Nie będę się silił na żadne recenzje, tylko wymienię tytuły. Kolejność +/- taka, w jakiej oglądałem, (od nowych).
Najpierw nowe:
The Crown, Wielkie kłamstewka, Dark, Stranger Things, Templariusze (Knightfall), The OA, Odpowiednik, Designated Survivor, 1983 (a jednak), Sabrina, Babylon Berlin, Gra o tron, Diablero, Westworld, Żona idealna, Opowieść podręcznej, Ania nie Anna, Młody papież, Tabu, Vinyl, The Knick, Żywe trupy, Homeland, Wikingowie, Dom grozy, Peaky Blinders, 22.11.63, Orphan Black, Forever, Ripper Street, Dawno dawno temu (klon Baśni), Czysta krew, Zagubieni (Lost)
Stare, ale jare:
Lexx (!!!), Battlestar Galactica (z 2004), Caprica, Roswell (stary), SG-1, Buffy, Sliders, Więzy krwi (Kindred: The Embraced)
Nieśmiertelne
Czterej pancerni i pies, Stawka większa niż życie, Janosik
Dorzucę jak mi się coś przypomni.
EDIT. O, już mi się trochę przypomniało:
Sanktuarium, Kroniki Narnii (BBC 1988), Ziemia 2, Prawdziwi, The Bridge, Świat według Kiepskich (zawsze!)