Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 37208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline R~Q

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #30 dnia: Pt, 14 Czerwiec 2019, 13:55:44 »
@Admin
Pewnie za bardzo offtopic.

@R
Twoje slowa - "przede wszystkim"- nie zostaly wykropkowane. Czyli najwazniejsze nie jest to, co "przede wszystkim"? Czy uzywamy tego samego jezyka polskiego? Jestes pewien, ze wiesz co napisales?

Jak rozrozniasz popularnosc wsrod "ogolnej populacji" od popularnosci wsrod lysych chlopakow,etc.? Robiles jakies badania? Podeprzesz sie liczbami czy po prostu bedziesz zasypywal nas prawdami objawionymi?

Jesli tak analizujesz lewice i prawice jak powyzej, to obecnie mamy lewicowa wladze, bo nikt tak jak oni nie rozdawal kasy na lewo i prawo... i znow nie wiem na czym swoje sady osadzasz.

Na koniec kawalek o Skyrim - dobrze wiedziec, ze caly rynek gier zasadza sie na istnieniu dwoch gier. Brawo. Milo sie dyskutowalo. Po raz ostatni. :)

Wszystkie pytania powyzej byly retoryczne. :D

Jak rozumiem napisałeś tego posta po to, żeby mieć miłe poczucie posiadanie ostatniego słowa, a ja ci te poczucie dam, bo nie zamierzam z tobą dyskutować.

Online misiokles

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #31 dnia: Pt, 14 Czerwiec 2019, 15:11:17 »
Jedyne badanie popularności Wiedźmina jakie zostało zrobione to...zestawienie wyników sprzedaży.

Michael_Korvac

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #32 dnia: Pt, 14 Czerwiec 2019, 22:20:36 »
Czy to dobrze, czy to źle, dlaczego twórcy "Cyberpunk 2077" tak ostro się męczyli się z tym kodem źródłowym gry, dając nam możliwość przejścia rozgrywki w ogóle nikogo nie zabijając? Jest to ciekawe rozwiązanie, zważywszy na fakt w jakim miejscu i w jakim czasie, tj. cyber-epoce, przyszło żyć oraz z jakimi ludźmi się zadawać głównemu bohaterowi. "Cyberpunk 2077" ma być FPS i RPG-iem zarazem. Skradanka postacią, tak, aby nikogo nie zabić i przejść całą grę z dużą dozą satysfakcji karmiącą umysł gracza, to właśnie ,,ghostowanie". Nie lubię przełączania się na ten tryb prowadzenia postaci w grze - nieważne jakiej. Po pierwsze jest to pierońsko trudne i czasochłonne, a po drugie, to to samo, co po pierwsze. Platynujący gry video na Ps4 gracze będą mieli nie lada wyzwanie do zaliczenia, gdyby tak tryb przejścia głównej konstrukcji gry, poprzez skradanie się i ,,nie zabijanie" był jednym z trofeów do wbicia.

... Keanu w "Cyberpunk 2077"... Wciąż nie mogę w to uwierzyć; Mam specyficzne odczucia, jakbym obudził się z głębokiego snu do nieco płytszego snu, a nie do normalnej rzeczywistości. Dobrze, że premiera gry nie była zaplanowana na 10.04.2020... Wiadomo.


Online misiokles

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #33 dnia: So, 15 Czerwiec 2019, 11:46:29 »
Pierwszą część Fallouta też podobno dało się przejść nikogo nie zabijając ale nie na zasadzie skradania się tylko odpowiedni wybór dialogów i prowadzenie fabuły do przodu.

Offline xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #34 dnia: So, 15 Czerwiec 2019, 18:56:25 »
Twój komiks jest lepszy niż mój

Online misiokles

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #35 dnia: So, 15 Czerwiec 2019, 23:25:56 »
Heh, ale tytuł :) Filmik tylko dla tych, którzy obudzili się z letargu wczoraj :)

Offline R~Q

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #36 dnia: Pn, 17 Czerwiec 2019, 07:34:58 »
Pierwszą część Fallouta też podobno dało się przejść nikogo nie zabijając ale nie na zasadzie skradania się tylko odpowiedni wybór dialogów i prowadzenie fabuły do przodu.
Tak i niestety w dwójce to zarzucono (wbrew mitom mówiącym, że "haha Fallout 2 taki super, da się go przejść nikogo nie zabijając ale np. dając dupy jeśli jesteś laską z odpowiednim perkiem :))"). Za to w ten sposób laską dało się przejść Arcanum.

Offline Szekak

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #37 dnia: Pt, 23 Sierpień 2019, 15:37:29 »
Wyszła nowa piosenka zespołu Samurai ze świata Cyberpunka. Jak dla mnie super!

Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #38 dnia: Cz, 25 Czerwiec 2020, 20:19:15 »
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Lou

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #39 dnia: Pt, 26 Czerwiec 2020, 10:17:27 »
Wczoraj zeszło embargo więc przejrzałam kilka tekstów na growych portalach. Dziennikarze nie są specjalnie podekscytowani (czyt. dobra gra ale wymaga masy szlifów i w zasadzie niczym się nie wyróżnia). Jakoś nie widzę tej premiery w listopadzie. Jeżeli ten wczorajszy pokaz miał mnie zachęcić do złożenia pre-ordera, no to nie wyszło. Zero efektu wow. A już fragment prezentujący Braindance był wręcz usypiający. Nadal wygląda to jak mix Watch Dogs i GTA, co niekoniecznie dobrze wróży.
Never trust the friendly ones.
Yuri Daily

Offline xanar

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #40 dnia: Pt, 26 Czerwiec 2020, 10:29:06 »
To bardziej jest robione pod rynek amerykański, lepiej się sprzeda niż Wiedźmin, nawet jak będzie gorsze.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Szekak

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #41 dnia: Pt, 26 Czerwiec 2020, 17:07:18 »
Ja bym dodał do połączenia Watch Dogs i GTA jeszcze Deusa Exa. Hype jest nakręcany na maxa, już teraz jest masa gadżetów, zaraz wychodzi komiks i zapowiedziano już anime dla Netflix. Sprzeda się.
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline Pan M

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #42 dnia: Nd, 20 Wrzesień 2020, 22:03:40 »



Widoczki są ładne, ale modele postaci wyglądają trochę jak takie plastikowe kukiełki imo trochę gorzej od npców z Wiedźmina 3.

Tak poza tym to raczej wiadomo czego się spodziewać. Dużo ludzi mówi, że tą grę zje jej własny hype, a ja mam zupełnie inne odczucia. Imo Wiedzmin 3 był już mocno przehaypowany. Nie chcę być źle zrozumiany. Setting świata, dialogi, postaci i questy poboczne były na naprawdę solidnym poziomie. Poza tym mieliśmy też nudny tryb detektywa, słaby rozwój postaci, złe rozmieszczenie questów na niski level, w miejscach na wysoki, co często dawało jakieś żałosne ilości pd i taki sobie system walki.

Ja od 2077 oczekuje dokładnie podobnych klimatów. Świetny gameplay to nigdy nie była cecha gier CDPR,  że innym kult wiedźmina przesłonił dostrzeganie oczywistych wad to już ich problem.

Wiem czego się spodziewać i czuje, że jeżeli 2077 będzie typową grą cdpr, będę się przy niej bawił lepiej niż przy wiesku, bo dla mnie cyberpunk> fantasy.

No i może ta gra rozrusza SE w sprawie Deusa Exa, bo pogrzebanie tej marki jest niewybaczalne.
« Ostatnia zmiana: Nd, 20 Wrzesień 2020, 22:19:23 wysłana przez Pan M »

Offline R~Q

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #43 dnia: Wt, 22 Wrzesień 2020, 11:45:13 »
Dla mnie cyperpunk jako motyw przestał być atrakcyjny w momencie, w którym zrozumiałem, że przecież żyjemy w cyberpunku.

Michael_Korvac

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #44 dnia: Cz, 01 Październik 2020, 19:06:45 »
W "Cyberpunk 2077" rozbraja mnie po całości, urzeka, wręcz zachwyca i kupuje growe gusta sama podstawa fantastyczno-naukowej rzeczywistości - czyli ekspresja gatunkowa, atmosfera itp., wykreowane w tej grze. I tu nie będę owijał w bawełnę, neo-cyberpunkowa maniera "Cyberpunku" wygląda niesamowicie klimatycznie, ba, mało powiedziane. Podczas ,,zwiedzania" tak barwnie i dokładnie zaprojektowanego świata wirtualnego "Cyberpunk 2077", co miało formę uważnego śledzenia tego, co odpowiednie fragmenty gry mają nam do powiedzenia w jakimś gameplay'u, poczułem się jakbym miał ten świat przed sobą, znajdował się w nim, był w jego kodzie zanurzonym. Pomyśleć, że za niecałe dwa miesiące - a może później, gdyż wszystko zależy od mojego ,,zdecydowania się" na konkretny termin zakupu Ps5, a wtedy "Cyberpunk 2077" nabyty zostanie później niż w premierze tego tytułu na dysk konsoli Ps4 - gra będzie cieszyła (mam nadzieję, że tak będzie w większości) gusta graczy na całym świecie, że oczekiwania się potwierdzą i "Cyberpunk 2077" okaże się sukcesem. Tak!

A tak prezentuje się jeden z darmowych motywów na pulpit profilu PsN, zaprojektowany w stylu specyfiki gatunkowej sci-fi "Cyberpunk 2077". Ach, ten kolor i geometria interfejsu! Rzecz to piękna: