Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 37741 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline death_bird

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #120 dnia: Nd, 13 Grudzień 2020, 22:00:44 »
No dobra. Ale czy w przypadku jakiejkolwiek innej gry SONY wydawało taki komunikat?

https://www.forbes.com/sites/erikkain/2020/12/13/sony-is-offering-cyberpunk-2077-refunds-for-ps4-and-ps5-after-gamers-cry-foul/

Bo wychodzi jednak na to, że o ile PC jest ok i być może "nowsze" konsole też to jednak kwestia starszego sprzętu została cokolwiek zepsuta.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline Leyek

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #121 dnia: Nd, 13 Grudzień 2020, 23:51:27 »
PS4 a PS4 Pro to praktycznie 2 różne generacje sprzętu. Podobnie w przypadku Xbox One vs Xbox One S. Zarówno w przypadku PS4 Pro jak i Xbox One S, gra trzyma stabilne 30fps w większości przypadków i gra jest jak najbardziej grywalna. Jasne w określonych sytuacjach spada poniżej tego wyniku co nie zmienia faktu, że dalej jest w pełni grywalna.

Tylko w ramach sprostowania odpowiednikiem PS4 Pro jest Xbox One X.
Xbox One S to jest minimalnie (parę procent) podrasowany i zmniejszony bazowy Xbox One.

Nie wiem kto w MS odpowiada za nazwy produktów, ale narobili bajzlu gorszego niż Nintendo z Wii i WiiU. A teraz jeszcze dodali Series S i Series X ;)

Całość wygląda mniej  więcej tak czasowo i mocowo (w nawiasach teraflopy mocy graficznej -  piszę z głowy więc mogą być minimalne przekłamania):
XO (1,2 TF), XOS (1,4 TF), XOX (6 TF)   >>>> nowa generacja: XSS (ok. 6 TF podobnie jak XOX, ale niby ma być mocniejszy), XSX (12 TF).

Dla Playstation to wygląda prościej i przejrzyście pod względem nazewnictwa:
PS4 (1,9 TF), PS4 Pro (4,5 TF)  >>>>>> PS5 (ok. 10 TF).
« Ostatnia zmiana: Nd, 13 Grudzień 2020, 23:53:42 wysłana przez Leyek »

Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #122 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 11:03:00 »
Twój komiks jest lepszy niż mój

Michael_Korvac

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #123 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 11:28:55 »
Pamiętam recenzje, które były pisane przez fanów rozpływających się nad geniuszem tych tytułów. Bez pieprzenia o oszustwach, wypuszczaniu bubli i odprawiania modlitw do 60 fpsów i 4K.

Niedługo gracze, recenzenci i testerzy gier video na wszystkie platformy do obsługi gier video bez wyjątku, będą peany prawić w kierunku jakości growego obrazu 4K ze standardowymi 60-120 FPS, z super płynną ostrością szczegółów grafiki i głębi kolorów przy dynamicznej pracy kamery i intensywnym generowaniu rzeczywistości przez silnik gry.

I tu "Antari" twoja opinia soczyście wręcz ujęła w punkt, to, co stało się największą ,,chorą bolączką i bólem mózgu" jakiejś części graczy, a raczej rzekłbym ,,gamerów", co i ja troszku wyżej podsumowałem. I tak, dochodzę do niepokojącego wniosku, że gracze ostatnimi laty zaczynają przejawiać jakąś obsesję, chorą pasję nie do samej gry - nie do tego czym dany tytuł jest dla szerokiej branży gier video, czym się on charakteryzuje, co i jak opowiada, lecz do stricte fizycznej jakości jej obrazu i dźwięku; wszystkiego musi być do przesytu ,,naj" - najwięcej, najlepiej, najmocniej.

Tymczasem, co ciekawe, "Cyberpunk 2077" zaczyna ,,przeżywać" wzloty dziwnej popularności: na youtube'ach pojawiają się filmiki pokroju ,,co w Cyberpunk 2077 poszło źle, co mogło pójść lepiej",  ,,top 10 gliczy" etc. Rozumiem, że nasz rodzimy Cyber według dużej części społeczności graczy nie został w 100% ,,po godzinach scrunchowany", ot domknięty na ostatni guzik, tak jak należy. Za dużo coś tego jadu się sączy, na najnowszy produkt ,,Redów"; fani sami szkodzą grze, jej twórcom i graczom. Zastanawiałem się - choć trochę głupia jak na fakt, jaką firmą jest"CD Projekt RED" jest to myśl - czy Redzi nie mogliby założyć jakiejś pobocznej platformy crowdfundingowej, na którą sympatycy licznych produkcji tego Studia mogliby wpłacać określone przez siebie datki na rozwój / rozbudowę ściśle określonego projektu: skoro gracze narzekają... niech sami zapłacą za ,,łatanie" błędów kodu gry, za rozszerzenia grafiki czy w formie dodatkowych postaci, broni, ulepszeń, dwóch czy trzech DLC-ków. I mimo iż pomysł ten wydaje się być ,,oderwany od reszty", to nie byłoby to złe dla "Cyberpunk 2077" rozwiązanie. Sama gra jest ogromna; to gigantyczne przedsięwzięcie, na które nie wystarczyłoby: na rozbudowanie gry, poprawienie jej funkcjonowania etc., kilka milionów złotych, jak miało to miejsce w przypadku "Pillars of Eternity" i zbiórki pieniędzy dla tego oseska "Obsidian Entertainment" z Kickstartera (jest to ciekawa historia, z którą polecam się zapoznać w "Krew, pot i piksele" - publikacji J.Schreiera).

