a mi happy nie podeszło, latający jednorożec to jednak dla mnie za duzo :p
ostatnio dopiero siegnełam po
Młody papież - świetny (9/10)
Patrick Melrose - niby śmiesznie, ale dramat (8/10)
Homeland - temat juz oblatany, ale trzyma poziom (7/10)
Grzesznica - dwa sezony, chyba drugi lepszy, z serii kryminały na nowo (7/10)
Ucieczka z Dannemory - lubię historie na faktach, ta wciąga (8/10)
1983 i Rojst - jak na polskie produkcje dają radę (7/10)
The Kominsky Method - mimo ohów i ahów mnie nie ruszył (6/10)
Homecomin - ciekawa formuła, jednak nie daje rady do końca (6/10)
Nawiedzony dom na wzgórzu - zupełnie nie w moim klimacie (horror), ale historia wciągająca, choć zakończenie na minus
Maniac - poryte, albo komuś podejdzie, albo nie, dla mnie poryte na plus
Ostre przedmioty - świetna rola Adams, której do tej pory nie trawiłam (9/10)
Terror - cięzki ale wciągający klimat
Dark - no wiadomo!
Ozark - troche Narcos, trochę Breaking Bad... połączenie na plus
Russian Doll - zakrecony na plus (8/10)
Altered Carbon - klasyka średnio udana (6/10)
Shameless - coraz słabiej, ale wciąz bardzo dobre (9/10)
Rick & Morty - poryciuch+ nerdowanie = no najlepiej!
taaak, lubię dramaty o Grę o Tron