Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 37249 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline OokamiG

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #90 dnia: Cz, 10 Grudzień 2020, 22:28:34 »

Na jaki sprzęt? :) Ja przed  chwilą odpakowałem swoją na Playstation. Fajna jest ta walizeczka, robi klimat. Figurka też daje radę, spodziewałem się większego "plastiku". A tu tylko na motorze go znajdziemy, reszta na poziomie Wiedźmina 3 + lepsze malowanie (w Wiedźminie było na mój gust za ciemne).

Potestuję dziś chwilę dziś na PS4Pro żeby się przekonać czy da się na niej grać czy odsprzedać płytę i wziąć "zieloną" wersję pod XSX.
Na z za słabym, ale gra na średnich chodzi, wiec daje rade grać. Figurka ma zdecydowanie lepsze malowanie, szczególnie twarz. Ja skończyłem też sesje pięciogodzinną i ogrom miasta mnie przytłoczył. Nie wiem czy eksplorować, czy iść fabuła. Zacząłem wykonywać trochę pobocznych, no i w głównej historii nie doszedłem nawet do Keanu. Musiałem przyzwyczaić się do sterowania, ale gameplay ogólnie daje rade, ale czasami aż za dużo się dzieje. Jedyne do czego mam większe zastrzeżenie, to interfejsy które są aż za rozwinięte, cały czas wyskakują jakieś okienka. Postać to nawet nie wiem w jakim kierunku ją rozwijać, bo tyle jest zdolności.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #91 dnia: Cz, 10 Grudzień 2020, 22:35:33 »
   To, że trzeba mieć konkretny sprzęt to było chyba wiadomo od pierwszego filmiku. Ludziska próbują grać na jakichś sztruclach z komunii i płaczą na forach, że bugi i glitche. Ja tam na żadne duże błędy się nie natknąłem właściwie na praktycznie na żadne błędy się nie natknąłem a gra wygląda cudownie. Tym niemniej trudno ukryć, że optymalizacja póki co jest słaba, z tego co da się wyczytać na internecie to historie o 4K, RTX-ach, 120 FPS-ach i innych takich to można narazie między bajki włożyć nawet na najmocniejszych sprzętach. Ja grę odstawiłem, niskie-średnie detale i 30 FPS to już nie dla mnie, czas najwyższy wymienić już zdychający sprzęt. No i z tego co można też wyczytać wersje na stare konsole leżą i kwiczą i szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć, że przy tak zaawansowanej technologicznie grze uda im się je naprawić, powinni już dawno je porzucić i zająć się nową generacją.

Offline Uluru

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #92 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 08:03:17 »
Nie mam topowego sprzętu, ale gra mi wrzuciła wszystko na ultra i mam stabilne 55-65 fps, chociaż procek grzeje się całkiem dobrze w niektórych momentach, za to karta nie przekracza 70 stopni. Co do bugów to miałem na razie jednego i musiałem zrobić load, na szczęście gra bardzo często zapisuje stan co jest plusem w takich sytuacjach. Ogólnie wrażenie bardzo pozytywne, klimat wycieka hektolitrami z ekranu.

Offline Voitas

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #93 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 09:55:34 »
Tak oglądam porównania jak wygląda gra na poszczególnych konsolach i chyba odpuszczę sobie kupowanie tej gry na PS4 i w jakiejś tam przyszłości ogarnę temat na PS5. Szkoda. No chyba, że coś jeszcze połatają w najbliższym czasie :)

Offline Szekak

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #94 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 15:04:23 »
Patrzę na kurs akcji i tego zwycięstwa jakoś nie widzę.
Po premierze Wiedźmaka 3 też akcje mocno poszły w dół, taka jest specyfika spółek gamingowych na giełdzie, przy premierze dobrego tytułu wszyscy wysprzedają bo to dobry moment, a skoro sprzedają to i cena akcji spada. Za dwa tygodnie zacznie się odbijać. Premiery Cyberpunka nie można było przekładać po raz kolejny, bo ludzie by już się totalnie wkur*** i zaczęli by anulować zamówienia. Gra wymaga wielu poprawek? Jasne, ale jak na może i najambitniejszą i najbardziej rozbudowaną grę ever to było oczywiste, że będzie sporo rzeczy do poprawy. A skoro już tu się odezwałem to też się pochwalę częścią moich zbiorów z CP2077.



Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline gashu

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #95 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 15:08:58 »
Jak zdobyłeś tą plastikową pannę z ostrzami? Zdaje się, że nie było jej w normalnej dystrybucji?

Offline Szekak

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #96 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 15:17:04 »
No nie było. Jak? Za pieniądze! :D

Tania nie była, ponad 1k, ale jest naprawdę świetna, imo najlepsza figurka z CP do tej pory.
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline death_bird

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #97 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 21:22:20 »
Po premierze Wiedźmaka 3 też akcje mocno poszły w dół, taka jest specyfika spółek gamingowych na giełdzie,

-20% na przestrzeni ok. 3 tygodni. Teraz jest jakieś -28% w 5 sesji.
Przede wszystkim widzi mi się, że CP był tak przehajpowany, że co nie zostałoby wydane nie wytrzymałoby tego ciśnienia i tych oczekiwań. 
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline misiokles

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #98 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 21:43:37 »
jak czytam wątek, to już wiem skąd macie hasiorkę na komiksy. Nigdy nie znałem się tyle na giełdzie by  móc choć próbować cokolwiek mądrego powiedzieć na temat akcji  CDPR :(

Offline death_bird

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #99 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 22:23:03 »
Na naukę nigdy nie jest za późno.
Sam zaczynałem od zerowej wiedzy, jednej książki "popularnonaukowej" i 2,5 tysiąca kapitału.

Czy ktoś gra może na konsoli?
Bo o ile czytam, że na PC jest ok o tyle patrząc po Metacritic userów wychodzi, że na konsolach jest jakaś masakra.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline Voitas

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #100 dnia: Pt, 11 Grudzień 2020, 22:36:08 »
Nowy patch wyszedl. Ciekawe na ile poprawi gre na PS4.

Offline Leyek

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #101 dnia: So, 12 Grudzień 2020, 10:44:07 »
Czy ktoś gra może na konsoli?
Bo o ile czytam, że na PC jest ok o tyle patrząc po Metacritic userów wychodzi, że na konsolach jest jakaś masakra.

Wczoraj zacząłem na XSX (na PS4Pro ostatecznie nie zaryzykowalem nawet włączania :) ). Jest tak sobie. W tej wersji są do wyboru 2 tryby - wydajności - 60  klatek i jakości - 30 kl i trochę lepsza grafika. Zacząłem od 60 klatek, po  przełączeniu na "jakość" w grafice wielkiej róznicy nie ma, za to ruch jest masakryczny, obrót to nieomal pokaz slajdów (wiadomo, że po pewnym czasie oczy/mózg by  się przyzwyczaiły i jakoś by się w tych 30  klatkach grało, ale wolę nie próbować). Poza tym wkurzało mnie rozmycie/zmiękczenie obiektów na bokach obrazu (w innych grach inaczej to działa rozmywane jest tło, a nie wszystko co jest po bokach), po wyłączeniu opcji za to odpowiadajacej (głębia ostrości) ciut lepiej gra jak dla mnie wygląda.

