestety rażących w opór błędach!) z polskiej superprodukcji growej "Cyberpunk 2077". Jak widać z filmiku powyżej, stety czy niestety, w materii ,,popsucia się rusztowania kodu źródłowego" tej gry, jest się nad czym zastanawiać. I chyba faktycznie poczekam na wydanie pudełkowe Cybera przeznaczone pod zapis na Ps5! Czego bym nie wymajstrował, co bym nie pomyślał, nie mogę przewidzieć jaka przyszłość czeka "Cyberpunk 2077" - w ujęciu tytułu na wszystkie platformy gamingowe; także za ,,Chiny Ludowe" nie wiadomo - można snuć tylko domysły - jakie panują obecnie nastroje ,,głęboko inside" w strukturach firmy "CD Projekt RED", po tym jakie szambo, pomyje etc. z całego świata wylały się na tę produkcję.

I byłbym zapomniał:
Tak, rozumiem (i napiszę to z dużych liter), że WYŻEJ WIDOCZNE, I TO TAK WYRAŹNIE, UJĘCIA Z ZAPISÓW "CYBERPUNK 2077" SĄ CZĘŚCIOWO ,,WYRWANE Z KONTEKSTU". Jest jedno ale: tak potężnych, będących skiełbaszeniem całego kodu i struktury gry po całości multum rodzaju glitchy w grze video, jeszcze w swym życiu nie widziałem, mimo iż sam takowych  błędów podczas ogrywania różnych gier - czy to na PC, czy na platformach konsolowych - w swym gamingowym doświadczeniu nie widziałem... a widziałem wiele paskudztwa.

Jak kiedyś pisałem na tym forum, tak podtrzymuję to stanowisko i dziś, nawet mimo tego, co napisałem powyżej: ,,wierzę, że jakoś Cyberpunk 2077 wybroni się z bigosu, który sam sobie naważył" i w niedalekiej przyszłości stanie się wyjątkowo dobrą grą na różne platformy growe.

sum41

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #233 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 20:38:57 »
"
Cyberpunk 2077 – gracze rozczarowani, że nie mogą kontynuować gry po otrzymaniu zwrotu pieniędzy!
Autor: Adrian Jamróg 22 grudnia 2020
CD Projekt Red zaoferował zwrot gry z możliwością odzyskania wszelkich środków, jakie na nią wydaliśmy, co powoduje spore zamieszanie wśród niektórych graczy.

Zarówno sklepy internetowe Microsoft, jak i Sony oferują pełen zwrot pieniędzy za Cyberpunka 2077, ale oczywiście doprowadzi to do usunięcia gry z konsoli użytkownika. Niektórzy tego nie pojmują i nadal chcą grać po otrzymaniu refundacji. Gdyby tak było, każdy mógłby po prostu złożyć oświadczenie, niezależnie od tego, czy jest zadowolony z końcowego produktu, odzyskać pieniądze i dalej cieszyć się rozgrywką."

:)

Offline Szekak

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #234 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 21:45:44 »
Cdp potwierdizlo oficjalnie, ze poszlo ponad 13 milionow kopii gry po uwzglednieniu zwrotow itp. Co jest mega dobrym wynikiem. Wniosek? Psy szczekaja, karawana jedzie dalej. Jest to potiwerdzenie tego, ze cdp podjelo sluszna decyzje o premierze z punktu widzenia finansowego.
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline death_bird

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #235 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 22:45:43 »
Wynik jest tak 50/50. Raz, że szacunki to jakieś 16 milionów do końca roku, dwa - podali wynik na dzień 20.12. Zwroty były do 21.12 i pewnie sporo ludzi grało do samego końca zanim grę oddali. Także tutaj jest pewien zabieg marketingowy i swoisty haczyk.
Jeżeli do końca roku (uwzględniając wszystkie potencjalne zwroty) dobiją do tych 16 milionów (co nie jest niemożliwe) to wtedy wynik będzie można uznać za umiarkowany - bo z jednej strony "jedynie" mieszczący się w wyliczeniach a z drugiej bo pomimo wpadek i krytyki - sukces.
Pytanie kiedy ponownie ruszą konsole.
Przy czym ciekawostka: zwiększyła się nieco pozycja grających na krótko. W tym momencie cztery instytucje będące ponad progiem mają nieco powyżej 3% papieru na krótkiej sprzedaży. Pytanie ile jest takich pod progiem.
Sam jestem ciekaw co będzie się jutro działo.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #236 dnia: Wt, 22 Grudzień 2020, 23:26:55 »
Nie wiem czy w dłuższej perspektywie to się opłaci, przy kolejnej grze już takiego hype'u nie będzie, chociaż z drugiej strony ludzie szybko zapominają.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Użytkownik usunięty53490

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #237 dnia: Śr, 23 Grudzień 2020, 00:02:44 »


death_bird - Ok, czyli wychodzi na to, ze mam wieksze do czynienia z nimi niz ty, a wiec idac za twoim tropem nasze spekulacje w tym momencie wydaja sie jeszcze mniej rownowazne niz wydawaly sie wczesniej.