Offline Antari

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #124 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 12:02:10 »
To jest akurat proste. Lepiej sprzedają się materiały promujące porażki, tragedie i klęski - w skrócie złe newsy, niż te dobre.

Nikt nie chce czytać jak to się Redom udało, jak gra jest wspaniała. Wszyscy chcą czytać jaką to spektakularną porażkę odnieśli, jaka gra jest słaba i niedopracowana. Wystarczy drobna iskierka w postaci gorszego działania na najstarszych sprzętach poprzedniej generacji. Reszta to kwestia interpretacji.

Offline Cringer

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #125 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 13:01:11 »
Nikt nie chce czytać jak to się Redom udało, jak gra jest wspaniała. Wszyscy chcą czytać jaką to spektakularną porażkę odnieśli, jaka gra jest słaba i niedopracowana.
No nie wiem. Akurat CDPR miał spory kredyt zaufania wśród graczy. To nie było EA ani Bethesda, gdzie rzeczywiście masę osób tych film nie cierpi i czeka na ich kolejną porażkę. CDPR to była klasa sama w sobie a do tego takie growe ziomeczki. Tyle że była. Co prawda może za 6 miesięcy a może za rok, gdy grę się spaczuje, wyda fajne i tanie DLC, stara generacja konsol odejdzie w zapomnienie, marka się odbuduje. Wiedźmin 3 też miał na starcie problemy. Tu moi zdaniem kluczem będzie fakt że nie wypuszczają co roku kolejnych gier, tym bardziej kolejnych gier z babolami ale wydają je raz, na dobrych kilka lat.
No chyba że stwierdzą, tak jak kiedyś WB Montreal, że nie mają zamiaru już naprawiać błędów Arkham Origins bo wolą pracować na DLC do gry :)


Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #126 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 13:12:39 »
Nie wiem kto te gry kupuje na premierę, ja od ładnych paru lat w nic nie grałem, ale widzę, że to się nic nie zmienia, od roku albo dwóch po premierze można normalnie grać po wydaniu nastu łat.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Voitas

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #127 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 13:42:05 »
Ja mam kupkę wstydu gier do ogrania, dlatego nie spieszy mi się z premierami. Ostatnio kupiłem na PS4 3 gry, nówki w foliach, GoW, Uncharted 4 i Horizon, po 40 zł za sztukę. Tak mogę kupować ;)

Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #128 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 13:50:48 »
A teraz to w ogóle głupio jest, bo jak zrobią grę to powycinają wątki fabularne i później to opychają za dodatkowy (DLC) hajs a ludzie kupują więc, w sumie im się nie dziwie, że tak robią. Znaczy kiedyś tak było, ale podejrzewam, że teraz jest jeszcze gorzej.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Voitas

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #129 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 13:54:04 »
No dlatego jak poczekasz trochę z kupowaniem gry, to w niskiej cenie dostajesz często wersję już z wszystkimi DLC. Po prostu nie ma się co spieszyć ;]

Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #130 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 14:07:26 »
I połatają, taką jaką powinieneś dostać na premierę, a nie wersje beta :)
« Ostatnia zmiana: Pn, 14 Grudzień 2020, 14:31:45 wysłana przez xanar »
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Cypher

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #131 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 14:24:53 »
Gram na Series X i nie zauważyłem, żebym grał w betę.
Kilka błędów się zdarzyło, głównie takie, które wywołują uśmiech na twarzy i pewnie dlatego na nie zwróciłem uwagę, ale na razie zero takich, które przeszkadzają w dalszej rozgrywce lub ją blokują.
Ale i tak, na razie to największy LOL mam z "graczy", którzy w grę nie grali, nie grają, nie bedą grali lub oglądają ją na YT, a swoje wiedzą.
« Ostatnia zmiana: Pn, 14 Grudzień 2020, 14:29:52 wysłana przez Cypher »

Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #132 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 14:37:25 »
No i po co mają wydawać gry bez błędów jak niektórym to nie przeszkadza.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Cypher

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #133 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 14:41:05 »
Wrzuć filmika z YT, tak jak potrafisz ... ta twoja 'przypadłość' doskonale zilustruje twoją znajomość tematu.

Online xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #134 dnia: Pn, 14 Grudzień 2020, 14:55:04 »
Wrzuciłem oświadczanie producenta wcześniej, ale ty pewnie dalej będziesz twierdził, że wszystko jest ok.
Twój komiks jest lepszy niż mój