Glitchy jakichś wielkich nie widziałem, ale graficznie jak na razie na początku gry to trochę biednie całość się prezentuje jak na rok prawie już 2021. Badlandsy wyglądają podobnie jak w GTA V, tyle że tamta to gra jest sprzed 7-8 lat i chodziła na podstawowym PS4. Niektóre efekty graficzne też śmieszne wyglądają. Już na samym początku w samochodzie odcięcie oświetlenia jest w systemie "0-1"  oświetla nas słońce, minimalny  ruch gałką i już wszystko jest w cieniu. Podobnie w mieście jadąc wyglądał deszcz wjeżdżając w jakiś tunel, zero przejścia, w grach wyścigowych obecnie dużo lepiej to przedstawiają. Sam wygląd deszczu to zresztą chyba najgorszy element graficzny jaki na razie widziałem.
Niestety interfejs i ekwipunek podobnie jak w Wiedźminie 3 są przeładowane rzeczami a do tego pełno śmieci do zbierania. Pewnie tak jak tam po jakimś czasie w ogóle przestanie mi się chce w nim bawić i tylko jakieś podstawowe rzeczy będę używać.

Ogólnie pograłem z 3h. Chciałem więcej, ale ok. 1:00 w nocy... zasnąłem z padem w ręku ;) Dotarłem do mieszkania V, włączyłem tv, jakieś wiadomości o świecie gry zacząłem oglądać i odleciałem. W sumie niezła immersja, bo V też miał iść zaraz do wyra ;)
« Ostatnia zmiana: So, 12 Grudzień 2020, 12:41:29 wysłana przez Leyek »

Michael_Korvac

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #102 dnia: So, 12 Grudzień 2020, 11:55:19 »
”Cyberpunk 2077”, sądzę, powinien - bo po ostatnich recenzjach gry w wersji zapisu na Ps4 czy XSX, produkcja ta nie wydaje się być w miarę dobrze zrealizowana - po ,,łataniu" kodu źródłowego gry prezentować się w ,,cudownie zoptymalizowany sposób"; na to osobiście liczę. I mam nadzieję, że po nowej implementacji zmian w strukturze gry, opcja ,,Cybera" w wydaniu Ps4 ogrywana na platformie Ps5, albo pudełkowa wersja dzieła ,,Redów" przeznaczona stricte pod ,,piąteczkę", będzie na tyle ,,czysta" i urzekająca nadrzędną płynnością , że nie będzie żadnych doczytujących się tekstur, opóźnień w wyświetlaniu obrazu, błędów Sztucznej Inteligencji, jak coś takiego:


To tylko przykład z morza błędów wewnętrznych growego cudeńka, "Cyberpunk 2077", które konsolowi gracze wyłapali podczas rozgrywki w tę produkcję.

Jak pisze portal "gram.pl": ,,(...).Już na materiałach udostępnianych przez graczy wyraźnie rzucały się w oczy doczytujące się przez długi czas tekstury, które stopniowo, w kolejnych uderzeniach zegara pozwalały odgadnąć, kim właściwie jest stojący przed nami NPC. Niestety czas niezbędny do finalizacji tego procesu jest tak długi, że nie ma mowy o żadnej immersji. Przy okazji całość działa nierówno, zarówno pod względem wydajności, jak i stabilności aplikacji. Obcięto sporo ruchu ulicznego, przez co miasto wygląda na opustoszałe, a bohaterowie czy ich elementy nierzadko pojawiają się znikąd. Jednym słowem gra jest niemal niegrywalna na standardowych konsolach".

...Yh, także tego...
Wciąż wierzę w tę grę, wierzę w moc obliczeniową Ps5, która po instalacji ”Cyberpunk 2077" w wersji poprawkowej, że tak powiem, będzie w stanie załatać możliwe niedociągnięcia gry... Zresztą, czas pokaże.

Offline death_bird

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #103 dnia: So, 12 Grudzień 2020, 13:16:51 »
Wg właśnie otrzymanej opinii praktycznie z pierwszej ręki gra na XBox (nie znam się na tych zabawkach - urządzenie zakupione właśnie pod CP) działa bez problemu i prezentuje się niczym interaktywny film.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline R~Q

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #104 dnia: So, 12 Grudzień 2020, 15:45:07 »
już shille CDP piszą, że bugi czynią grę bardziej interesującą