A ty jakie masz do czynienia z tą spółką?

Offline komiksowe_warianty

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #238 dnia: Śr, 23 Grudzień 2020, 11:29:20 »
Za mną 60h rozgrywki, jakaś część fabuły (skupiam się bardziej na "aktywnościach" pobocznych) i w końcu mam wyrobione zdanie na temat tej produkcji. Jest to jedna, wielka wydmuszka, w której miało być wszystko, a jest mało co. Powtarzalne, nudne poboczne aktywności, brak zaawansowanej fizyki i AI tłumu, brak fizyki przedmiotów, mnóstwo niedoróbek graficznych (gram na maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1080p, FPSy od 60 do 75 FPS), skopany system jazdy (tak, wiem, że to nie symulator, ale szanujmy się), ogromna ilość glitchy, bugowanie się misji (brak możliwości ich ukończenia), tragiczny balans ekonomii (albo glitchujesz hajs, albo zapomnij o fajnych itemach), skopany balans poziomów trudności (albo jesteś killerem madafaką, albo killerem madafaką, którego zabija jeden strzał). Aktualnie jest to półprodukt, który bez wprowadzenia wszystkich obiecanych rozwiązań jest tylko zwykłym średniakiem, który nie dorównuje grom sprzed 2 lat (np. taki RDR 2). Jeżeli CDR nie da graczom tego, co obiecywali (system kwaśnych deszczy, zaawansowane AI tłumu, fizyka wody, zniszczalność otoczenia), to żadne patche umożliwiające tylko rozgrywkę bez ciągłego wkurzania się, nie zrobią z tej gry nic ponad marketingowe "dzieło", które naprawdę oferuje średni gameplay. Jest to największy zawód z jakim miałem do czynienia w mojej gamingowej aktywności. Miał być to rewolucyjny nextgen :(
« Ostatnia zmiana: Śr, 23 Grudzień 2020, 11:33:54 wysłana przez komiksowe_warianty »

Hugo

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #239 dnia: Śr, 23 Grudzień 2020, 13:32:43 »
Za mną 60h rozgrywki, jakaś część fabuły (skupiam się bardziej na "aktywnościach" pobocznych) i w końcu mam wyrobione zdanie na temat tej produkcji. Jest to jedna, wielka wydmuszka, w której miało być wszystko, a jest mało co. Powtarzalne, nudne poboczne aktywności, brak zaawansowanej fizyki i AI tłumu, brak fizyki przedmiotów, mnóstwo niedoróbek graficznych (gram na maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1080p, FPSy od 60 do 75 FPS), skopany system jazdy (tak, wiem, że to nie symulator, ale szanujmy się), ogromna ilość glitchy, bugowanie się misji (brak możliwości ich ukończenia), tragiczny balans ekonomii (albo glitchujesz hajs, albo zapomnij o fajnych itemach), skopany balans poziomów trudności (albo jesteś killerem madafaką, albo killerem madafaką, którego zabija jeden strzał). Aktualnie jest to półprodukt, który bez wprowadzenia wszystkich obiecanych rozwiązań jest tylko zwykłym średniakiem, który nie dorównuje grom sprzed 2 lat (np. taki RDR 2). Jeżeli CDR nie da graczom tego, co obiecywali (system kwaśnych deszczy, zaawansowane AI tłumu, fizyka wody, zniszczalność otoczenia), to żadne patche umożliwiające tylko rozgrywkę bez ciągłego wkurzania się, nie zrobią z tej gry nic ponad marketingowe "dzieło", które naprawdę oferuje średni gameplay. Jest to największy zawód z jakim miałem do czynienia w mojej gamingowej aktywności. Miał być to rewolucyjny nextgen :(


Moje przeczucia co do tego , że gra okaże się porażką okazały się słuszne. Dlatego nigdy nie kupuję gier w preorderach - przede wszystkim z uwagi na ceny, które stopniowo obniżają się. Już nawet pomijam fakt tego, że to wszystko będzie dostępne na Allegro za 15-20zł, a konsole za 599zl z zestawem bajerów w Lidlu, kiedy rynek się nasyci do obrzydliwisci.
Nie widzę też powodu, by przepłacać za sprzęt 100-150%, tylko dlatego, bo sąsiad kupił. W tym wszystkim okazuje się, że najważniejszy jest spokój i cierpliwośc.