To normalne że postacie w tej grze to tacy kretyni?? Nie gram w gry od lat...I najwyraźniej to nie był błąd.
Pan M ale w jednym szczególe masz rację.
Skorupka "Halbrand" faktycznie przestała już działać.
Galadriel ostrzegła Celebrimbora że ma przestać się z nim zadawać. Odmawia nawet interakcji twarzą w twarz, pomny przestrogi daną mu przez przyjaciółkę.
A jednak kropla drąży kamień...
Halbrand tam sterczy. Nie ma zamiaru się ruszyć.
Też byś się poczuł dziwnie i nieswojo, gdybyś był świadom że ktoś tak sobie stoi i czeka na Ciebie. I nie reaguje, choć widzi że nie jest mile widziany... Nie dawało by Ci to spokoju.
Uczennica Celebrimbora (oczywiście babkę to już w ogóle nosi ciekawość kto to taki^^ E, my czasem faktycznie głupie takie^^.) zwraca uwagę że chyba trzeba jakoś zareagować.
No to stary każe jej Halbranda odprawić.
Sauron jak to Sauron, wykorzysta każdą okazję i każdy swój atut.
Jakieś pitu pitu do laski, jakieś uśmieszki. Dziewczę niby harde, ale za chwilę pada niewinne pytanko:
"To co, wyrzucasz mnie?"
Na co ona, już też z uśmieszkiem:
"Nie ja, tylko Władca Eregionu..."
"Poczekam aż sam mi to powie".
Odwraca się do niej plecami, żeby tam niby konika lepiej uwiązać. Na plecach ma krwawe rany, które zadał mu Waldreg.
On ich, rzecz jasna, nie ukrył. Specjalnie. Jak zresztą specjalnie pozwolił je sobie zadać. Żeby mu posłużyły w realizacji dalszych planów.
A jak wiedzą Tolkieniści, głównym celem Saurona w tym czasie jest wykuwanie reszty Pierścieni. Dla krasnoludów i ludzi.
By to osiągnąć potrzebuje Celebrimbora.
Któremu uczennica właśnie biegnie donieść:"ALE TEN FACET MA RANY I KRWAWI!!!". (Odezwała się w niej dobra Samarytanka, nie żebym jej nie rozumiała... 🤣)
Celebrimbor twardo w trybie: J*bać, nie zwracaj uwagi. Ale jego niepokój naturalnie, wzrasta.
A Halbrand sobie dalej sterczy. Jak jeden wielki wyrzut sumienia.
Nie wiadomo jak długo to trwa, mogło długo. Stary nieugięty...
W końcu Sauron sprowadza burzę, pioruny i deszcz.